Stránka 6 z 33

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Napsal: 03 lis 2011, 16:17
od sladas opc
dogee píše:dnes jsem oddelal kastlik a klapka, kdyz zapnu vnitrni obeh, ze zavre, ale trva ji to a motorek se pritom otaci, klapka nekolikrat poposkoci ale nakonec se dovre... je to takto OK?
tak jsem se na to podival to same dela i me ale kdyz do klapky strcim jde volne pohnout ale,jinak se to otaci pri zapnute ci vypnute cirkulaci vzduchu,takze to mam zrejme vadne..no parada prace prej je vopruz :-(

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Napsal: 03 lis 2011, 16:50
od swabel
Tak máš o 3 hodinky roboty postarané :)

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Napsal: 03 lis 2011, 18:11
od JirkaF
Tož zdar jak sviňa sokolíci!

Dnes je to potvrzeno. Jsem v klubu. Klapka je volná, takže asi těsně před smrtí. To je nejspíš taky důvod že netěsní a jde mi do vniřku smrad i když ji zavřu.

Hurááááá. :? :( :roll: :cry:

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Napsal: 03 lis 2011, 19:43
od sladas opc
ja to nechapu to snad ma kazda astra nebo co??cim je to mozne..nechapu,auto mam 3 roky kupovane jako uplne nove chovam se k nemu jak nejlepe muzu a stejne tohle..

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Napsal: 03 lis 2011, 19:47
od Mike.S
Víš proč se vyrábí Opel?
.
.
.
.
Aby Ford nebyl nejhorší :(

Ale dneska je asi jedno co si koupíš, na všem se šetří, tak se to po čase musí někde projevit :twisted:

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Napsal: 03 lis 2011, 20:03
od pueblo
Jak to tu tak pročítám, problém nebude v mazání, ale jinde. Prostě ten motůrek moc dlouho "tlačí" i po úplném zavření klapky. Po tak dlouhym a opakovanym namáhání se to nejdřív vyčvachtá a pak to rupne. Vypadá to, že u Adama špatně spočítali max. proud, při kterym má motůrek vypnout :( Zřejmě nás to čeká všechny :cry:

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Napsal: 03 lis 2011, 20:17
od sladas opc
pueblo píše:Jak to tu tak pročítám, problém nebude v mazání, ale jinde. Prostě ten motůrek moc dlouho "tlačí" i po úplném zavření klapky. Po tak dlouhym a opakovanym namáhání se to nejdřív vyčvachtá a pak to rupne. Vypadá to, že u Adama špatně spočítali max. proud, při kterym má motůrek vypnout :( Zřejmě nás to čeká všechny :cry:
presne tohle si taky myslim a napadlo me zda by nebylo lepsi to nechat volnejsi kdyz to dojede na konec tak se to zavre sice ne uplne na krev ale zas alespon by se to nemelo urazit a jen se to protoci,otazka je jak dlouho by to drzelo takto..

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Napsal: 03 lis 2011, 21:45
od JirkaF
"sladas opc"
Jestli je to řešeno nikoliv časem, ale hlídáním nárůstu odběru motorku jako třeba u pohonů žaluzií, tak by tohle asi nepomohlo. Musel by se nastavit nižší práh proudového odběru toho motorku, aby vypl dříve. A že to tak řešeno být může se lze domnívat podle toho že se motorek točí různě dlouho.
Jestli je tam jenom nějaký tupý bimetal, který se nahřeje a rozpojí obvod, tak se s tím asi nedá dělat nic. Leda to pořádně vyztužit, aby to odolávalo točivému momentu motorku lépe, protože je to zřejmě dost poddimenzované.

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Napsal: 03 lis 2011, 21:53
od swabel
Nj, scheisse Opel :D Co si budeme vraviet. Setri sa, kde sa da. (A to nehovorim o tych majstroch, ktori vymysleli 60Ah bateriu pre 1,9CDTi 110kW :lol: ...ale to som uz OT ).

Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala

Napsal: 04 lis 2011, 07:21
od sladas opc
uprimne se te opravy trosku bojim,ale co se da delat uvidim az to rozeberu,uvidim jak na tom budu s casem,ale chtel bych co nejdrive to udelat a hlavne jak to poradne opravit ..