Stránka 6 z 8
Re: Udaje o ALU kolech
Napsal: 25 říj 2008, 11:03
od CandyX
tie styri subory su image, nemusis ani napalovat, staci ich pripojit na virtualnu CDmechaniku (narp. sd4hide) a z nej to potom nainstalujes ...nasledne cracknes. Nepodarilo sa mi rozbehat update aby tam bolo aj Hcko, teda update zbehne ale crack to vzdy vrati do povodneho stavu z roku 2001
skusam teraz tahat nove EPC 3.01 z r.06 - torrent mozem poslat na mail
Re: Udaje o ALU kolech
Napsal: 25 říj 2008, 12:00
od FerdaXXL
ja nasel 3.04-2008 poslal jsem PM
Re: Udaje o ALU kolech
Napsal: 25 říj 2008, 12:51
od CandyX
toto vyzera moc moc gut a ide to aj pomerne rychlo
Re: Udaje o ALU kolech
Napsal: 25 říj 2008, 13:59
od Oton
OK zkusím ten novej.

Re: Udaje o ALU kolech
Napsal: 25 říj 2008, 16:48
od Solik
FerdaXXL píše:ja nasel 3.04-2008 poslal jsem PM
na edonkey je uz 3.06 - 2008 ale zatím není kompletní

Re: Udaje o ALU kolech
Napsal: 26 říj 2008, 01:16
od FerdaXXL
corsaczek píše:Tys mel spatny zkusenosti s G a kupujes H?

Ja nevim, asi bych se toho nebal. Polsky zavod je pomerne moderni, navic se tam vyrabela Agila, a ta patri k nejspolehlivejsim autum sve tridy a i celkove plati za spolehlive auto.
Prostě moje zkušenost ze servisu Opel je, že Astry G vyrobený v Německu rezly méně než Astry, které se vyráběly v Polsku !!! Proto jsem se zhrozil, že sedana budu mít z Polska. Stejně ho zase v 70.000 prodám

Re: Udaje o ALU kolech
Napsal: 26 říj 2008, 01:20
od Oton
No jo!To se to někomu kupujou auta!Taky bych se tak chtěl mít

Re: Udaje o ALU kolech
Napsal: 26 říj 2008, 01:28
od FerdaXXL
no ty mas co rikat, kdyz mas taky takovy pekny auticko ...
Re: Udaje o ALU kolech
Napsal: 26 říj 2008, 06:49
od Oton
No jo!Ale nemám jej NEW a nestřílím je po 70 000km

)
Mám jetý 3 roky starý auto ,krterý má najetý 150tis a se*e se jak blázen!Víc než moje bejvalá astrulka f!A musím s ní bejt tak pět let!

Re: Udaje o ALU kolech
Napsal: 26 říj 2008, 08:25
od FerdaXXL
Astru F jsem mel taky

to bylo super auto, na které s láskou vzpomínám. Dokonce mi asi po najetí 1000 km po výměně rozvodů na které jsem jezdil pravidelně prasknul „šroub“ na klatce rozvodového řemene a auto se samozřejmě zastavilo. Měl jsem benzínovou 8 ventilovou 1.6 a po výměně toho prasklého šroubu jezdila Astřička zase dál bez nutnosti generálky motoru. To bylo AUTO
