Stránka 4 z 4

Re: Synchrony v převodovce

Napsal: 16 pro 2009, 19:04
od Juray
Mě se to po zahřátí dost zlepší a já jsem se naučil řadit nahoru s menším meziplynem, takže vlastně řadím v otáčkách které bude mít následující kvalt;)

Re: Synchrony v převodovce

Napsal: 16 pro 2009, 21:01
od tomas2009
jojo, mam to stejne. Po zahrati uz radi pekne.
Zkusim ten meziplyn i pri razeni nahoru.

Re: Synchrony v převodovce

Napsal: 17 pro 2009, 17:06
od pekki
meziplyn pri razeni nahoru? to snad delaji jen "tuzingari" s velkym laufem, aby je kazdy slysel. Meziplyn se dava pri razeni dolu, nahoru se 2x macka spojka :roll:

Re: Synchrony v převodovce

Napsal: 19 pro 2009, 15:58
od Juray
2x spojka to zas jen v našem starym zetoru :) no nedělam samozdřejmě meziplyn jak kráva:D jen prostě než přeřadim tak mi třeba spadnou otáčky, tak je jemně zvednu přesně na další kvalt ;)

Re: Synchrony v převodovce

Napsal: 19 pro 2009, 16:11
od Kesi
Tak tak na V3S sme dávali smerom hore krátky medziplyn a smerom dole dlhý :D

Re: Synchrony v převodovce

Napsal: 21 pro 2009, 20:19
od fanuc
Tak ja som druhý týždeň po oprave prevodovky. Výmena komplet trojka štvorka + spojkové ložisko. Robota na tri dni a dradé to bolo jak sviňa. Materiál 345 E (euro) a robota 450 E. Al teraz ti ide úplne super. Tiež som zatial používal takú malú pauzu pri radení v neutráli, ale teraz to tam hádzem hore dole a v pohode. Inak v servise hovorili, že je to výrobná vada. Preto to je "lacné" inak by to stálo oveľa viac. Tak dúfam že to bude na ďalších sto tisíc kilometrov bez problémov

Re: Synchrony v převodovce

Napsal: 21 pro 2009, 20:40
od Juray
Kolik máš najeto? A co se stalo že muselo dojít až na opravu?

Re: Synchrony v převodovce

Napsal: 21 pro 2009, 20:56
od L.u.k.e
795euro.... no to je sila a u auta z roku 2007. Tak ted uz jen dvouhmotak, nebo vstrik, nebo cerpadlo a pak uz se neni ceho bat, ostatni veci se do 20 000,- snad vejdou :D :D

Re: Synchrony v převodovce

Napsal: 22 pro 2009, 21:19
od fanuc
som druhý majitel. malo to nabehané 148 000 km. ja za päť mesiacov 11 000 km. A pri preraďovaní do alebo zo štvorky, išlo to cez zuby. Nábehový krúžok, synchronny krúžok a aj prevodové koleso KO. Výmena je lepšia komplet 3-4. je to lacnejšie v sade ako každá súčiastka zvlášť. a menil som aj ložisko spojky. To je tiež pekne drahé. Ale už šlape ako hodinky. Až na ten čudný štart v tej kose :-) Ale dnes (-5) bolo všetko úplne super. Naštartovalo na prvý krát v sekunde. Tak neviem.