Napsal: 24 úno 2016, 07:45
Ty asi nemáš 1,7ku, žeáno ...
Forum pro majitele vozů Opel Astra H a Zafira B
https://www.opel-astra-h.cz:443/forum/
Ano... som v spravnej teme, ci?Frydex píše:Ty asi nemáš 1,7ku, žeáno ...
33% může být v „pořádku”, viz. příspěvky v tomto vláknu. Zajímalo by mě, jakých teplot během regenerace dosahuje DPF filtr a jak dlouho regenerace trvá?JSM píše:Je 33% zaneseni po regeneraci OK?
quicky nemáš pravdu. Auto jsem koupil v jednom velkém autobazaru v Brně u Zvonařky (nebudu dělat reklamu), tam jej dotáhli z Francie.quicky píše:Jazdite pomaly chlapcija mam regeneracie aj cez 800km v pohode. Ked sa iba potulujem po meste a okolo tak je to cca 200km.
Ked uz sa regeneracia spusti tak zatazovanie auta nema ziadny vlpyv. Su to podla mna keci teoretikov. Uz som neraz predbiehal s plynom na podlahe pocas regeneracie, tak isto po dialnici jazdim 160-180kmh a nikdy sa neprerusila.
PepaS píše:Pořád je ve vzduchu nezodpovězená otázka, zda-li zpětná aktualizace softwaru řídící jednotky motoru může problém časté regenerace 1,7 motorů vyřešit – viz. předchozí stránky. Odpověď by mě zajímala tak moc, že jsem ochoten to s někým zkusit... zdarma.
asi hůře, protože ŘJ motoru pouze odhaduje stav zanesení filtru na základě modelu kouřivosti motoru. Pokud motor produkuje více sazí (vadný EGR, chiptunning, ...) než model předpokládá, je tom problém, protože se filtr ucpává rychleji, než si ŘJ jednotka myslí. U 1.9 to nevyhnutelně vede k totálnímu ucpání filtru, protože regenerace se spouští pouze na základě odhadnutého zanesení filtru. U 1.7 se snad již využívá i informace o rozdílovém tlaku na filtru, ale jak přesně netuším...Sady píše:Myslím si, ale že na tom budu podobně, spíš hůře, neb jsem si to nechal chipnout, tj. změna map v ŘJ + nárůst tlaku turba o 110mbar (z 2440mbar na 2550mbar) + zvýšení množství vstřikovaného paliva o 7 mg/vstřik (ze 73mg/vstřik na 80mg/vstřik)
pokud ti nevadí zvýšená spotřeba paliva, snížená životnost oleje (asi žádná tragédie), zvýšená zátěž životního prostředí, tak je častější regenerace skutečně jen plus. Myslím, že takto uvažoval i OPEL.Sady píše:...a je otázka jestli častější vypalování není někdy spíš k dobru...
nevíSady píše:A co RomanK, ten neví jak to nakonec dopadlo?