Re: Dodatečný teploměr vody
Napsal: 19 pro 2011, 08:24
No ja prave davam na web fotky jak modul zapojoval Mayki a nevim jak presne ten clanek pojmenovat, tak se radsi ptam dopredu 

Forum pro majitele vozů Opel Astra H a Zafira B
https://www.opel-astra-h.cz:443/forum/
PepaS píše:Ještě doplním u 80 automatické zavření okna, abys nemohl říci ani popel
jsme na českém webu a proto používám český název MKJ. Když se podíváš na typový štítek MKJ, najdeš tam označení OCU-01, což je Opel Comfort Unit – štítek je a bude pouze v AJ.x-father píše:MCU. Module Comfort Unit by znelo svetovejc a vic by to licovalo
nejde o okno vozu, ale o okno zobrazované na displeji, které se po třech sekundách samo zavře, jakmile oznámí, že teplota chladící kapaliny dosáhla 80 st. C. Takže se kuřáci o své zažloutlé prsty nemusí bát; jakmile jsou klíčky v zapalování, MKJ aktivně nezasahuje a zasahovat nebude do funkcí vozu (ovládání světel, dveří, zámků, oken….)x-father píše:Už vidím jak tě žaluje o náhrady nějaký jedinec co bude marodit s nemocnou packou po tom, co mu vokýnko skřípne pracku zatím co bude ráno běhěm jídy hulit a klepat popel z vokýnka
Dobré vylepšeníPepaS píše:.... okno se zobrazuje a po jeho otevření se samo po třech sekundách zavře ......
pueblo píše:Mám jeden poznatek z provozu a zajímalo by mě, jestli je mnou popisivané chování MKJ i u ostatních.
Když vlezu do auta, který je ještě teplý (teplota motoru nad 80°C) a venku je méně, než 3°C (nastavená tyeplota varování námrazy), tak normálně nastartuju a jako první mi vyskočí okno varování "kluzká vozovka", hned na něj naskočí okno, že teplota chladící kapaliny dosáhla 80°C a tato okna mi nejdou odmáčknout ani levým ovladačem na volantu, ani velkým kolečkem na rádiu, prostě ne a ne. musím se na rádiu přepnout třeba na BC nebo rádio nebo navi, prostě někam jinam a teprve potom mi jdou varovná okna odmáčknout. Do té doby jsou zamrzlý.
Jinak moje konfogurece: CID + CD70navi
bude nastaveno pevně a stejně, jako u ostatních samo-zavíracích okenbubo píše:akorát ten interval 3sec se mě zdá málo , mě by vyhovoval ten čas prodloužit - 10/15 sec . Půjde ten interval nastavovat ? Nebo je to už na tvrdo ?
je to stejný případ jako u současného zobrazení 80 a upozornění na kluzkou vozovku, jakmile dojde k současnému zobrazení info. okna MKJ a BC, vznikne problém. Chyba je odstraněna, takže kdo ji chce již opravit, má možnost.lkralicek píše:Mám jeden poznatek z provozu a zajímalo by mě, jestli je mnou popisivané chování MKJ i u ostatních. Když vlezu do auta, který je ještě teplý (teplota motoru nad 80°C) a venku je méně, než 3°C (nastavená tyeplota varování námrazy), tak normálně nastartuju a jako první mi vyskočí okno varování "kluzká vozovka", hned na něj naskočí okno, že teplota chladící kapaliny dosáhla 80°C a tato okna mi nejdou odmáčknout ani levým ovladačem na volantu, ani velkým kolečkem na rádiu, prostě ne a ne. musím se na rádiu přepnout třeba na BC nebo rádio nebo navi, prostě někam jinam a teprve potom mi jdou varovná okna odmáčknout
Prechod na ECC planujem. Len momentalne nemam prostriedky a cas dobehnut k Romanovi pre panel. Ak to poto bude fungovat tak to je dobre.PepaS píše: --- se zobrazuje u modelů bez ECC (elektronicky řízená klimatizace – na displeji se u ECC zobrazuje ovládací menu). Pokud ve voze není ECC, není po CAN sběrnici odkud číst informace o teplotě a tlaku klimatizace