Stránka 57 z 142

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 27 pro 2011, 13:54
od haki011
Aj u mna prebehla regeneracia DPF v poriadku - zacala na nejakych 96% a skoncila na 18. A keby sa neozval gong, tak vypinam motor asi 2 sekundy po jej spusteni. Som uplne spokojny s ohlasenim zaciatku regeneracie.

PepaS zatial velka pochvala. :lol:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 27 pro 2011, 16:08
od PepaS
haki011 píše:Aj u mna prebehla regeneracia DPF v poriadku - zacala na nejakych 96% a skoncila na 18. A keby sa neozval gong, tak vypinam motor asi 2 sekundy po jej spusteni
proč bys vypnul motor? Nezobrazilo se ti informační okno s upozorněním na zahájení a dokončení regenerace DPF (viz. foto) nebo sis okna pouze nevšimnul? Ten gong byl myšlený pouze jako upozornění, že se na displeji zobrazilo něco důležitého; samozřejmě pozornost řidiče je koncentrovaná na řízení a sledování situace a tudíž si nějakého okna na displeji nemusí vůbec všimnout.

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 27 pro 2011, 16:16
od haki011
Ale ja som prave dorazil do ciela cesty a chystal som sa vystupit z auta von. Prave gong ma upozornil co sa deje a dal som si teda este kratku neplanovanu jazdu, len aby vsetko prebehlo ako ma.

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 27 pro 2011, 16:33
od martulik
Zbytečná jízda,regenerace proběhne úspěšně i na volnoběh stojícího auta. Mám to vyzkoušeno. Dokonce se nepřeruší ani při couvání, jak někteří psali. Auto nechám běžet na volnoběh a vklidu si odnosím nákup domů.

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 27 pro 2011, 19:06
od Frydex
Nedělá mu to moc dobře, když není chlazený... ikdyž teď není teplo, tak v létě to pro něho je docela záhul...

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 27 pro 2011, 20:25
od falconik
martulik

kdepak :| to ze auto vrci na miste regeneraci nedokonci, pouze ji auto samo zastavi protoze prestanou byt potrebne podminky pro beh regenerace, teplota motoru, tlak a atd. RomanK to tady celkem jasne popsal https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... DPF#p12533

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 27 pro 2011, 20:55
od PepaS
haki011 píše:Ale ja som prave dorazil do ciela cesty a chystal som sa vystupit z auta von. Prave gong ma upozornil co sa deje a dal som si teda este kratku neplanovanu jazdu, len aby vsetko prebehlo ako ma.
aha, tak to potom MKJ splnil své poslání
martulik píše:Zbytečná jízda,regenerace proběhne úspěšně i na volnoběh stojícího auta. Mám to vyzkoušeno. Dokonce se nepřeruší ani při couvání, jak někteří psali
nebyl bych si tak jistý... saze v DPF filtru se spalují výfukovými plyny při teplotách kolem 600st.C, když ale auto stojí na místě se spuštěným motorem, motají se teploty výfukových plynů kolem 130 st.C (obě teploty lze vidět v okně Parametry ECM, menu nastavení MKJ, poslední položka - údaje se obnovují pouze při otevření okna - tyto údaje jsou pouze pro ladící účely MKJ). Když se spouští Techem2 statická regenerace, tj. auto stojí na místě a regeneruje se DPF, ŘJ motoru si sama zvedne otáčky na cca. 3500 ot/min, jinak by nedosáhly teploty výfukových plynů požadovaných hodnot a navíc se po dokončení statické regenerace nastaví saturace na 80%, čímž se vlastně vyvolá velmi brzké spuštění regenerace dynamické, tj. během jízdy (je psáno, že proces statické regenerace je méně účinný, než proces dynamické regenerace).

Až se ti někdy spustí regenerace, zkus schválně zastavit, motor nechat běžet dál a sleduj, jak se pohybuje teplota výfukových plynů (malé číslo vedle údaje o regeneraci DPF zobrazované během probíhající regenrace). Pokud ti po zastavení teplota začne výrazně klesat, znamená to, že proces regenerace DPF je pozastaven a neprobíhá (zastaví se i běh procent regenerace). Jakmile se rozjedeš, teplota zase vyletí a proces regenerace se obnoví.

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 27 pro 2011, 21:27
od Mike.S
statickou regeneraci DPF jsem viděl na vlastní oči u RomanaK, který ji dělal u Comba - no podívaná nic moc, když to stálo na místě a snad 20 min to řvalo jako třiapůla v bahně :twisted: nakonec mu to stejně nepomohlo :cry:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 27 pro 2011, 22:28
od RomanK
Mike.S píše:...: nakonec mu to stejně nepomohlo :cry:
Udělali jsme to asi třikrát a nakonec se DPF umoudřilo ;)

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 28 pro 2011, 10:46
od martulik
Já jsem tu regeneraci sledoval přes OP-COM. Je pravda,že vypalování mi začalo už během jízdy a než jsem zapojil PC tak byla více jak polovina hotová. Ze zajímavosti jsem nechal auto běžet na volnoběh a regenerace proběhla úspěšně dokonce i s patřičnou teplotou kolem 600 stupňů. Vůbec mu nevadilo couvání ke garáži ani to,že nejedu rychlostí větší jak 50 km. Proto vám to sem píšu, ať víte při jakých podmínkách probíhá regenerace mě. Při jízdách po městě bych ty podmínky pro úspěšnou regeneraci nikdy nesplnil a měl bych filtr dávno totálně ucpaný,ale mě to prostě proběhne i za takových podmínek co jsem tu napsal. Asi tak no.