Stránka 44 z 62

Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw

Napsal: 21 lis 2012, 23:11
od Frydex
To už dávno jééé :)

Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw

Napsal: 22 lis 2012, 00:08
od Kneblis
JJ už na to koukám. Pohádka co dodat. :-)

Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw

Napsal: 25 lis 2012, 18:43
od Frydex
Tak jsem s Webastem dospěl k závěru, že mělo asi fakt slabou baterku. Nabil jsem ji a teď to chytne pokaždé, když potřebuju. Takže to vyčištění hořáku pomohlo, předtím to i při nabité baterii občas stávkovalo. Mám radost. Obrázek

Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw

Napsal: 26 lis 2012, 07:23
od Jocker
Good job

Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw

Napsal: 26 lis 2012, 08:45
od nedy666
Tak supr, hlavně že to jede bez problémů. Zkusím to tedy taky. Nejdřív dobít pak uvidíme co to bude, když to nepomůže pojedu do toho servisu na topení. Hele dotaz lajzneš si to dobít baterii napřímo nebo to radši od auta vždy odpojíš a nabíjíš samostatně? Jde mi o tu elektroniku, u starého auta jsem to nabíjel napřímo a nic se nestalo. Co se ti po odpojení baterie vše vymaže z auta, nebo vše zůstane? ;)

Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw

Napsal: 26 lis 2012, 09:13
od Jocker

Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw

Napsal: 26 lis 2012, 18:59
od Frydex
Já nabíjím takhle - a tímhle... (Přímo a nabíječka, co jsem používal na RC auta. Dává max 5A, proud a napětí si upravuje podle zjištění, jak na tom baterka je, ke konci nabíjení ho snižuje) Max. spokojenost.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw

Napsal: 26 lis 2012, 19:04
od Oťas
Probublá (proplynuje) ta nabíječka baterku?

Re: Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw

Napsal: 26 lis 2012, 20:06
od Frydex
To jsem ještě neposlouchal, ale vzhledem k tomu, že do ní při plném kalupu valí 5A a je pak po dobití mírně teplá, tak asi jo. Jak to budu nabíjet příště, tak se k tomu příjdu podívat a poslechnout to... good idea. ;)

Čištění - EGR ventil

Napsal: 03 pro 2012, 19:00
od Frydex
Tak jsem si říkal, podívám se na EGR, jak je na tom.... No a teď mám auto v garáži s rozdělaným sáním a nemůžu ten bordel umýt s prstů, jak to usilovně čistím. Zítra to snad dokončím.
Takže trochu návod, kdyby to chtěl někdo dělat:

Nejdříve vyšroubovat celý EGR, nic to není, je na čtyrech šroubech a pod ním plechová podložka, pak ještě dva šrouby na vstupní přírubě. Pak už je vidět, že je zanesený. Není to sice tragické, ale jak už to je venku, tak je to třeba vyčistit, žeáno.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Povrchové čištění nemá moc smysl, jde o to vyčistit tyčinku a hlavně sedlo ventilu. Takže je třeba EGR rozhodit. Zase čtyry šroubky na elektromagnetu (nebo co to je) a pak už jen vytáhnout samotný ventil.
Je třeba stlačit podložku s pružinou a vytáhnout konusové segerovky, aby šel opačným směrem vytáhnout samotný ventil:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Pak už je třeba jen drhnou a čistit - použil jsem toluen. (Použil jsem toho víc, ale tím to šlo jakš takš - i tak jsem to dřel jak urvaný) Pak to zase všecko složit zpět opačným způsobem ;-)
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Takže EGR je ok a pak jsem se podíval na vstup do sání, kde se ten bordel mísí se vzduchem. Hnus. Když se to zacpe tady, tak pak se podle mě automaticky zasere celý EGR úplně a jde do kopru.
Tak jsem rozhodil dělenou trubku sání pod EGRem (6 šroubů) a začlo čištění.... tohle bude na dýl... :?:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

A zatím horní díl trubky po vyčištění... docela rozdíl v té díře co vede od EGRu před a po vyčištění :?
Obrázek


Pokračování drhnutí snad zítra.....