Re: nestartuje a na BC svítí "F"
Napsal: 27 lis 2016, 20:51
				
				Zkusil jsem provizorně obejít spínání K12 pomocí dalšího relé, které uzemní pin 85 K12-ky při sepnutí relé K14 (12V z pinu 87), tzn.po zapnutí zapalování a funguje to. Ještě před startem jsem zkusil vypsat pedálovým testem kódy a vysypalo jich to asi sedm. Byl jsem to projet a všechno funguje, akorát mi svítí kontrolka "auto s klíčem". Druhý den (dnes) jsem jel za bratrem na diagnostiku a po vymazání chyb zůstala viset jediná: 213900, což je ztráta komunikace s CIM. Ještě jedna nestandardní věc: při každé jízdě došlo k čištění DPF, běžně docházelo k čištění cca jednou za 900km. Pokaždé jsem čistící proces nechal dojet do konce. Možná tyto jevy mají nějakou souvislost s tím, že jsem svoji úpravou obešel spínání ECM a možná není porouchaný pouze zmiňovaný vodič, nevím. Jinak to pořízení konektoru z vrakáče je dobrý nápad, ale zatím jsem jej nesehnal. Ještě co se týká toho čištění DPF, tak předpokládám, že oprávněnost spouštění cyklu bych ověřil diagnostikou podle diference tlaků při jízdě.
			 . V pátek jedu dlouhou trasu po dálnici, tak tomu zkusím naložit a filtr vypálit přirozenou cestou..
 . V pátek jedu dlouhou trasu po dálnici, tak tomu zkusím naložit a filtr vypálit přirozenou cestou..
 . Čas zpoždění můžu nastavit potenciometrem od 0 do 8 sekund a teď tam jsou cca 4 vteřiny.
 . Čas zpoždění můžu nastavit potenciometrem od 0 do 8 sekund a teď tam jsou cca 4 vteřiny. . Ale byla fuška jej "pořídit"
 . Ale byla fuška jej "pořídit"   . Jak vypadá rozdělaný konektor ECM viz níže. Pro vyndání jednotlivých kontaktů není třeba jej takto rozebírat, stačí sundat kryt konektoru, vysunout pojistku (růžový plast), vhodným nástrojem odjistit konkrétní pin a kontakt s drátem vytáhnout. Pokud by chtěl někdo detailnější postup, ať se ozve. Já tímto zjistil, že problém v mém případě v konektoru nevězí
 . Jak vypadá rozdělaný konektor ECM viz níže. Pro vyndání jednotlivých kontaktů není třeba jej takto rozebírat, stačí sundat kryt konektoru, vysunout pojistku (růžový plast), vhodným nástrojem odjistit konkrétní pin a kontakt s drátem vytáhnout. Pokud by chtěl někdo detailnější postup, ať se ozve. Já tímto zjistil, že problém v mém případě v konektoru nevězí   , zjistil jsem dva přerušené dráty kdesi na trase svazku, tak jsem je ucvakl a nahradil jinými. Tím jsem vyřešil prapůvodní problém s napájením ECM a s teplotním senzorem palivového filtru (P1180).
 , zjistil jsem dva přerušené dráty kdesi na trase svazku, tak jsem je ucvakl a nahradil jinými. Tím jsem vyřešil prapůvodní problém s napájením ECM a s teplotním senzorem palivového filtru (P1180). . To, čím se to vyřešilo bylo vymazání chyb. Již jsem sice párkrát chyby mazal, ale ne po poslední opravě - bypassu dvou přerušených drátů od ECM. Od vymazání mi začalo MKJ ukazovat saturaci DPF kolem 18% (hodnota se pomalu zvyšuje) a tlak je jen pár kPa, předpokládám, že tak je to v pořádku. Spotřeba už je zas starých dobrých pět a půl
 . To, čím se to vyřešilo bylo vymazání chyb. Již jsem sice párkrát chyby mazal, ale ne po poslední opravě - bypassu dvou přerušených drátů od ECM. Od vymazání mi začalo MKJ ukazovat saturaci DPF kolem 18% (hodnota se pomalu zvyšuje) a tlak je jen pár kPa, předpokládám, že tak je to v pořádku. Spotřeba už je zas starých dobrých pět a půl