Stránka 251 z 323

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 14 říj 2013, 21:19
od BikerMarius
Světlo na řidítka je dobrý do města a okolí. Já vozim tohle:
Obrázek
v 1W verzi a k tomu na helmu čelovku fenix hl21:
Obrázek

Na maximalní výkon super poježdění po lese za pár peněz.

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 14 říj 2013, 21:40
od petriot
Já nedám dopustit na Led Lenser H7R, pro mě nemá konkurenci!!!!

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 14 říj 2013, 21:43
od BikerMarius
Od toho jsem měl čínskej klon svítil pěkně ale kvalita nic moc za chvíli se rozbila :-D

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 14 říj 2013, 21:48
od petriot
Pak volíš špatný obchod ;)

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 14 říj 2013, 21:50
od Nerez
Já mám čelovku Silvu Otus camo. Nesvítí daleko, ale je vodotěsná s normou IPx7 a vydrží na 3 mikrotužky svítit neskutečně dlouho, což byly taky kritéria, podle kterých jsem vybíral.
Na kolo mám univerzální svítílnu od Cel-tec, která je zároveň obyčejná baterka, voděodolná a dá se nabíjet jak ze sítě, tak i 12V v autě i přes USB. Mám rád vychytávky :mrgreen:

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 14 říj 2013, 22:13
od BikerMarius
Petriot: To už je dlouho a byla jen na vyzkoušení.

Nerez: to vypada dobře 8-) Já bral toho fenixe že je malej, lehkej a taky voděodolnej. Přežila pračku bez problémů :geek:

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 14 říj 2013, 23:38
od beavis
Ja mam z Ciny Ultrafire 502b, 1200 lumenu, sviti moc hezky, i auta na me blikaj kdyz ho poradne pustim, samozrejme uz by to chtelo neco vykonejsiho no a nedavno mi tahle lucerna pri jednom kamenitych sjezdu vystoupila z riditek. Chvili skalala po zemi, vcelku i ten hlinikovej obal vydrzel a tak si rikam no co, to bude po ni,....... a von ten cinan sviti furt dal :lol: Co bych taky nechtel za 11,70 USD ze ano :mrgreen:

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 17 říj 2013, 16:39
od Nerez
Jaký posilovač řízení má vůbec háčko? Hydraulický, elektrohydraulický nebo plně elektronický?

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 18 říj 2013, 00:21
od Nerez
Ve čtvrtek jsem měl možnost krátkého svezení s novým Rapidem Spaceback 1.2 TSI 77kW, výbava Elegance na 16" kolech. Vystřídali jsme se totiž 3 řidiči, takže každý jel jen část cesty.
Auto bylo v modré metalíze a na 16" elektronech. Osobně se mi použitá barva moc nelíbila, v bílé nebo stříbrné vypadá auto lépe. Naživo auto vypadá lépe než na fotkách, avšak hodně záleží na zvolené barvě. 16" kola jsou do do vzhledu takové minimum, kdy auto nevypadá směšně.
Interiér není vůbec zlý, vzhledově pěkný, přehledný, prostorný, ikdyž na šířku užší. Černé tvrdé plasty byly doplněny dekoračními plasty v barvě hliníku a celkově to působilo příjemným dojmem. Až na loketní opěrku, která vypadá hrozně a nepůsobí zrovna jistým dojmem. Zadní bezpečností pásy jsem zapínal na několikrát, pořád se při vytahování zasekávaly, přední bez problému. Zavazadlový prostor je dostatečný, pod podlahou byla plnohodnotná rezerva a kufr byl vybaven síťovým systémem.
Motor byl nezajetý, najeto měl pouze 250 km takže nějak extra netáhl. Je fakt, že jsme byli v autě 3. Oproti mojí atmo 1.4 16V jsem ale čekal trochu výraznější zátah, vzhledem k tomu, že Rapid Spaceback má o pěkných pár desítek kg méně než moje Astra. Převodoka řadí hladce, přesně a ovládá se poměrně krátkou řadící pákou o 6ti stupních. Co mě štvalo byla delší prodleva při sešlápnutí plynu. Jízdní vlastnosti nejsou úplně zlé vzhledem k použité koncepci. Na hladkém povrchu drží pěkně a v zatáčkách si nechá hodně líbit. Ale na horším povrchu s hrubším hrbatým asfaltem to byla malá tragédie. I na rovince Rapid dost poskakoval, tlumiče jakoby nestíhaly a auto ve mně nebudilo velkou důvěru, abych s ním jel bezpečně na tomto povrchu rychlostí nad 120km/h. A to bylo auto alespoň z poloviny naloženo, kdyby jel v autě člověk sám, bylo by to ještě horší. Ale je jasné, že každý by na tomto povrchu raději ubral, šlo hlavně o test. V zatáčkách záď lehce odskakovala, ale nebyla to žádná tragédie. Nějaké výraznější rány od zadní nápravy jsem nezaznamenal.
Celkově ve mně Spaceback nezanechal úplně špatný dojem, čekal jsem horší svezení. Ale nutno dodat, že podle mě má auto smysl jen v nižších výbavách a cenovkách, dejme tomu do nějakých 350 tis.

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 18 říj 2013, 07:18
od BikerMarius
Nerez píše:Jaký posilovač řízení má vůbec háčko? Hydraulický, elektrohydraulický nebo plně elektronický?
Astra má elektrohydraulický 8-)

A co bylo pohodlnější rapid nebo astra ?