Stránka 5 z 7

Re: A je na světě Astra Classic III

Napsal: 23 zář 2011, 13:13
od Arwy
Ešte otázka pre majiteľov Classicu s 1,6 85 kW. Mali ste v základe prepínač na športovú jazdu (podľa konfigurátora by mal byť), vzadu sú kotúčové brzdy, a je možné pre 1,6 použiť pneu 195/60 R15 (prospektoch sú síce uvedené, ale je pri nich poznámka že podľa motorizácie)?

Re: A je na světě Astra Classic III

Napsal: 23 zář 2011, 14:13
od šnek
Takže tlačítko sport tam nemám.Stejně nevím jestli bych ho využíval.Protože se mi zdá že to žere aj tak moc průměr 7.1 najeto2758 km doufám že ten motor si ještě sedne.No ale proti filcce je to pokrok. A za ty prachy to i přes některé mouchy jde :D

Re: A je na světě Astra Classic III

Napsal: 23 zář 2011, 14:16
od šnek
jo a v techničáku ten rozměr pneu 195/60 R15 mám takže by tam měly asi pasovat

Re: A je na světě Astra Classic III

Napsal: 23 zář 2011, 14:51
od sauce
Arwy píše:Ešte otázka pre majiteľov Classicu s 1,6 85 kW. Mali ste v základe prepínač na športovú jazdu (podľa konfigurátora by mal byť), vzadu sú kotúčové brzdy, a je možné pre 1,6 použiť pneu 195/60 R15 (prospektoch sú síce uvedené, ale je pri nich poznámka že podľa motorizácie)?
V konfigurátoru bývají nesmysly, na ten se nespoléhej, hlavní je ceník.

Re: A je na světě Astra Classic III

Napsal: 23 zář 2011, 15:11
od vojta
a někdy ani ceník ne :?

Re: A je na světě Astra Classic III

Napsal: 23 zář 2011, 16:46
od norinco
Taky tam tlačítko sport nemám, respektive tam je pouze nepopsaný a nefunkční knoflík. Mám najeto 3.600 a průměrnou spotřebu mám stejnou jako šnek.

Re: A je na světě Astra Classic III

Napsal: 23 zář 2011, 16:53
od sauce
vojta píše:a někdy ani ceník ne :?
To je pravda, ani ceníky uveřejněné na webu nejsou vlastně nijak závazné, jen informační.
Závazné je to, co má prodejce v systému.

Re: A je na světě Astra Classic III

Napsal: 26 zář 2011, 13:12
od Robert.Szlachta
Zdarec chlapi.

Nemohu si pomoci (Opla nemám s čím porovnávat, neboť jsem měl dříve Accent), ale z logiky věci vyplývá, že původní (německá) továrna bude vyrábět na stejných linkách, se stejnými zaměstnanci a stejnými dodavateli dílů. Předpokládám i ve stejné kvalitě. Je-li plánováno přesunutí výroby do jiné továrny, obzvláště v jiné zemi, očekával bych že dosavadní výroba dojede na stávajících dílech, jen se velmi zúží množství variant (motory, převodovky, speciální jízdní režimy, výbava, barvy kareserie, interiéru, materiály výplní .....) a doplňků a teprve s přesunem výroby jinam se budou dělat úspory v materiálech.

Měl-li bych si vybrat Háčko či Jčko, volím H. Proč?
V první řade kufr, který má sice papírově stejně litrů, ale v Jčku nad roletkou již místa rozhodně nepřebývá. V Háčku nemusím ani skládat veliký kočárek. Jen přehodím rukojeť, čímž dojde k mírnému snížení a celý ho nacpu podélně do kufru.
V druhé řadě cena (kupoval jsem v akci Opel 24h 4.-5.3.2011), u Škodovky bych měl za cenu nového excelentně vybaveného Háčka stejně vybavenou fabii (kdybych moc smlouval tak 1,2 TSI jinak HTP), nebo octavii Tour plus 1,4 ve speciální výbavové edici zvané holobyt.

Po krátké výborné zkušenosti s Classicem, vřele doporučuji, dokud je ještě dělají v Bochumi.

Robert

Re: A je na světě Astra Classic III

Napsal: 26 zář 2011, 13:14
od Nerez
Já mám Classica z loňska a je dělaný ještě v Německu v Bochumi.

Re: A je na světě Astra Classic III

Napsal: 26 zář 2011, 13:20
od sauce
Můj taky.