Re: Zimne pneu - mate nejake odporucania, odkazy?
Napsal: 17 říj 2009, 12:11
Tady maj taky dost zajimavy ceny:
http://www.pneunet.cz/
http://www.pneunet.cz/
Forum pro majitele vozů Opel Astra H a Zafira B
https://www.opel-astra-h.cz:443/forum/
Naprosto souhlasím s tím, že pokud je nějaká značka ( a nejedná se jen o pneumatiky ) v koncernu až na třeba 4. místě, tak k tomu je určitě důvod. Co se týče testů, tam si nejsem úplně jistý jejich objektivitou, zatím jsem neměl možnost vidět test, kde by pneumatiky ojeli zcela, tzn. jako běžný uživatel. Určitě se shodneme, že se jízdní vlastnosti pneumatik se snižující se hloubkou dezénu mění. Jen drobná poznáma, Barum dostává technologie do svých pneumatik od své matky a věřte že se nejedná o nejnověší Hi-Tech. Poslední technologie byla stará cca 5 let a dalších 5 se bude ta pneumatika vyrábět než přijde nový dezén s novou technologíí ( hypoteticky můžete mít 10 let starou technologii ) Nicméně pokud s autem jedíte povětšinou po městě a takových lidí je určitě dost a zároveň nepožadujete po pneumatikách excelentní výkony, určitě budou těmto lidem stačit. Pokud někdo jezdí denně 300 a více km jsem si zcela jistý, že bude mít na autě něco jiného.corsaczek píše:Podívej se někdy na srovnávací testy pneu a uvidíš, že Barumky nikdy výraznějších výsledků nedosáhly. Prostě v hierarchii koncernu Continental jsou až 4. značkou. Vzhledem k cenám, kdy za pár stovek víc získaš pneu kvalitnější, mi překvapuje, že je ještě někdo kupuje.
Tak tak. Souhlasimdavid.tomko píše:Naprosto souhlasím s tím, že pokud je nějaká značka ( a nejedná se jen o pneumatiky ) v koncernu až na třeba 4. místě, tak k tomu je určitě důvod. Co se týče testů, tam si nejsem úplně jistý jejich objektivitou, zatím jsem neměl možnost vidět test, kde by pneumatiky ojeli zcela, tzn. jako běžný uživatel. Určitě se shodneme, že se jízdní vlastnosti pneumatik se snižující se hloubkou dezénu mění. Jen drobná poznáma, Barum dostává technologie do svých pneumatik od své matky a věřte že se nejedná o nejnověší Hi-Tech. Poslední technologie byla stará cca 5 let a dalších 5 se bude ta pneumatika vyrábět než přijde nový dezén s novou technologíí ( hypoteticky můžete mít 10 let starou technologii ) Nicméně pokud s autem jedíte povětšinou po městě a takových lidí je určitě dost a zároveň nepožadujete po pneumatikách excelentní výkony, určitě budou těmto lidem stačit. Pokud někdo jezdí denně 300 a více km jsem si zcela jistý, že bude mít na autě něco jiného.corsaczek píše:Podívej se někdy na srovnávací testy pneu a uvidíš, že Barumky nikdy výraznějších výsledků nedosáhly. Prostě v hierarchii koncernu Continental jsou až 4. značkou. Vzhledem k cenám, kdy za pár stovek víc získaš pneu kvalitnější, mi překvapuje, že je ještě někdo kupuje.
Máš pravdu, takový test by byl zajímavý, ale nikde se nedělá. Nicméně pro srovnání stačí, když všechny pneu jsou stejně ojeté/nové. Asi se nedá čekat, že nejhorší nová pneu bude po 10.000 km nejlepší. O objektivitu třeba ADACu bych se fakt nebál, nehledě na to, že vítězí různé značky, často jsou nejlepší hned 3 modely od různých výrobců.david.tomko píše:Naprosto souhlasím s tím, že pokud je nějaká značka ( a nejedná se jen o pneumatiky ) v koncernu až na třeba 4. místě, tak k tomu je určitě důvod. Co se týče testů, tam si nejsem úplně jistý jejich objektivitou, zatím jsem neměl možnost vidět test, kde by pneumatiky ojeli zcela, tzn. jako běžný uživatel. Určitě se shodneme, že se jízdní vlastnosti pneumatik se snižující se hloubkou dezénu mění. Jen drobná poznáma, Barum dostává technologie do svých pneumatik od své matky a věřte že se nejedná o nejnověší Hi-Tech. Poslední technologie byla stará cca 5 let a dalších 5 se bude ta pneumatika vyrábět než přijde nový dezén s novou technologíí ( hypoteticky můžete mít 10 let starou technologii ) Nicméně pokud s autem jedíte povětšinou po městě a takových lidí je určitě dost a zároveň nepožadujete po pneumatikách excelentní výkony, určitě budou těmto lidem stačit. Pokud někdo jezdí denně 300 a více km jsem si zcela jistý, že bude mít na autě něco jiného.corsaczek píše:Podívej se někdy na srovnávací testy pneu a uvidíš, že Barumky nikdy výraznějších výsledků nedosáhly. Prostě v hierarchii koncernu Continental jsou až 4. značkou. Vzhledem k cenám, kdy za pár stovek víc získaš pneu kvalitnější, mi překvapuje, že je ještě někdo kupuje.
corsaczek píše:Máš pravdu, takový test by byl zajímavý, ale nikde se nedělá. Nicméně pro srovnání stačí, když všechny pneu jsou stejně ojeté/nové. Asi se nedá čekat, že nejhorší nová pneu bude po 10.000 km nejlepší. O objektivitu třeba ADACu bych se fakt nebál, nehledě na to, že vítězí různé značky, často jsou nejlepší hned 3 modely od různých výrobců.david.tomko píše:Naprosto souhlasím s tím, že pokud je nějaká značka ( a nejedná se jen o pneumatiky ) v koncernu až na třeba 4. místě, tak k tomu je určitě důvod. Co se týče testů, tam si nejsem úplně jistý jejich objektivitou, zatím jsem neměl možnost vidět test, kde by pneumatiky ojeli zcela, tzn. jako běžný uživatel. Určitě se shodneme, že se jízdní vlastnosti pneumatik se snižující se hloubkou dezénu mění. Jen drobná poznáma, Barum dostává technologie do svých pneumatik od své matky a věřte že se nejedná o nejnověší Hi-Tech. Poslední technologie byla stará cca 5 let a dalších 5 se bude ta pneumatika vyrábět než přijde nový dezén s novou technologíí ( hypoteticky můžete mít 10 let starou technologii ) Nicméně pokud s autem jedíte povětšinou po městě a takových lidí je určitě dost a zároveň nepožadujete po pneumatikách excelentní výkony, určitě budou těmto lidem stačit. Pokud někdo jezdí denně 300 a více km jsem si zcela jistý, že bude mít na autě něco jiného.corsaczek píše:Podívej se někdy na srovnávací testy pneu a uvidíš, že Barumky nikdy výraznějších výsledků nedosáhly. Prostě v hierarchii koncernu Continental jsou až 4. značkou. Vzhledem k cenám, kdy za pár stovek víc získaš pneu kvalitnější, mi překvapuje, že je ještě někdo kupuje.