Stránka 5 z 5
Re: Ztráta oleje 1,6 XER
Napsal: 23 led 2017, 21:23
od zralok
V prvé řadě bych chtěl poděkovat celému Teamu Carteam. Myslím, že Astřule nemohla dostat lepší péči. Vše mi bylo vysvětleno před i po zákroku. Fakt nemůžu říct nic jiného než super. Bohužel, se opravdu asi stalo, že mi někdo ojebal výměnu oleje nebo nalil pančovaný olej. Každopádně, auto už zase jezdí. Asi bude ještě chvilku trvat jestli se závada odstranila, ale to se uvidí. Ještě nás čeká jedna výměna oleje, kvůli novým pístům a dalším věcem. Nakonec bylo měněny Písty i s kroužky, ložiska, gufera, vymezeny vůle na ventilech, nové těsnění a ja nevím co všechno. Auto jsme projeli s Romanem K. a domluvili se na dalším postupu.
http://www.imgup.cz/image/LET1
Re: Ztráta oleje 1,6 XER
Napsal: 23 led 2017, 21:32
od kratales
Snad teď bude v pořádku sloužit

Jinak na kolik vyšla generálka, tedy pokud to není tajné? S Romanem chybu neuděláš, je to fakt borec. Já u něj byl teda pouze jednou, ale vím, že pokud by byl nějakej průser, tak je jasná volba

Re: Ztráta oleje 1,6 XER
Napsal: 23 led 2017, 21:47
od zralok
GO i s rozvodama, prace a přebroušení hlavy 38 tisíc. Musely se koupit některé díly přímo z Oplu.
Re: Ztráta oleje 1,6 XER
Napsal: 23 led 2017, 21:56
od kratales
Tak to není zase tak strašné. A vzhledem ke stáří (mládí) tvého auta teď můžeš být v poho a máš jistotu, že teď nějaký ten rok budeš bez problémů jezdit. Já osobně raději kupuju balený olej, protože mám strach kupovat něco ze sudu. Sice často jsou i fake balené oleje, ale u GM vzhledem k ceně to snad nehrozí.
Re: Ztráta oleje 1,6 XER
Napsal: 23 led 2017, 21:59
od zralok
Taky už budu brát jen od jednoho člověka a hlavně si výměny dělat sám.
Re: Ztráta oleje 1,6 XER
Napsal: 09 úno 2019, 09:22
od sr71
maxnuke píše:když jsem měl 1.8 xer olej tam lítal na měrce nahoru dolů, pokud se neměřilo v určeném čase po vypnutí.
mám podobnou zkušenost jak u Z16XER tak Z18XER, vytáhnout měrku tak abych na ní viděl jednoznačně výšku hladiny se mi povede tak při jednom z 5-ti pokusů (a to i když dodržuji pozici měrky "stupnicí dozadu"), proč tomu tak je nechápu, u jiných motorů jsem se s takovýmito problémy nesetkal