Stránka 5 z 5
Re: Hučí kompresor klimatizace
Napsal: 06 srp 2011, 10:33
od vondra007
Asi před týdnem mi začala podivně chrastit klimatizace a zdálo se, že nějak nechladí, tak jsem se s tím vydal do servisu Opelu v Olomouci. Protože to i foukalo nepříjemný vzduch při zapínání, nechal jsem si to i vyčistit. Na přijmu mi odhadli cenu do 2000,-. Jaké bylo mé překvapení, když jsem si pro auto po dvou hodinách došel. Cena přes 5200,-: Únik chladiva, desinfekce, doplnění, čištění, výměna filtru. Lehce jsem zalapal po dechu, ale co mi zbývalo, než to zaplatit. Hlavně, že to zase funguje tak, jak má.
Re: Hučí kompresor klimatizace
Napsal: 16 srp 2011, 12:17
od Vladdo
vyuzijem tuto temu aby som nezakladal novu
je pravda ze pri vymene kompresoru klimatizacie treba vymenit aj expanzny ventil?
pocul som ze aj dehydrator,ale ten stoji par korun takze to neva

dakujem za odpoved
Re: Hučí kompresor klimatizace
Napsal: 17 srp 2011, 17:08
od Mayki
Nějak nevidím důvod na výměnu expanzního ventilu, pokud se do okruhu mohla dostat vlhkost (prasklá hadice, přístup vzduchu do systému), tak se musí měnit sušička (dehydrátor).
Re: Hučí kompresor klimatizace
Napsal: 28 bře 2012, 19:53
od Halis
Dnes jsem si chtěl pustit klimu a provětrat chladivo, ale jak tu většinou píšou ostatní, začala mi jakoby chrastit a ten zvuk reagoval na otáčky motoru. Sice začala chladit, ale ten zvuk mi naháněl hrůzu, tak jsem to vypnul. Zítra jedu za servisákem, který mi chladivo měnil v loni v říjnu a dával mi tam i olej, který tam PRÝ chyběl. Do prvních mrazů fungovala potichu. Pokud jste měl někdo stejný problém a odstranil ho, dejte mi prosím vědět ať nad tím nestrávím zbytečně moc času. Děkuju.
Re: Hučí kompresor klimatizace
Napsal: 29 bře 2012, 18:03
od Halis
Mám resume: po připojení na plničku klimy oba okruhy ukazovaly nulu. Takže proběhlo klasické plnění a taky zběžná kontrola UV lampou. UV ukázalo na drobný únik ve spodní části chladiče. Ale MKJ mi hlásil tlak 470 kPa při vypnutí a 580 kPa při zapnutí. Jak je potom možné, že v klimě nebylo vůbec nic- číselně 0 (nula)

Po naplnění mi MKJ ukazuje tlak 770 kPa a při zapnutí zpočátku 1350 kPa, ale po nějaké době mezi 1000 až 1100 kPa. Hluk se sice ihned po naplnění neozval, ale po 5ti hodinách se na 1.stupeň slabě ozývá...
