Jak je jste na tom vy? věříte že má vaše astra najeto tolik kolik by měla ?
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 06 říj 2014, 22:51
od petriot
To máš jak s ženskou, když jí poznáš, nevíš kolik má nalítáno....
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 07 říj 2014, 01:21
od wiki133
Hej verím na budíkoch kolo 165000, jednotky ostatné cca. do 2000 rozdiel pokukané nemanipulované, komplet servisná historia, protokoly s stk v nemecku. Všetko overené a stav auta, keby sa stiahne na 80000km tak nik by neprotestoval. Ani na STK na SK neverili, že to má toľko. Ale je to o tom kde aj auto jazdí............ a ak si niekto neni istý a serie ho to tak nech si kúpi nové a aj tam mu to nikdy sedieť nebude
P.S.: niekedy je lepšie ani nevedieť ....že petriot
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 15 říj 2014, 16:43
od irmscher
Opel Astra OPC: Nová generace bude mít 1.6 Turbo a 285 koní
Opel chce výrazně downsizovat motor u příští generace hot-hatche Astra OPC. Dostane jen šestnáctistovku, ale s větším výkonem.
Sportovní Opely Astra OPC (Opel Performance Center) si vždy zakládaly na tom, že patřily k nejsilnějším kompaktním hot-hatchům, byť to bylo svého času i poněkud samoúčelné. Na této strategii nehodlá německá značka nic měnit ani v budoucnu, určitá změna filozofie modelu OPC se ale i tak chystá.
Manažer divize OPC Wilfried Dieh prozradil australskému portálu Motoring, že OPC verze Astry příští generace, která přijde v roce 2017, citelně sníží kubaturu motoru z dosavadního dvoulitru na šestnáctistovku, aniž by ale utrpěly dynamické schopnosti. Dnes má OPC 280 koní (206 kW) a chystaná šestnáctistovka si oproti této hodnotě lehce polepší, když se počítá se zhruba 285 koňmi (209 kW).
BI-turbo na obzoru? Jinak krouták nedostanou...
každopádně úspora váhy má být cca 150kg oproti stávající verzi..
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 15 říj 2014, 16:52
od power2
Řiká se, že objem nenahradíš. On aji ten motor bude znít víc jako sekačka a výfuk to moc nezachrání. Třeba Formule1 je toho příkladem. Vždycky sem chtěl jít na nějakej závod a od dob 1.6ky mě to přešlo.
No co je podle mě nejhorší je umělej zvuk z repráků viz. Renault Clio. Hodně se divím BMW s M5kou, že zrovna BMW. Taky nechápu, proč třeba Mercedes C63 AMG má elektronicky upravovanej zvuk z výfuku. Dyť 6.3l V8 musí znít samo o sobě královsky.
Vůbec netuším, co si koupím po Háčku. Jestli si ho nechat a trochu ho vylepšit a nebo něco novějšího. Jako druhý mám novou Octávku a to byla asi taky chyba brát
2:40 clio
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 15 říj 2014, 19:14
od milosh
Ja bych nechal hacko, nemas skoro nic najeto jeste a navic to auto bylo kvalitne udelany, ne jako ty novoty dneska co daj 100t km a umrou
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 16 říj 2014, 09:10
od BikerMarius
Z aktuálního světa motorů.
Astra na dvou kolech
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 17 říj 2014, 23:10
od tomax
Po dlouhych sedmi letech jsme se rozloucili.... byla skvela, nikdy me nezklamala
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 17 říj 2014, 23:14
od tomax
Snad se skamaradime i s novou slecnou...
Re: Pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 18 říj 2014, 05:50
od Samothe
hlavně ten nárazník je našlapaný, hezčí už je jen opc