Stránka 3 z 4

Re: Pro majitele N1

Napsal: 02 pro 2009, 19:55
od beavis
Auto bych neprepisoval, nechal bych ho zapsane v TP jako N1.......

Re: Pro majitele N1

Napsal: 16 kvě 2010, 18:13
od mazzi
Zmenilo sa na Slovensku nieco ohladom tych mrezi? Celkom by ma to zaujimalo, ci to tam stale musi byt a ci su pripady, kedy sa to moze dat dole...

Re: Pro majitele N1

Napsal: 16 kvě 2010, 18:23
od Raptor181
Nezmenilo...Ak tam bola od kupi, tak tam musi byt stale.

Re: Pro majitele N1

Napsal: 06 kvě 2011, 16:53
od tomax
diesel 1.9 88kW mel kvuli hmotnosti nakladu v N1 pouze 4 mista. nicmene ted jsem kontroloval dolni drzak pasu a je to pridelane jen na sroubech. takze teoreticky staci nasadit dolni drzak, dat novej pas a nechat to znova homologovat?

ma nekdo podobnou zkusenost? cetl jsem u jinych aut, ze se to da jen s vymenou karoserie (nerealne), protoze tam uriznou drzak pasu, nicmene pokud se to na astre "jen" sroubuje, tak by to melo jit zpet ne?

Re: Pro majitele N1

Napsal: 06 kvě 2011, 16:59
od x-father
Me dole proste prestrihli to lanko na kterem to drzi.

Ale ikdybys zpatky namontoval pas, tau uredne to stejne bude vzdy jen 4 mistne a ci jsem cetl, tak prepsat zpet to nejde.

Re: Pro majitele N1

Napsal: 09 kvě 2011, 13:21
od tomax
x-father píše:Me dole proste prestrihli to lanko na kterem to drzi.

Ale ikdybys zpatky namontoval pas, tau uredne to stejne bude vzdy jen 4 mistne a ci jsem cetl, tak prepsat zpet to nejde.
pridelat pas a operku zpet neni vubec problem. poslu dotaz na Opel a uvidime. dam vedet, jak mi odpovedeli.

Re: Pro majitele N1

Napsal: 09 kvě 2011, 13:35
od x-father
No pokud nechas vedene aut jako N1, tak to urcite nepujde.
Zakon rikal, ze auto muze byt v kategorii N1 pokud ma mriz a pokud ma vetsi nosnost pro naklad, nez pro posadku (+ folie n bozni skla).Proto se rusilo pate misto. Aby se plnila tato podminka. Je to az tak paradoxni, ze napriklad prave u Astry H dieslove 1.9 meli tezsi motor a tim napsanou nizsi nosnost pro naklad a pate misto tam byt nemohlo, kdezto identicka Astra v benzinu ho mit mohla.

Podminka mrize v zakonu byla zrusena, ale druha podminka ne. Ted uz se prestavby na N1 nedelaji vubec, protoze odpis DPH je v CR mozny uz na vsechna auta.

Jakmile bylo auto uvedeno do provozu jako N1, tak jedina mozna zmena zpet je nechat si u vyrobce/dovozce vystavit potvrzeni, ze je mozna prestavba vozu na osobni (ano je to padle na hlavu), pak nechat prestavbu schvalit/homologovat na STK a nechat prepsat na registru vozidel.

Nekde jsem ale cetl, ze se pate misto nevrati ani pak, ale ja to jiste nevim.

Re: Pro majitele N1

Napsal: 09 kvě 2011, 13:45
od tomax
jj, mam v planu predelat 4 mistne N1 na osobni 5 mistne... chci si koupit od firmy svoji sluzebni astricku a chci 5 mist. pri prehlasovani auta se musi na kontrolu, tak bych to chtel sfouknout dohromady a registrovat to na me jako osobak/5.

poslal jsem dotaz na importera Opel LLC, uvidime

Re: Pro majitele N1

Napsal: 12 kvě 2011, 09:32
od tomax
Obraťte se prosím na Homologační Agenturu Opel v České republice:

SCC s.r.o.
Antala Staška 1859/34
14000 Praha 4
Tel: +420 296 508 354
Email: tpo@scc-cz.com

p.Bradáč tel. 296 508 355
p.Fiala tel. 296 508 350
(každý všední den 8:00 - 16:30)
uz jsem tam poslal dotaz, dam vedet, jak jsem pochodil

Re: Pro majitele N1

Napsal: 30 kvě 2011, 12:04
od tomax
Dobrý den,
Bohužel obsaditelnost nelze zpětně měnit, místo vzadu se bere jako trvale znehodnocené.
Zdeněk Bradáč
Tel. 296508355
takze asi dead end. jeste se zkusim zeptat, jestli se to da resit pres nejakou vyjimku atd.