Stránka 286 z 323

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 06 říj 2014, 22:02
od BikerMarius
Věčné téma stočený tachometr http://www.autoweb.cz/bazar-aut-trapi-e ... a-90-vozu/

Jak je jste na tom vy? věříte že má vaše astra najeto tolik kolik by měla ?

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 06 říj 2014, 22:51
od petriot
To máš jak s ženskou, když jí poznáš, nevíš kolik má nalítáno....

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 07 říj 2014, 01:21
od wiki133
Hej verím na budíkoch kolo 165000, jednotky ostatné cca. do 2000 rozdiel pokukané nemanipulované, komplet servisná historia, protokoly s stk v nemecku. Všetko overené a stav auta, keby sa stiahne na 80000km tak nik by neprotestoval. Ani na STK na SK neverili, že to má toľko. :D Ale je to o tom kde aj auto jazdí............ a ak si niekto neni istý a serie ho to tak nech si kúpi nové a aj tam mu to nikdy sedieť nebude :)

P.S.: niekedy je lepšie ani nevedieť :?: ....že petriot :D

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 15 říj 2014, 16:43
od irmscher
Opel Astra OPC: Nová generace bude mít 1.6 Turbo a 285 koní


Opel chce výrazně downsizovat motor u příští generace hot-hatche Astra OPC. Dostane jen šestnáctistovku, ale s větším výkonem.

Sportovní Opely Astra OPC (Opel Performance Center) si vždy zakládaly na tom, že patřily k nejsilnějším kompaktním hot-hatchům, byť to bylo svého času i poněkud samoúčelné. Na této strategii nehodlá německá značka nic měnit ani v budoucnu, určitá změna filozofie modelu OPC se ale i tak chystá.

Manažer divize OPC Wilfried Dieh prozradil australskému portálu Motoring, že OPC verze Astry příští generace, která přijde v roce 2017, citelně sníží kubaturu motoru z dosavadního dvoulitru na šestnáctistovku, aniž by ale utrpěly dynamické schopnosti. Dnes má OPC 280 koní (206 kW) a chystaná šestnáctistovka si oproti této hodnotě lehce polepší, když se počítá se zhruba 285 koňmi (209 kW).

BI-turbo na obzoru? Jinak krouták nedostanou...

každopádně úspora váhy má být cca 150kg oproti stávající verzi..

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 15 říj 2014, 16:52
od power2
Řiká se, že objem nenahradíš. On aji ten motor bude znít víc jako sekačka a výfuk to moc nezachrání. Třeba Formule1 je toho příkladem. Vždycky sem chtěl jít na nějakej závod a od dob 1.6ky mě to přešlo.
No co je podle mě nejhorší je umělej zvuk z repráků viz. Renault Clio. Hodně se divím BMW s M5kou, že zrovna BMW. Taky nechápu, proč třeba Mercedes C63 AMG má elektronicky upravovanej zvuk z výfuku. Dyť 6.3l V8 musí znít samo o sobě královsky.
Vůbec netuším, co si koupím po Háčku. Jestli si ho nechat a trochu ho vylepšit a nebo něco novějšího. Jako druhý mám novou Octávku a to byla asi taky chyba brát

2:40 clio

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 15 říj 2014, 19:14
od milosh
Ja bych nechal hacko, nemas skoro nic najeto jeste a navic to auto bylo kvalitne udelany, ne jako ty novoty dneska co daj 100t km a umrou :lol:

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 16 říj 2014, 09:10
od BikerMarius
Z aktuálního světa motorů.
Astra na dvou kolech :shock: :shock:
Obrázek

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 17 říj 2014, 23:10
od tomax
Po dlouhych sedmi letech jsme se rozloucili.... byla skvela, nikdy me nezklamala :cry:
astra_h1.jpg
astra_h2.jpg

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 17 říj 2014, 23:14
od tomax
Snad se skamaradime i s novou slecnou... 8-)
biturbo1.jpg
biturbo2.jpg
biturbo3.jpg

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 18 říj 2014, 05:50
od Samothe
hlavně ten nárazník je našlapaný, hezčí už je jen opc 8-)