Stránka 4 z 5
Re: čidla tlaku vs. přezutí
Napsal: 20 led 2015, 23:22
od rosta12345
taky bych měl jednu otázku k čidlům když přehodím kola třeba přední za zadní načte si to samo nebo se s tím musí na diagnostiku aby mi to neukazovalo přední kola jako zadní a naopak ?
Re: čidla tlaku vs. přezutí
Napsal: 20 led 2015, 23:40
od mironto
Rozpoznat by to malo samo, len treba najprv podrzat dds a jazdit nejakych 20-30km. Niekde na anglickom fore som cital navod, ako to kalibrovat, tusim treba nafukat kazde koleso inym tlakom 2,1-2,4-2,7-3,0 a podrzat tlacitko dds, Len nepamatam, ktore koleso ma mat kolko.
edit: uz som to nasiel
http://www.diagnostics.org.uk/help/show ... MS-and-DDS
Re: čidla tlaku vs. přezutí
Napsal: 21 led 2015, 11:05
od mironto
falconik píše:mironto
vymenit se opravdu neda

a vydrzi cca to co pisou 2007 po 7 letech 2 cidla KO
Tak to nie je ani tych 10 rokov... Ako si to riesil? Je nejaky lacnejsi kompaktibilny vyrobca oproti novemu GM dielu (95EUR)? Kupovat pouzity ventil z eBay za 20-30 EUR asi nema vyznam, ked nie je moznost zistit, kolko uz bol pouzivany a ci zajtra neumrie baterka aj v nom.
Re: čidla tlaku vs. přezutí
Napsal: 21 led 2015, 11:11
od rosta12345
mám pocit že když jsem se po nich díval na Ebay tak sada 4 ventilků nových tam byla kolem 3000 kč z číny
Re: čidla tlaku vs. přezutí
Napsal: 21 led 2015, 11:27
od rosta12345
Re: čidla tlaku vs. přezutí
Napsal: 09 úno 2015, 13:53
od Tonis
Co říkáte na tyto snímače? Kupuji Merivu a chci je dát na zimáky. Cena je vcelku slušná, nevím jaká je kvality. Dík za info.
http://www.pneumatiky-obchod.cz/tpms-el ... -opel.html
Re: čidla tlaku vs. přezutí
Napsal: 04 srp 2015, 15:13
od mironto
Ahojte, chcem sa opytat, podla EPC su pre pre Astru/Zafiru dva snimace
13172567 ident AC
13354312 ident AD
Prijimacia jednotka je ale len jedna 13129153 ident CJ, takze by mali byt oba snimace kompatibilne s touto jednotkou? Menil uz niekto z vas tieto snimace a vedel by mi povedat, ake tam mal a ake dal? Dakujem.
Re: čidla tlaku vs. přezutí
Napsal: 18 srp 2015, 11:42
od mironto
Tak inac - zhanam niekoho, kto ma v aute (AstraH alebo ZafiraB) funkcne TPMS a je v rozumnej vzdialenosti od Bratislavy (~150km) a bol by ochotny so mnou trocha polaborovat. Pokusam sa rozchodit snimace, ale zatial bez uspechu. Dakujeeeeem.
Re: čidla tlaku vs. přezutí
Napsal: 28 říj 2015, 07:03
od mathejos
Ahojte!
Včera som bol prezúvať a odfotil som si moje čidla. Sú to presne tie, ktoré má Vojta na svojom shope.
(
http://www.opelmarket.cz/dily/snimac-tl ... 3-934.html)
Myslíte, že pôjdu naprogramovať na rovnaké ID? Resp. ako ich auto rozozná, že patria k nemu?

Re: čidla tlaku vs. přezutí
Napsal: 28 říj 2015, 08:07
od Skrolant
mironto píše:Tak inac - zhanam niekoho, kto ma v aute (AstraH alebo ZafiraB) funkcne TPMS a je v rozumnej vzdialenosti od Bratislavy (~150km) a bol by ochotny so mnou trocha polaborovat. Pokusam sa rozchodit snimace, ale zatial bez uspechu. Dakujeeeeem.
Rozchodit snimace je pekna ducharina, co hacko nebo zafira to je problem. Je nutne splnit několik podmínek. Senzory si povidaji s TMPS jednotkou, pak komunikuje tato jednotka s abs a pokud je všude shoda, tak to vystreli udaj o tlaku na display. To ze se po prezuti zmackne tlacitko dds jsou jen teoreticke kecy z manualu. Je presne popsany postup jak nafoukat rozdilne kola, jak je zkalibrovat techem, při tom mackat tlacitko dds. OPcomem to nejde. Pokud jsi tmps jednotku dodelaval je nutne v celem voze nakonfigurovat ještě can bus pro tyto funkce.
Po uspesnem oziveni a prvotnim s parovanim s autem se pak hned po rozjezdu zobrazí tlak na displeji. Problemy opet nastanou při prehozenim kol, jednotka je zmatena a téměř nikdy si nenajde spravne kolo, protože to je fixne prirazeno nejake strane. DDS reset po vymene kol nefunguje téměř nikdy spolehlive.
S RomanemK jsme se shodli, ze toto se klukum s Oplu vůbec nepovedlo. Vzali sto let starou jednotku tmps a dopasovali ji do novejsi technologie zafiry (mluvim o komunikaci a algoritmu uceni)
Pokud s tim chces pomoct, zastav se. Jsem ja nebo RomanK cca 250km od tebe.