Stránka 238 z 323

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 02 črc 2013, 20:56
od vencator
ale OPCcka se jim libej 8-)

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 02 črc 2013, 21:59
od Nerez
No nevím. Vectru OPC sepsuli, Astru H OPC taky dvakrát nechválili a jiné OPC jsem ještě neviděl.

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 02 črc 2013, 22:17
od vencator
ja myslel insignii a astru j :) vypadalo ze se jim docela libej :)

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 02 črc 2013, 22:22
od mango
NEvím kam to zařadit, tak zkusím dotaz dát sem. Podle VIN mám mít číslo motoru Z17DTJ, ale v TP mám Z17DTR. Trochu mě to vylekalo, tak jsem to nechal zkontrolovat a opravdu mám zespodu na motoru Z17DTR. Zhrozil jsem se, že mám v autě špatný motor. Volal jsem do Opelu technikovi a ten mi řekl, že je tohle normální, že prostě opel to "tak někdy označil" a dal tam. Takže mám normálně 81kW, ale jen ten štítek je DTR. Máte s tím někdo zkušenost ??
Zítra jdu řešit konečně rozměry kol do TP a tažný...ach jo, ojetý auto z bazaru..dovolání žádné :roll:

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 02 črc 2013, 22:29
od Frydex
Vyfoť ten motor shora.... Spíš si myslím, že to máš napsané blbě v techničáku.

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 03 črc 2013, 06:05
od mango
http://jpeg.cz/images/2013/07/03/Vp7zF.jpg

Jak říkám, podle VIN má být DJT, ale je tam DTR. Dával se dolu plast pod motorem, abychom se dostali k označení motoru a je tam DTR. Ale podle pána z Opelu to je "běžná věc".

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 03 črc 2013, 22:35
od Frydex
No já bych teda řekl, že je to DTR-ko... :?:

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 06 črc 2013, 11:46
od mango
Ano, v TP mám DTR (sedí i podle čísla motoru), ale podle VIN tam má být typ DTJ. Už druhý člověk z opelu, když jsem tam volal, mi tvrdil, že tam klidně můžu mít DTR a 81 kW (jako DTJ). V TP mám výkon 81 kW - prý je to komplet převzato z původního TP. Může to tak být? DTR a 81 kW?¨

EDIT: zde na fóru jsem našel :¨
Motory Z17DTR, A17DTR, Z17DTJ a A17DTJ jsou všechny identické. I ti co mají na štítku motoru Z17DTR mohou mít Z17DTJ (což na štítku nikdy není). Rozdíl je v SW řídící jednotky a velikosti intercooleru (od M.R. 2008). A stejně tak, jak je to u Z19DT a Z19DTL i Z19DTH a Z19DTJ nejdou řídící jednotky pouhým přeprogramováním (MDI, TECH2) upgradovat na vyšší výkonové verze, tak to nejde u DTJ a DTR.

Dost se mi teď ulevilo ... tak za to našemu "parníku" dneska dám napít něčeho pořádně kvalitního :?:

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 07 črc 2013, 21:47
od power2
10:14 GTCčko v akci :mrgreen:


Re: Pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 07 črc 2013, 21:54
od kulisek91
nějaký šikula asi :D