Stránka 4 z 7
Re: Žhaviče
Napsal: 13 bře 2014, 23:26
od Oťas
tak to je něco špatně...
Re: Žhaviče
Napsal: 17 dub 2014, 09:05
od Gary
Ještě k těm žhavičkám.Sundat relé žhavení a změřit přes ampermetr odběr vedení ke svíčkám.Pokud prochází 30A jsou dobré pokud 15 je jedna KO.Jsou zepojeny vždy 2+2.To znamená změřit obě vedení.
Re: Žhaviče
Napsal: 27 lis 2014, 00:23
od Bracho90
Caute menili ste uz zhavice na 1.9 74kw? Aky je tam pristup a co vsetko treba odstrojit? Za hodku sa to da zvladnut? Dakujem
Re: Žhaviče
Napsal: 27 lis 2014, 09:45
od Komo
Otazne je, ako velmi budu zapecene ...
Re: Žhaviče
Napsal: 27 lis 2014, 12:19
od Bubu
No, moje rada - radši se do toho nepouštět a nechat si je vyměnit někým, kdo to umí a dělá to dnes a denně - a hlavně už to někdy dělal na 1,9CDTi 8V. Návod totiž vypadá jednoduše, ale realita bývá jiná.
Abych to nepřepisoval, koukni na první stránku, RomanK tam popisuje, jaký je rozdíl ve výměně mezi 8V a 16V motorem. Když mi právě loni u RomanaK měnili žhaviče, tak tři šli krásně a ihned ven , ale ten čtvrtý byl natvrdo zapečený a trvalo 2 hod než se ho podařilo - za použití všech možných fint - dostat ho ven bez zalomení.
Re: Žhaviče
Napsal: 27 lis 2014, 19:29
od Bracho90
Bubu:Dakujem,keby je zly zhavic tak by to mala ukazat aj diagnostika nie?Zhavic bud zhavi alebo nie.
Re: Žhaviče
Napsal: 28 pro 2014, 22:20
od Montty
Zdravím, mám možná podobný problém. Loni jsem měnil preventivně všechny žhaviče, protože mi to začalo hůř chytat. Pak jsem se stavil u kámoše a prý mi žhaví relé jen na půlku, což jak jsem pochopil jelo na dva žhaviče. Letos jsem byl u známého a večer bylo asi -3 a neseplo se mi žhavení. Druhý den ráno mi to zase normálně žhavilo, ale jen na dva žhaviče. Tak jsem šel do dílny, vytáhnul řelé, očistil kontakty a odzkoušel. Odběr byl asi 25A při dvou a 56A při všech. Nicméně mě zajímá, jestli se nedá nějak nastavit při jaké teplotě se má žhavení spínat. Když jsem odpojil čidlo teploty, tak to žhavilo pokaždé, ale s čidlem jen občas. Studené to chytá ok, ale když třeba nechám teď auto stát třeba 3-5 hodin v mrazu, žhavení se nesepne a už to pak hůř chytá. Mám 1.9/8V a najeto 220 tis... Uvítám každou radu nebo návod.
Re: Žhaviče
Napsal: 26 led 2015, 22:41
od Canto159
Caute, Mal by som jednu otázku alebo skôr prosbu. Chcel by som v blízkej budúcnosti vymeniť žhaviče na H 1.9 74kw 8v pretože mi vypisuje chybu 30008. Dnes som sa bol informovať v servise (autorizovany škoda servis- to mám najbližšie po ruke a spolieham sa) a bolo mi povedané že mám zobrať auto, odstaviť im ho tam a že potom sa nato pozrú lebo že to je roboty a že keď zalomí žhavič tak musí zavolať do Triumf-u (do Martina) a že za 100€ mi to prídu vybrať (1ks) atď. Odporúčal mi Beru žhaviče ale stále zdvôrazňoval že ak sa nezalomí... No a ja teraz nechápem načo tam mám ostaviť napr. zajtra auto, stredu rozoberie, zalomí mi žhavič, štvrtok príde pán z Triumfu, a ked bude všetko ok tak mám hotové vo štvrtok... lenže 1 žhavič je okolo 20 eur to je 80 všetky 4 plus robota za 2 dni to bude nejaká 100vka a 100vka za vytiahnutie žhaviča... No neviem či chcem mať celý týžden auto v servise a zaplatiť cca 300eur za výmenu... Stýmto by som sa chcel spýtať kto by mi stým z okolia najlepšie kraj NR vedel pomôcť a spraviť to za 1 deň ? najlepšie taký čo to bežne robieva a vie ako to chodí ... ďakujem

Re: Žhaviče
Napsal: 04 led 2016, 19:54
od Bracho90
Neska som menil zhavice na 1.9 74kw a netreba davat dole sanie ani egr robota na pol hodku aj s cigou

staci tam mala racna,predlzenie a dlhy orech 10

Re: Žhaviče
Napsal: 05 led 2016, 00:58
od wiki133
Bracho škoda že si to nenafotil a nedal sem fotonávod
