Stránka 5 z 5

Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)

Napsal: 17 úno 2013, 10:01
od nero
tie poruchy sacieho potrubia sú časté? a čo je príčinou tejto poruchy, dá sa tomu predísť? a hlavne ako sa to prejavuje?

Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)

Napsal: 18 črc 2013, 21:01
od SubaroSti
Tak v posledných dnoch sa auto nejako cukalo hlavne pri prudšom pridaní...a dnes som posledný KM došiel domov na 3 valce...skúška potvrdila že do jedného valca nedáva sviečka iskru (a to su tam nové sviečky)...takže to bude zrejme tá nešťastná lišta zapalovacia

Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)

Napsal: 18 črc 2013, 21:57
od vojtavojta
Zkus plyn,brzda ,ale je to tutovka P0303 :cry:

Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)

Napsal: 18 črc 2013, 22:43
od SubaroSti
sorry za blbé opýtanie ale tak často sem nechodím a tak by som prosil o vysvetlenie:
čo je to "plyn,brzda" teda viem čo je to plyn a brzda :D ale čo to znamená v tomto prípade
čo je to tá P303.....????? :D

Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)

Napsal: 19 črc 2013, 05:05
od vojtavojta
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... f=14&t=303

Cteni kodovych chyb na Opel Astra H: P0303 válec 3 selže.

Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)

Napsal: 17 led 2015, 20:06
od xcunakx
Před týdnem jsem kupoval Astru GTC 1.6 a hned jsem kromě náplní a filtrů měnil všechny svíčky, nechal čistit EGR ventil a škrtící klapku. Auto totiž při mírném přidání plynu cukalo a po pár dnech ježdění vykázalo chyby P0300, P0301, P0302 atd. Ukázalo se, že svíčka na třetím válci je úplně spálená, ventil i klapka naprosto zaprasené a je načnutá lambda sonda. Zapalovací lišta to snad zatím nebude.

Po výměně žádná chyba a auto jezdí jak má. Takže na tyto věci dát opravdu pozor.

Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)

Napsal: 08 srp 2018, 10:37
od yomax
pueblo píše:Dělalo to EGRko. Na funkci to nemá vliv :mrgreen: , ale jakmile se motor ohřál a ventil EGR začal vracet spaliny do sání, jeho jádro začalo "cvrdlikat". Všimnul jsem si toho při jízdě s otevřenýma okýnkama ve městě, dovnitř to slyšet nebylo. Auto fungovalo jak mělo, bez problémů, spotřeba v pohodě, jen ten zvukovej projev byl pro puntíčkáře jako jsem já, prostě nepatřičnej :D
Zdravím. Chtěl bych se pueblo zeptat, zda pomohlo vyčištění EGR nebo jsi dával nový. Mám asi stejný problém, zní to jako klepání ventilů, ale projevuje se to jen v rozsahu otáček cca 2100-2400 i po rovině, když není motor plně zatížený (takže ventily to asi nejsou). Pokud jedu na tempomat a cesta se byť jen mírně zvedne, začne to klepat víc - jednotka přidá plyn, aby tempomat udržel rychlost. Taky jsem si toho všiml se staženými okny a mezi baráky. Dík za odpověď případně radu.

Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)

Napsal: 08 srp 2018, 13:29
od Stan.
yomax píše:
pueblo píše:Dělalo to EGRko. Na funkci to nemá vliv :mrgreen: , ale jakmile se motor ohřál a ventil EGR začal vracet spaliny do sání, jeho jádro začalo "cvrdlikat". Všimnul jsem si toho při jízdě s otevřenýma okýnkama ve městě, dovnitř to slyšet nebylo. Auto fungovalo jak mělo, bez problémů, spotřeba v pohodě, jen ten zvukovej projev byl pro puntíčkáře jako jsem já, prostě nepatřičnej :D
Zdravím. Chtěl bych se pueblo zeptat, zda pomohlo vyčištění EGR nebo jsi dával nový. Mám asi stejný problém, zní to jako klepání ventilů, ale projevuje se to jen v rozsahu otáček cca 2100-2400 i po rovině, když není motor plně zatížený (takže ventily to asi nejsou). Pokud jedu na tempomat a cesta se byť jen mírně zvedne, začne to klepat víc - jednotka přidá plyn, aby tempomat udržel rychlost. Taky jsem si toho všiml se staženými okny a mezi baráky. Dík za odpověď případně radu.
Pueblo na fórum již nechodí, jelikož Astru i Zafiru prodal. Klepání v určitých otáčkách může dělat kolektor sání viz video.
https://www.youtube.com/watch?v=9X9virEu4T8

Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)

Napsal: 09 srp 2018, 22:45
od Luigy87
Dneska jsem měnil nový kryt ventilů víka. :(
Před tím mi bralo litr oleje na 2000km pak na 1000km. Při sundání sání. Kdy jsem předběžně přetěsnil sání proti klepání, vyčistil výřivé klapy od bordelu, pročistil EGR a EGR cesty. Jsem našel na dne sání kaluž oleje.
Koupil jsem z Alíku PCV ventil. Netěsnilo a z motoru šel modrý dým. Provedl jsem opětovnou montáž s tím, že jsem celý ten PCV ventil olepil tmelem na těsnění kromě otvorů. Fungovalo to tak 1000km. Pak to začalo brát 1l oleje na 300km!
Takže stejně došlo na nový kompletní kryt ventilů :(