Stránka 6 z 70
					
				Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
				Napsal: 26 říj 2009, 21:02
				od milos797
				No a teraz naozaj neviem. Skúsil som vypnúť plyn na aute, urobil som asi 5 km a po preštartovaní už to nesvieti. Stále po vyvolaní chyby to vypíše 030000 a 030200 ale nesvieti ten motor. Čo teraz? Keď som potom aj prepol na LPG tak sa to nerozsvietilo.
Inak ako to je s tou ikonkou motora keď nie je naštartované, iba je kľúč v tej poslednej polohe? Ta ikonka má svietiť či má zhasnúť, alebo zhasína až po naštartovaní pár sekund?
			 
			
					
				Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
				Napsal: 04 lis 2009, 01:32
				od RomanK
				Chyby jsou uloženy do té doby, dokud je diagnostikou nesmažeš.
Pro plyn by měly být použity jiné svíčky. Alespoň u aut s motorem benzín/CNG to tak je.
			 
			
					
				Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
				Napsal: 04 lis 2009, 07:32
				od swabel
				Ma tu niekto Open&Start system? Tj. ze nemate klasicky kluc, ale tlacidlo start? Ja som to skusal vela krat a s tymto mi brzda-plyn a zapnut zapalovanie nefunguje pre vycitanie chybovych kodov....
			 
			
					
				Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
				Napsal: 04 lis 2009, 07:37
				od martin1.9
				Dnes se mi rozsvítila kontrolak autička s klíčem,auto skočilo do nouzáku.Píše chyby 000275 a 009056,muže v tom mít prsty špatná nafta?
Díky za rady.
			 
			
					
				Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
				Napsal: 04 lis 2009, 15:22
				od RomanK
				P0002   Regulace tlaku v rozdělovacím potrubí, rozsah/výkon
P0002   Elektromagnetický ventil měření paliva, obvod, rozsah/výkon
- Řídicí jednotka identifikuje mechanickou funkční poruchu následujících komponentů prostřednictvím interní vyhodnocovací logiky: Vysokotlaká část systému 
P0090   Elektromagnetický ventil regulace tlaku v rozd. potrubí, obvod, rozsah/výkon (záporná odchylka)
- Rozdíl mezi skutečným a požadovaným tlakem v rozvodném vedení je větší, než 25 MPa 
- Výše uvedená podmínka musí být splněna nejméně po dobu 0,75 s. 
P0090   Elektromagnetický ventil regulace tlaku v rozd. potrubí, obvod, rozsah/výkon (kladná odchylka)
- Rozdíl mezi skutečným a požadovaným tlakem v rozvodném vedení je větší, než 25 MPa 
- Výše uvedená podmínka musí být splněna nejméně po dobu 2 s. 
Záleží kterou chybu tam máš, ale hádal bych to na nízký tlak ve společné liště. Kdy jsi naposledy měnil palivový filtr? Není někde cítit nafta?
			 
			
					
				Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
				Napsal: 06 lis 2009, 15:22
				od Tomi1010
				Ahoj, dnes som pozeral chybove hlasenia v mojej astre a vypisalo mi to ECN 111306. Neviete niekto co to znamena? Nikde som to nenasiel. Dakujem
			 
			
					
				Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
				Napsal: 08 lis 2009, 20:20
				od swabel
				swabel píše:Ma tu niekto Open&Start system? Tj. ze nemate klasicky kluc, ale tlacidlo start? Ja som to skusal vela krat a s tymto mi brzda-plyn a zapnut zapalovanie nefunguje pre vycitanie chybovych kodov....
Ma tu niekto Open&Start?? Aby som vedel, ci to nefunguje len mne takto, alebo aj inym...
 
			 
			
					
				Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
				Napsal: 08 lis 2009, 20:34
				od denny
				Tomi 1010: P1113-obvod čidla polohy deaktivace kanálu.
Nutno proměřit Twinport.Správná montáž snímače +el.veličiny.
			 
			
					
				Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
				Napsal: 08 lis 2009, 20:48
				od Tomi1010
				Vdaka, skusim. Moze to mat vplyv aj na startovanie? Obcas sa mi stane ze naskoci az na treti stvrty pokus.
			 
			
					
				Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
				Napsal: 09 lis 2009, 08:48
				od mach00
				To swabel: 
Mám Open&Start a funguje mi to při postupu jak popisuješ. Pokud nemám v registru závad žádnou chybu (kontrolka auta s klíčem mi zhasne ještě před nastartováním), tak se mi na počítadle ujetých km po zapnutí zapalování nic neobjeví, resp. stav ujetých km. V opačném případě se zobrazí číslo chyby.