Stránka 3 z 4

Re: elektrony...poradte

Napsal: 13 dub 2017, 09:00
od quicky
Mne teda v poistovni nikto disky neskumal. Ved to by musel davat dole koleso aby zistil aky to je presne rozmer, to v zivote nikto nebude robit. Likvidator vacsinou nie je ani rovnaka firma ako poistovna. A to tie 18-ky na Astre boli dost vyrazne :D

Re: elektrony...poradte

Napsal: 13 dub 2017, 15:24
od honzap
K těm TK... Včera jsem byl a některé věci technik neřešil (přední mlhovky, elektriku tažného apod. BTW vše mám v cajku), ale pečlivě kontroloval to, co na autě prošlo přestavbou a že toho u mne bylo mraky.

Takže pokud máte nějakou změnu, přestavbu, tak to kontrolují extra pečlivě. Jo a neskutečně se mu nelíbilo, že mám plný kufr věcí - přece nepojedu na kontrolu v sobotu mezi svátky, až bude vyloženo :mrgreen:

Re: elektrony...poradte

Napsal: 14 dub 2017, 09:09
od wolverine11
cize ak budem mat vsetko tak ako mam zapisane a jediny rozdiel bude ze tam nebudem mat ET35(toto je zapisane v technicaku) ale bude tam ET38 tak to bude v pohode?...vsetky ostatne parametre by boli uplne podla technicaku...ked manju eshopy vyhladavanie podla typu auta tak mi bezne vyhadzuje aj s ET38 aj ked to take tam zapisane nemam ani pri jednom type diskov a to ich tam mam zapisanych 5...kes som komunikoval s oplom tak mi napisali ze uz nic ine mi zapisat nemozu

Re: elektrony...poradte

Napsal: 14 dub 2017, 10:42
od Hoonza
Ofoceno z TP
ROZMĚRY PNEU.jpg

Re: elektrony...poradte

Napsal: 14 dub 2017, 12:18
od wolverine11
Asi nikto nechape o co mi ide...nechajte tak

Re: elektrony...poradte

Napsal: 14 dub 2017, 12:39
od silver
Ale chape,chces aby ti sedelo et ako v technickom,to ti bude sediet len origo disk, ak chces druhy tak to moze byt ihla v kope sena aby sa ti aj pacili

Ak mas v tp napr 35 a budes chciet 38 alebo 32 napr nikto ztoho podla mna tragediu neurobi ani v poistovni

Ine by bolo napr keby bolo moc male et ze diaky budu moc vystupene von,ale 2-3mm su v pohode..moj nazor 8-)

Re: elektrony...poradte

Napsal: 14 dub 2017, 15:16
od robert.68
V CR: koupit elektrony (dle sveho uvazeni, dle konfiguratoru, bez ohledu na ET) s technickym listem (nekdy jsou v nem uvedene napr. upravy lemu blatniku, atd. - u prodejce na vyzadani). Pak namontovat a na STK udelat prestavbovou TK - musi byt technik s opravnenim "K". Nssledne nechat na urade zapsat za 50,-Kc do TP. Tot vse, a zcela legalne. Na manzelcinom aute i s prezutim, STK a zapsanim do TP cca 1/2 dne. :)
Predpokladam, ze v cele Unii je to podobne, takze se to chce zeptat na urade.

Re: elektrony...poradte

Napsal: 14 dub 2017, 18:09
od mironto
wolverine11 píše:Asi nikto nechape o co mi ide...nechajte tak
Ja teda urcite nechapem. Ide ti o to, aby sme ti povedali "bude to v pohode" a ked nazbieras sedem hlasov, tak to je viac, ako zapis v TP?
Ak mas nejake konkretne vyhliadnute disky s ET38, tak si vypytaj technicky list (TUV certifikat), ze tie disky su vhodne/testovane pre Astru H. Potom ti viem poradit, ako si ich dat zapisat do TP.

Re: elektrony...poradte

Napsal: 14 dub 2017, 18:53
od wolverine11
mironto píše:
wolverine11 píše:Asi nikto nechape o co mi ide...nechajte tak
Ja teda urcite nechapem. Ide ti o to, aby sme ti povedali "bude to v pohode" a ked nazbieras sedem hlasov, tak to je viac, ako zapis v TP?
Ak mas nejake konkretne vyhliadnute disky s ET38, tak si vypytaj technicky list (TUV certifikat), ze tie disky su vhodne/testovane pre Astru H. Potom ti viem poradit, ako si ich dat zapisat do TP.
pri pneumatikach plati ze mozes pouzit pneu s rychlostnym indexom takym aky mas zapisany alebo vyssim ak sa zhoduju rozmery cize vyska sirka priemer a tak mi islo ci taketo nieco neplati aj pri tom parametre ET pri diskoch kedze bezne su uvadzane ako vhodne disky s totoznymi rozmermi ale s inym ET...komunikoval som priamo s oplom a oni mi povedali ze uz mam zapisane vsetky nimy schvalene typy ale asi sme sa pri komunikacii zle pochopili a oni sa vyjadrili len k ich original oplackym diskom...ale z toho co tu pises aj ty tak som pochopil(snad spravne) ze ak budem mat TUV k danemu disku a vozidlu tak mi mozu zapisat aj ine ako si uvadza opel ci?

Re: elektrony...poradte

Napsal: 14 dub 2017, 20:08
od Wirda
Netřeba to moc hrotit. Normální technik malé tolerance uzná. Já měl dřív na plecháčích 195/60r15 místo 195/65r15 zimní a jelikož to byl celoprotektor od Vraníka a byl ještě vyšší než 65ka, tak mi na to nic neřekl. Jestli je ET o pát mm víc, nebo míň, taky nikdo neřeší. Nesmí ti hrna pneumatiky přesahovat přes lem blatníku. Ne VeBe jsem měl 17x9" disk, ET 30 s límcem pomalu 5 cm. Na tom 215x40 a bylo to pěkný "áčko". Běhoun byl v blatníku a límec disku byl kousek přes hranu. Měl jsem je v TP a stalo se mi, že mě chlupatý zastavili a okukovali auto. Dokonce se semnou dal do řeči, že má taky rád decentní tuning a že jezdí na srazy a jestli pojedu do Blatný... :D Jinak pokud je strach, doporučuje jezdit na stk vzimě na zimních origo, tam je jistota... Ale tím neříkám, že v létě jezdit na něčem nelegálním. Pěkně v TP, ale těžko bude někdo při nehodě řešit +/- 3-5mm na ET, když je dodržen rozměr pneu a index rychlosti. To je zajímá! Vždy´t já teď jezdím na Astruli 18ky léto i zima, obojí rozměr 225/40 ty zimní jsou daleko užší, než letní, až dělají áčka. Stím má zkušennosti i u motorky. Stejný rozměr podle čísel, ale totálně jiná pneu. A to ža tak, že se nevešla do vidlic!!! To samé u auta. Co výrobce, to jiná pneu... To je podle mě daleko větší problém. Všichni se řídí čílsem, který si tam vylisujou, ale že rozdíl v pneu různých výrobců je i několik cm, to nikdo neřeší. Proč by měl někdo řešit, jestli máš osu disku o 3mm víc ven, nebo dovnitř... To nikdo ani nenaměří.