Re: LPG a záruka
Napsal: 01 pro 2010, 20:35
Naštěstí zatím nemám problém s autem ale jedno musím uznat. V každém případě prohlásit že padá kompletní záruka za vůz jenom proto, že někdo doinstaloval LPG zařízení na vůz, je dost pěkná blbost
. Asi jako kydž i u Škodovek a podobných vozů prohlašovali, že záruka platí jen pro prvního majitele. Asi jsem z jiné planety, nebo nechápu věci kolem sebe, ale to že auto změní majitele, nebo mi někdo udělá 5 dir do vozu (z toho asi většinu v plastových dílech) asi nebude mít zrovna vliv na zrezivění někde u 5. dveří, nebo, že se mi pokazí pásy, stahování oken a podobně
.
Jsem s Oplem spokojený, a zatím i se Žirafou ale mohu říct, že tento přístup, nehledě na tovární značku, zavání průserovou řadou (sérií) daných vozů, kde výrobce sám ví, že lze čekat problémy. Touto cestou se pak zbavuje své odpovědnosti za chyby, na které se při výrobě vykašlal. Ale to je jenom možná můj názor. Kdo z přítomných ale ví v jaké kvalitě se dané díly celého vozu vyrobili. Výroba se přesouvá postupně z Polska, Čech, Slovenska či Maďarska do Číny a Indie a tam už ta kontrola kvality není to co by měla být. To si můžete bít jisti.
Až moc to tu propadlo síle peněz. Zmizela slušnost, ochota a jistá hrdost. Čest výjimkám, kterých naštěstí není málo. K velkým koncernovým zástupcům však tyto hodnoty asi ještě nedorazili.
Snad mi bude auto šlapat dobře, zatím s tím nemám problémy, do servisu na prohlídky chodím k prodejci a servisákovi co mi dával LPG. Ten má i diagnostiku a myslím, že už to za těch několik málo let od roku 1990 má v oku i v rukách.
Když jsem své auto koupil tak mělo na 5.dveřích malou rezavou tečku. Protože první majitel s tím nebyl v odpovídajícím čase na kontrole, případně mu do servisky nenapsali provedení kontroly karoserie tak záruka neplatí. Což opět svědčí jen o přístupu dealera, značky (nemusí to být jen OPEL) k zákazníkovi. Asi je pravdou, že kdyby se někdo na ty dveře podíval, případně prohlídku zapsal na papír (servisku), tak by tím tu rez zastavil, asi tam jsou takový specialisti. Nevím. Jsem jen obyčejný člověk a uživatel. Nechápu vyšší fyzikální zákonitosti a pricipy.
Ale to už jen na okraj.
Hodně spokojených kilometrů všem majitelům všech svých vozů, Oplákům obzvláště.




Jsem s Oplem spokojený, a zatím i se Žirafou ale mohu říct, že tento přístup, nehledě na tovární značku, zavání průserovou řadou (sérií) daných vozů, kde výrobce sám ví, že lze čekat problémy. Touto cestou se pak zbavuje své odpovědnosti za chyby, na které se při výrobě vykašlal. Ale to je jenom možná můj názor. Kdo z přítomných ale ví v jaké kvalitě se dané díly celého vozu vyrobili. Výroba se přesouvá postupně z Polska, Čech, Slovenska či Maďarska do Číny a Indie a tam už ta kontrola kvality není to co by měla být. To si můžete bít jisti.

Snad mi bude auto šlapat dobře, zatím s tím nemám problémy, do servisu na prohlídky chodím k prodejci a servisákovi co mi dával LPG. Ten má i diagnostiku a myslím, že už to za těch několik málo let od roku 1990 má v oku i v rukách.
Když jsem své auto koupil tak mělo na 5.dveřích malou rezavou tečku. Protože první majitel s tím nebyl v odpovídajícím čase na kontrole, případně mu do servisky nenapsali provedení kontroly karoserie tak záruka neplatí. Což opět svědčí jen o přístupu dealera, značky (nemusí to být jen OPEL) k zákazníkovi. Asi je pravdou, že kdyby se někdo na ty dveře podíval, případně prohlídku zapsal na papír (servisku), tak by tím tu rez zastavil, asi tam jsou takový specialisti. Nevím. Jsem jen obyčejný člověk a uživatel. Nechápu vyšší fyzikální zákonitosti a pricipy.
Ale to už jen na okraj.
Hodně spokojených kilometrů všem majitelům všech svých vozů, Oplákům obzvláště.