Stránka 41 z 805
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Napsal: 08 pro 2009, 22:42
od Tereza
Já jsem dneska zjistila, že ani po výměně žhavičů a vymazání chyb z paměti, ŘJ pořád hlásí chybu 68002. Jo a ani nevim proč jí hlásí, v servisu řikali, že všechny ty žhaviče byly po přeměření dobrý, ale tak když už jsem dva zakoupila, tak my vyměnili "ty nejhorší". Aaaach jo!
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Napsal: 09 pro 2009, 00:14
od denny
Může být ruplá pojistka pro napájení žhavícího relé.Označení FB2.
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Napsal: 09 pro 2009, 07:46
od Tereza
Denny
Aha, díky. A jak to zjistim / eventuelně vyměnim?
Nebo počkat, to jako klasická pojistka v pojistkový skříni?
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Napsal: 09 pro 2009, 20:42
od Kesi
corsaczek píše:Kolik stojí kryt motoru?
Je to plast ale vyzerá dosť pevne. Zvažoval som plechový kryt z Ruska ale jednoduchšie to bolo cez známeho z Polska z "rezaw-plast" za 70,-Zl. Koberce a vanička do kufra sedia

na kryt som ešte nemal čas.
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Napsal: 09 pro 2009, 22:15
od vojta
dělá se i originální plechovej kryt za cca 2000kč
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Napsal: 09 pro 2009, 22:50
od RomanK
denny píše:Může být ruplá pojistka pro napájení žhavícího relé.Označení FB2.
Je to pojistka 80A pod krytkou nad pojistkovou skříňkou v motorovém prostoru. Většinou ale odejde, když je vadné relé žhavení. Jednodušší je otestovat toto relé na diagnostice. Pokud po zapnutí testu poklesne napětí na baterii, je vadný buď nějaký žhavič nebo relé. Proměřování odporu žhavičů moc nepomáhá, jedině měření proudu, který přes ně teče. Rozdílné proudy vyhodnotí relé jako obecnou chybu žhavívího zařízení - P0380.
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Napsal: 10 pro 2009, 10:03
od Adriano2
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Napsal: 10 pro 2009, 14:01
od Tereza
RomanK píše:
Je to pojistka 80A pod krytkou nad pojistkovou skříňkou v motorovém prostoru. Většinou ale odejde, když je vadné relé žhavení. Jednodušší je otestovat toto relé na diagnostice. Pokud po zapnutí testu poklesne napětí na baterii, je vadný buď nějaký žhavič nebo relé. Proměřování odporu žhavičů moc nepomáhá, jedině měření proudu, který přes ně teče. Rozdílné proudy vyhodnotí relé jako obecnou chybu žhavívího zařízení - P0380.
Aaaha, díky, takže jsem ty žhaviče kupovala a měnila zbytečně. Ale zas se domnívám, že když už to tam měli a na diagnostiku to napojili taky, tak že by to snad otestovali taky, ne...?
Kolik to relé stojí prosím? Jinak, jedna ta chyba (se 4 na konci) zmizela po tý opravě, ale ta s 2 na konci přetrvává....
Jak dlouho s tim můžu jezdit než se to vymění?
Adriano2
A budete i závodit nebo jen koukat?
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Napsal: 10 pro 2009, 14:06
od Dalik
Tak jsme dneska přezuli na zimní. Chtěl jsem se zeptat, foukáte zimní pneu míň než letní?
Já řekl na 2.3, pak mě napadlo, že bych mohl o něco méně, ale zase na vyloženě zasněžené vozovce toho zas tolik nenajedu, tak jsem to nechal tak...
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Napsal: 10 pro 2009, 14:07
od Tereza
Dalik píše:Tak jsme dneska přezuli na zimní.
Až teď

? Já vim, byla houby zima, ale stejně se to preventivně dělá už někdy v říjnu...