Takze mam po rymicce
po ne moc dlouhem vahani a postarseni mechanikem ze srba servisu co vsechno se muze stat, rozpdale lozisko, rozemlete kola prevodu a to vse se pak muze dostat do diferaku a ........stojim
Moje priznaky

:
1 rano studene auto 3 cca 50km/h jizda po rovine chrasteni
2 jizda po dalnici rano auto se cele klepalo, vibroval volat jako by byla rozvazena kola, po zahrati lepsi ale nezmizelo to uplne
3 pri akceleraci auto tahlo do prava nekdy vic nekdy min, ale tahlo
4 6 pri ubrani/pridani bylo slyset cvak cvak plus nepatrny pohyb radicky cca 2-3mm ale bylo to citit
5 3 4 pri akceleraci/brzdeni motorem a nechani ruky na radicce citelne vibrace
6 razeni z 1 na 2 a z 2 na 3 neslo hladce vetsi odpor
Reseni

:
Darcem prevodovky se stala afla 159 jtd 88kw 2010 pres strechu podle servisky najeto lehce pres 80 tis. Po overeni cisla co je na prevodovce idetifikovana jako prevodovka pro 19dt 74kw prevod 3.65. Muj puvodni prevod 3.83, po konzultaci s RomanemK , jeste jednou dekuju za ochotu a trpelivost

jsem si dal vylet kousek od Zlina. Cena vic nez libova 8 tis

normalne za ni chtej kolem 16 tis

a nebo i vic. Pri vymene zjisten rozdil v krytu diferaku, jinak drzak takze prehozen z moji puvodni, kulisa razeni je stejna. Namontovano, dolit olej, vylet ohrat, vypustit a na doporuceni nezavisle od 2 lidi prevodovka prelita na 2,52 l oleje + 80 ml Xeramic Gear protector celkem 2,6l dolito pres hadicku pac pri cca 2,4l uz to vytekalo pres dolivaci diru, 2,4l je vyrobcem podcenovane mnozstvi oleje. Udajne duvod odchazeni je male mnozstvi, rano olej studeny a stekly dolu a nez se to dostane nahoru k loziskum tak to bezi "na sucho".
Vysledek
radi to krasneee hladce, auto netahne, neklepe se a je vic do rychla takze na dalnici by to mohlo zrat min, vyzkusim az bude cas to nekde protahnout, puvodne pri cca 3000 ot podle bc 150 km/h ted by to teoreticky melo byt cca 2800 ot na stejnou rychlost.
Bohuzel mame doma 2 zirafy a na druhe se uz zacinaji projevovat symptomy "rozvazenych kol" takze bud pujde opravit moje prevodovka a nebo budu schanet dal jinou alfa 159/fiat croma 2006 at 88 nebo 110 maji M32, pomer prevodu trochu slepe kontrolovan na webu
http://auta.vsevedko.sk/.
Pridam pak fotky prevodovky, az se rozebere a plus video jak to chrastilo. Jinak zadne huceni se "nekonalo".
Moje KM 184 tis druhe auto 193 tis......takze temer stejne a stejna zavada

sajs GM M32
