Stránka 22 z 26

Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?

Napsal: 07 lis 2013, 10:57
od Tomas20
Ahoj,

mozna mam blby dotaz, ale preci jenom se zeptam. Chystam se na vymenu stabilizatoru doma. Musi se po vymene stabilizatoru delat nova geometrie? A jsou v tom nejake zaludnosti nebo to jde v pohode?

Diky

Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?

Napsal: 07 lis 2013, 11:02
od vojtavojta
Geometrie se nemusi a pokud mas dobre naradi tak to jde o.k.

Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?

Napsal: 07 lis 2013, 11:05
od Tomas20
vojtavojta píše:Geometrie se nemusi a pokud mas dobre naradi tak to jde o.k.
Takze staci jen zvednout auto na hever, sundat kolo, odsroubovat dve matky, vyndat stabilizator a vymenit za novy? Dotahovat klasika klicem nebo momentovym?

Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?

Napsal: 07 lis 2013, 11:10
od vojtavojta
Tak nejak. Ja vsechno dotahuju momentakem.

Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?

Napsal: 09 led 2014, 21:12
od jendaland
Tak už mám výměnu kostí za sebou , dělal jsem to sám na heveru.Má zkušenost s výdrží kostí je ca 40-50tis km. Pak už už je to rozdrncané, po výměně zas pohoda.Ještě že jsou tak levné a montáž jednoduchá ;)

Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?

Napsal: 29 kvě 2014, 12:19
od djpiecka1
ja som menil pri 222000km,nakolko som teraz zvolil drahsiu variantu, som zvedavy ci vydrzia dalsich 222000km :)

Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?

Napsal: 09 čer 2014, 20:44
od lkralicek
Tomas20 píše:
vojtavojta píše:Geometrie se nemusi a pokud mas dobre naradi tak to jde o.k.
Takze staci jen zvednout auto na hever, sundat kolo, odsroubovat dve matky, vyndat stabilizator a vymenit za novy? Dotahovat klasika klicem nebo momentovym?
No potřebuješ 2 hevery. Jedním zvedneš auto a druhým nápravu. Když kosti (kost) odšroubuješ padne to dolů tak je lepší to zvednout heverem. Rukou to asi nedáš nahoru. 2x už jsem je měnil sám tak vím o čem mluvím. Jinak jsem dotahoval klasickou golou bez momenťáku.

Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?

Napsal: 11 čer 2014, 19:36
od zizkaP
Tak jsem dneska vyměnil kosti.Na pravé byl jeden čep volný.Dělal jsem to podle návodu zde uveřejněného.Šlo to celkem dobře.Kotouč brzdy jsem podepřel špalkem a mezi nápravu a karoserii jsem dal dřevěný klín.Už nic netluče.Za rady zde zveřejňované oplákům děkuji.

Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?

Napsal: 18 čer 2014, 21:34
od Beri
Ahoj všem , omlouvám se předem , jestli píšu do špatné rubriky . Dal jsem vyhledat brzdy a nejnovější témata . Ještě jsem sem nic nepsal , takže nevím úplně přesně jak to funguje .

K věci : prosím o radu , vyměnil jsem všechny kotouče a desky + výměna kapaliny , pístky jsem zmáčknul přípravkem . Vše proběhlo dobře . Problém je dnes po odvzdušnění brzd . Udělal jsem to jako u každého auta , zadní nejdelší hadice , další zadní atd.. Po odvzdušnění jsem to jel zkusit a brzda brzdí až dole u podlahy a je to jak gumový . Znovu opakoval odvzdušnění a to stejné . Po pár telefonátech jsem od známých nasbíral pár informací .

podle "Jak na to" jsem odsál stříkačkou trochu kapaliny , dolil novou a začal odvzdušňovat , auto jsem měl nastartované , pravidelně doléval kapalinu , a dle návodu (+ zkušenosti s jinými auty ) odvzdušnil , v systému již není žádný vzduch

-Údajně jsem šlapáním otočil gumičky v brzdovém válci a je to na výměnu hlavního brzdového válce
-Možná stačí přes počítač udělat něco s ABS , nebo tak něco a bude to OK

PROSÍM JE Z TOHO CESTA VEN ? Nebo je to na nový válec a servis ?

Opel Atra H 1,9 CDTI 16V 88kW r.v. 2005

Díky moc za čas a cenné rady

Ríša - Brno

Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?

Napsal: 20 čer 2014, 08:13
od honzap
@Beri
Zkus tady a na www.astra-g.cz prohledat příspěvky uživatele "Denny" týkající se tohoto tématu. Najdeš podrobný popis, co všechno jsi udělal špatně.

Dej to do kvalitního servisu a řekni jim, co všechno jsi s tím páchal, ať to dají do cajku.