Zdravím všechny

,
budu mít možnost koupit bývalou služební Astru H Caravan 1.7 CDTi - 74kw což odpovídá 17 DTH, že ano? Známý dostal auto nové a najezdil s ním 190 tis. km. Rok výroby 2004 či 2005. Cena okolo 80 tis Kč. Auto bylo v provozu denně. Bylo pravidelně servisované v autorizovaném servise BSA Praha u Motola.
Vady a opravy na autě:
- bourané, kamion v koloně neviděl auto pod ním, odnesly to zadní levé dveře + kus kastle nad zadním kolem, opraveno
- v cca 100 tis km se zbláznila veškerá elektronika, vsechno blikalo na palubce ale jelo, opraveno (nevím co se vyměnilo, v servisce to bude)
- dvakrát se mu povedlo načerpat benzin, ale nikdy na nej nenastaroval, benzin byl odčerpán z nádrže
- v cca 120 tis km, motor byl uvařen a zadřen (prasklá trubka od chlazení), vyměněn blok motoru (najeto na nový blok cca 70 tis km)
Jinak předpokládám že byly dodrženy všechny intervaly údržby na autě během let. Tato motorizace nemá filtr pevných částic, že ano?
Chtěl bych se Vás zeptat zda je toto auto zajimavá koupě? Používal bych ho sice na cesty hlavně po Praze, resp do práce, mám to přes celou Prahu, tj 25 km pres Jižní spojku. Vadilo by to tydle naftě? Nebo uvažuji o některém novém aute okolo 200 tis Kč v benzinu, ale zas to bude obrané jako vybavou všechno humpolácký atd, dyt vite co myslim. Měl sel ted možnost ject v nové Octavce 1.6 TDI v té temer nejnižsí vybavě a očekaval jsem neco jako v astre ale tadle Astra H se s tou Octavnou nemohla vybavou srovnavat. O třidu jinde.
