Stránka 24 z 25
Re: Clona před chladič
Napsal: 09 pro 2012, 22:13
od dogee
power2 píše:když vypnu topení, tak to k těm 80ti vyleze
pokud se bavíme o tom, že třeba po 20ti minutové a delší jízdě ti teplota vyleze jen na 80 st., tak budes mit urco spatnej termostat
v techto mrazech pri usporne jizde prez mesto jsem po 20ti minutach treba jen nad 80 st. ale ja mam diesel, ten benzin musi byt vys

a kdyz jedu dyl, tak jsem kolem 88 st., jak ma spravne pro muj motor byt...
Re: Clona před chladič
Napsal: 13 led 2013, 20:50
od BikerMarius
Re: Clona před chladič
Napsal: 19 led 2013, 22:17
od edyss1
Dnes jsem také vyměnil termostat. Starý vylezl max. na 74°C a pak spadl na 68°C, takže byl špatný. Původní originál tam byl Behr, ale koupil jsem Wahler 410049.88d.
Re: Clona před chladič
Napsal: 19 led 2013, 22:50
od power2
Já mám taky po výměně termotatu, byl tam Wahler. Otevíral se o 10°C dřív. Snížila se i spotřeba
Re: Clona před chladič
Napsal: 14 led 2014, 14:53
od x-father
Dám to sem, páč se tu teploty řešili nejvíc.
Kolik se vám drží teplota u Z19DT?
Já to dnes sledoval a motor se ohřívá tak do 80°, pak se asi termostat otevře a teplota kolísá mezi 75-80°C.
Když už je ohřátej dýl, tak při běžný předpisový jízdě drží tak na 77°.
Když tomu na dálnici pořádně šlápnu na krk a držím to hodně pod plynem, tak se dostane tak k 85°, ale po ubrání plynu zas spadne.
Tak nevím, jestli má cenu řešit výměnu, nebo na to kašlat.
Re: Clona před chladič
Napsal: 14 led 2014, 19:59
od zafigasgas
ve Španělsku také zanechal mnoho vadné termostaty a motor dostane správnou teplotu.
en español.
en españa tambien ha salido defectuoso muchos termostatos y el motor no coge la temperatura adecuada.
Re: Clona před chladič
Napsal: 14 led 2014, 21:57
od milans
To čo popisuješ bolo u mňa dôvodom na výmenu termostatu. Teplota by mala byť od cca 84 stupňov do cca 89 stupňov, podľa štýlu jazdy. Niekde sa písalo, že je tomu tak ( premenlivej teplote ) z dôvodu umiestnenia termostatu.
Re: Clona před chladič
Napsal: 14 led 2014, 22:17
od power2
mně se otvírá teda při cca 96°C
Re: Clona před chladič
Napsal: 15 led 2014, 08:55
od x-father
milans píše:To čo popisuješ bolo u mňa dôvodom na výmenu termostatu. Teplota by mala byť od cca 84 stupňov do cca 89 stupňov, podľa štýlu jazdy. Niekde sa písalo, že je tomu tak ( premenlivej teplote ) z dôvodu umiestnenia termostatu.
Docela by mě zajímalo, jestli těch 10-15°C dolů má už na něco vliv. Třeba na životnost motoru (viskozita oleje..), nebo na spotřebu (nevím do kolika stupňů se spaluje bohatší směs), topení atd...
Ty sis např. nižší spotřeby po výměně všiml? Kolik ti to topilo před výměnou?
power2 píše:mně se otvírá teda při cca 96°C
Máš benzulín. Proto jsem psal i konkrétní model motoru. Na ty naše kamna jsou trochu nižší teploty.
Re: Clona před chladič
Napsal: 15 led 2014, 09:17
od oblhut
Mě se ohřeje na přibližně 85,pak na chvíli spadne na 82 a dál se pak drží na 83-84.Ptal jsem se na to RomanaK a řekl mě,že pokud to není pod 80 tak je to v pohodě
