Libi se vam novy Espace ? Je tam sice dost kecani, ale kvalitni a detailni video:
https://www.youtube.com/watch?v=tMEyDkv0-84
Doplnim jen, ze dle meho ciste osobniho nazoru je zrejme velmi snadne podlehnout kouzlu vsech tech elektronickych serepeticek, co posouvaji stupne vybavy az nekam ke hvezdam.
Je mi 45, a prvni auto ktere jsem ridil byla tatova Lada 1500. Na pocit ktery jsem u toho mel nikdy nezapomenu. A tento pocit se jsem mel i pri rizeni dalsich aut. (ke dnesnimu dni mi jich rikalo pane neco pres 40) Ano, po revoluci se stalo, ze jsem jich vystridal i 3-4 za rok, jak mel clovek chut zkusit porad neco lepsiho.
Kdyz ale vidim, kam speje dnesni automobilova produkce, rikam si, ze dobre uz bylo. Jak je jinak mozne, ze auta, na ktera vzpominam nejradeji, maji v obcance rok vyroby mezi 1978 - 1990?
Namatkou
Toyota Celica 1979,
Opel Ascona 1.8i,
Ford Escort 1.6i cabrio,
Ford Sierra 1.6i,
Lancia Dedra 1.8ie,
Honda Accord Aerodeck 2.0i,
SAAB 900 Turbo, nebo
Opel Kadett GSI. Asi to bude znit hodne divne, ale jedna z nejmilejsich byla prave ta Ascona, a to byla v tristupnovem automatu. Uzasne zabavne auto, hodne jednoduche, mel jsem ji pres rok, a nikdy me nenechala ve stychu.
Auto je pro me krome dopravniho prostredku i prostredkem zabavy. (prosim nechapat jako ze jezdim bezohledne)
Proste mi prijde, ze auto je cim dal vice o pohodli a vsem jinem nez o rizeni, umeni ridit, znat moznosti sveho auta, to je cim dal vice druhorade.
Nejdulezitejsi je co 3 roky vrhnout na svet novy model nebo aspon facelift, pokud mozno co nejvydizajnovanejsi a nejagresivnejsi at ma zakaznik pocit, ze kupuje strasnou raketu, ale motor tam dame co nejekologictejsi, nejlepe litrovy trihrnek jako v pripade noveho Mondea Ecoboost...co to je?!!
Kdo z vas nekdy ridil Dedru vi, ze to auto s ridicem komunikuje pres volant a pedaly, a kdo teto reci rozumi, uzije si velkou zabavu i v beznem provozu. Jak uz jsem rekl, dobre uz bylo.
Omlouvam se vsem za svuj vylev, jen jsem napsal to, co mi slo hlavou pri sledovani toho videa.
Muj osobni sen, ktery se nikdy nenaplni je auto, postavene dnesnimi technologiemi, ale filosofii let 70-tych.