Re: Prosba na klubáka s 110 kW
Napsal: 12 dub 2011, 13:33
Včera jsem odpojil váhu vzduchu a nouzák se dostavil asi po 20 sekundách, ALE !!
Auto jelo uplně stejně jako když jsem jí měl zaplou, potom přišel nouzák a byl to trabant, zapojil sem jí a jelo to zase stejně jako předtim když jsem jí měl odpojenou a než me to hodilo do nouzáku.
Znamená to, že je váha vzduchu v háji ? Kdyby to váhou nebylo tak okamžitě po odpojení by to nejelo ne ? Ale já ujel s vytahnutým konektorem dobrých 200 metru a jelo to uplně stejně než přišel nouzák. (furt to tahalo od 2500)
Možná tim by se vysvetlila ta změna zvuku výfuku, že tam jde min vzduchu tudiž to bublá... když se to pak rozjede tak to jede jak má.
Další vec když mám 3k otáček a turbo má nejvetší tlak jde slyšet jak mi výfuk pěkne řve a zvuk je stejný jako byl dříve než přišel muj problém a i teď. Jen v malých otáčkách (do 2500) je ten zvuk jiný, než dříve.
Auto jelo uplně stejně jako když jsem jí měl zaplou, potom přišel nouzák a byl to trabant, zapojil sem jí a jelo to zase stejně jako předtim když jsem jí měl odpojenou a než me to hodilo do nouzáku.
Znamená to, že je váha vzduchu v háji ? Kdyby to váhou nebylo tak okamžitě po odpojení by to nejelo ne ? Ale já ujel s vytahnutým konektorem dobrých 200 metru a jelo to uplně stejně než přišel nouzák. (furt to tahalo od 2500)
Možná tim by se vysvetlila ta změna zvuku výfuku, že tam jde min vzduchu tudiž to bublá... když se to pak rozjede tak to jede jak má.
Další vec když mám 3k otáček a turbo má nejvetší tlak jde slyšet jak mi výfuk pěkne řve a zvuk je stejný jako byl dříve než přišel muj problém a i teď. Jen v malých otáčkách (do 2500) je ten zvuk jiný, než dříve.