Stránka 4 z 14

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Napsal: 06 říj 2013, 20:09
od fidlerp
Ahoj,

Do noveho v ziadnom pripade nesahat, nie je na to dovod.

Na tom starom som to natiahol asi o 1mm (poloha piestika pred a po pred samotnym nahodenim seger). Zle som sa vyjadril s tou dlzkou a som rad ze to aj merias priamo na pruzine. Ak si to s nou prehnal, nebolo treba ho rozoberat, len vhodnym nastrojom zatlacit piestik do regulatora hlbsie a tym pruzinku trocha stlacit spet.

Ak to nepomoze, moze byt aj vybehany piestik co u mna nastastie nebolo, stacilo sa len pohrat s pruzinkou. Daj vediet vysledok, ci sa jedna o sposob opravy alebo len ojedinely ukaz na mojom aute.

Ak sa ti nezadari, budes musiet objednat novy.

PS: Skontroluj este cistotu EGR ventilu, resp ho vyhod von a precisti preventivne.

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Napsal: 09 říj 2013, 12:45
od tommy251
Rozobral som cely ten stary , natiahol pruzinku o 1 mm nahodil naspak bolo vela zhasinal motor , lenze ta pruzinka nejde stlacit naspet cize ju trebalo zbrusovat nakoniec som ju zbrusil na 19,3 mm a auto fachci dalej . dik za radu :) ... sanie mam precistene cele tak ze s tadial mozem obedovat :) v tom to nebolo bolo to v tom regulatore



A este pre vsetkych mam jeden navyse co som objednal nakoniec zrusil objednavku ale bolo neskoro cize mi je na dve veci ak by mal niekto zaujem 0919027024

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Napsal: 09 říj 2013, 22:44
od Frydex
Já jsem jí natáhnul asi o 0,5 mm a zatím mi to udělalo jen jednou slabě... jinak se to zdá být v pohodě. Tedy podstatně lepší. Pár foto...

Obrázek Obrázek Obrázek

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Napsal: 11 říj 2013, 21:12
od fidlerp
Som rad ze to zafungovalo a prisli sme na pricinu nielen ze regulator, ale co konkretne v nom. Potesi a este to aj usetri nejake to euro.

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Napsal: 20 lis 2013, 23:54
od fidlerp
Tak po dlhsom case mozem bilancovat, ze sa oprava zadarila. Kliknite si na spotrebu v podpise a ukaze sa vam graf spotreby v case. Po oprave regulatora stabilna spotreba v rozmedzi ±0,5l/100km.
Ti ktorym to na volnobehu takto skace by to mali opravit, lebo to ma vplyv aj na spotrebu.

Niekto dalsi si vsimol zlepsenie?

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Napsal: 25 lis 2013, 23:31
od ricmund
Ahoj kluci mám ten sám problem co tady popisujete dnes na diagnose žadna chyba nenalezena egr v pořadku ,filtr pevnych častic taky -a pán servisman mi říka zkuste chvíli pojezdit a bychom zkusili vyměnit ten regulator no na co jsem tam jel do opla když to tady píšete že jo,akorát nevím kde ho najdu obrazek z nakresem hmmmm nic mi to neřiká rád bych ho vyměnil sám ale nevím kde je kdyby jste byl někdo tak hodný a vyfotil kde je děkuji

Regulátor tlaku paliva

Napsal: 26 lis 2013, 21:01
od Frydex
Najdeš ho naproti nádržky na servo na motoru, vlevo od olejového filtru. Přímo pod kabelovým svazkem, co vede ze sání dolů za motor. Je na dvou šroubech (hlava TORX)
Obrázek Obrázek Obrázek

A takhle vypadá
Obrázek Obrázek

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Napsal: 26 lis 2013, 22:47
od ricmund
Tak super děkuji FRYDEXOVI dal jsis práci to se cení moc, takhle už to najdu ,a nazev toho dílu je regulator tlaku paliva ano?

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Napsal: 27 lis 2013, 21:45
od Frydex

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Napsal: 03 pro 2013, 18:27
od ricmund
Ahoj kluci dneska jsem tak brouzdal po netu a napadlo mě se podívat na polské forum a hned z kraje jsem narazil na stejné téma jaké se řeší tady- kolísání otáček v polštině:Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR tak jsem to začal pomalu louskat a dočetl jsem se dost zajímavé věci ale hlavně to že ten regulator se u nich dá koupit o hodně levněji než u nas a píšou o originálním dílu tady dávám odkaz přímo na toto tema

http://astra-3.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=319

je tam psáno že seto dá koupit i na allegru-naše aukro tak jsem se tam kouknul ,cena se pohybuje kolem 2200kč třeba tady
http://allegro.pl/zawor-scv-denso-29400 ... 30889.html

určitě stojí za to si přečíst jak to tam řeší píše se tam i o programovaní v op-com v polštině-naukę małej dawki wtrysku -česky-Studie nízké injekce dávky je to přeloženo překladačem .

takže u mě je to jasne vzhledem k tomu že bydlím blízko polskych hranic tak navštívim Motozbyt je to hned za hranicema takova cena za jakou se to pohybuje to nebude tolik bolet, u nas to za tuhle cenu nabízejí repasovane a v polsku nové