Stránka 26 z 27

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 25 dub 2017, 15:01
od silver
Hmm,no ja som mal dpf off a siel som na 2stk a emisne a presiel som uplne v pohode, v povolenych normach,sa mi ani nechce verit tej hodnote co mu namerali :shock: :shock: ,kazdopadne som rad ze to uz nemam 8-)

Odlučovač pevných částic

Napsal: 25 dub 2017, 19:43
od eSumo
No já si nepamatuji, že by to posledně točili na 5000ot.! :( Že by nové postupy?
A tak jsem to na parkovišti zkusil a raději jsem hned odejel... ;)
Začíná mi to dělat vrásky... :-/

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 25 dub 2017, 20:17
od silver
Mne to tocili do vysin to ai pamatam,ale ako pisem v pohode...,neviem kde teda mohlo skocit 3,4 preboha :shock:

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 25 dub 2017, 20:34
od Sali
Sice o tom pochybuji, ale je možné, že výsledek ME ovlivní i míra saturace DPF? Před dvěma lety mi naměřili 0,06 - to jsem měl pár km po regeneraci filtru. Letos před pár dny jsem byl znova a naměřil mi 0,3 a měl jsem zase těsně před, filtr byl saturovaný dle MKJ cca 80%. Letos mi technik říkal, že mám patrně v DPF díru, ať si ho vyměnim, ale že se do limitu ještě vejdu.

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 25 dub 2017, 20:59
od silver
Kolko je limit? Tusim na sk je alebo bol 0,9..tak snad by si sa mohol,teda neviem aky mate strop na cz

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 25 dub 2017, 21:13
od PepaS
Máš ho napsaný na typovém štítku vozu (přední dveře, spolujezdec) ve čtverečku – 0,5. ;)

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 26 dub 2017, 21:42
od Sady
Sali píše:Sice o tom pochybuji, ale je možné, že výsledek ME ovlivní i míra saturace DPF? Před dvěma lety mi naměřili 0,06 - to jsem měl pár km po regeneraci filtru. Letos před pár dny jsem byl znova a naměřil mi 0,3 a měl jsem zase těsně před, filtr byl saturovaný dle MKJ cca 80%. Letos mi technik říkal, že mám patrně v DPF díru, ať si ho vyměnim, ale že se do limitu ještě vejdu.
Tak před rokem jsem byl na emisích po chiptuningu a prošel jsem, ale technik říkal že mám DPF už hyn...., byl jsem na hodnotách 0,48 až 0,51. Bohužel jsem měl saturaci asi 88%. Páč jsem nestihl před emisemi vypálit. Takže saturace má určitě vliv na hodnoty měření. U mě DPF bylo pro důkladném čištění u DPF-TECHu, ale motor po chiptuningu, tj. víc vzduch a víc paliva, tudíž víc sazí. :)

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 26 dub 2017, 23:29
od Ma.Mut
Ahoj já mám dvě auta s DPF 110kW rv 2004 a 2007 jedno pod a jedno přes ca 200000km tak se podělím o mé zkušenosti jak spotřeba i nestandardní chování motoru zejména na volnoběh je běžným projevem při regeneraci, nejlepší pro rychlý úspěšný průběh regenerace a dlouhou životnost filtru je jízda v tahu při vyšších ot/min-1 (ca 3000) a hlavně V PRŮBĚHU NEVYPÍNAT MOTOR pokud je to možné, také POZOR KDE POTOM ZAPARKUJEŠ vzhledem k velmi vysoké teplotě výfukového systému v řádech několika stovek °C (600-700) a velmi mi v tom napomáhá PepaSova vychytávka MKJ jak při průběžném sledování zanesení tak i v průběhu samotné regenerace, jeden zánovní modul mi teď přebývá kdybys měl zájem viz inzerát č. 74250257 na bazos.cz
Přeji mnoho úspěšně dokončených regenerací ....

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 29 dub 2017, 09:47
od vandave
Kluci uvažuju časem o Astře a chci se zeptat, jestli se delala Astra H 1.9 88kW bez DPF a jestli jde podle kodu VIN zjistit, zda dané auto v inzerátu má nebo nemá DPF nebo jen podle štítku, který je udajne u spolujezdce. Díky

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 29 dub 2017, 10:49
od Jakub
Ano,Cez VIN čislo by to malo isť zistiť.ale na 100% cez ten štitok na strane spolujazdca.su tam pisane hmotnosti, kod farby,.. a je tam taky štvorček a v nom je čislo 0,5- DPF 1,20 alebo 1,30 bez DPF