Stránka 3 z 5
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Napsal: 08 pro 2015, 13:46
od petrz
quicky píše:Neostal nejaky olej v potrubi? a teraz sa tam vypaluje... ja byt tebou tak sa radsej sustredujem na to co sa robilo okolo toho turba
Olej se do výfuku snad nedostal, turbo se zaseklo, ale zůstalo pohromadě. Pochopil bych to, kdyby se celé rozpadlo a olej začal "hořet". No nevím, to už budou muset zjistit mechanici. Můj servisák zkoušel všechno možné a nic.
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Napsal: 08 pro 2015, 16:36
od Mauro
Schvalne jsem to dneska na rovince zkusil, a na sestku pri 80-tce tam mam rovnych 1400 ot/min.
Zrychlovat to sice zrychlovalo, ale normalne jsem citil i pres kapotu, jak se ten motor na me nevericne diva a hodne vycitavym pohledem se pta "co mi to delas ?! "

Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Napsal: 08 pro 2015, 17:41
od Romano77
Zdravím.
A co intercoler.?. Nenatlačilo do něj turbo olej než odešlo? A teď motor nemá vzduch?
Po výměně turba se může trochu oleje dostat do výfuku a pak to klidně 5-10 km vypaluješ a není za tebou skoro vidět
Astru máš z německa? Mám astru s tímto motorem Z19DT (nová z ČR) a DPF tam není.
Zdar Roman.
P.S. souhlas s Mauro. 80km na šestku = podtáčení.Příliš málo vzduchu pro motor.Ani z kopce netočím míň jak 1750 otáček.
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Napsal: 08 pro 2015, 18:25
od exford
V Čr byli DPF povinné az od roku 2010,jinde treba v nemecku dřív
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Napsal: 08 pro 2015, 20:18
od petrz
Romano77 píše:Zdravím.
A co intercoler.?. Nenatlačilo do něj turbo olej než odešlo? A teď motor nemá vzduch?
Po výměně turba se může trochu oleje dostat do výfuku a pak to klidně 5-10 km vypaluješ a není za tebou skoro vidět
Astru máš z německa? Mám astru s tímto motorem Z19DT (nová z ČR) a DPF tam není.
Zdar Roman.
P.S. souhlas s Mauro. 80km na šestku = podtáčení.Příliš málo vzduchu pro motor.Ani z kopce netočím míň jak 1750 otáček.
Na intercooler jsem se ptal hned když jsem si bral auto zpátky po opravě turba a prý tam olej nebyl. 5-10 km by bylo fajn, ale já už najel přes 150 km a stále hulí. Astru jsem si dovezl z Německa.
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Napsal: 08 pro 2015, 20:23
od petrz
Mauro píše:Schvalne jsem to dneska na rovince zkusil, a na sestku pri 80-tce tam mam rovnych 1400 ot/min.
Zrychlovat to sice zrychlovalo, ale normalne jsem citil i pres kapotu, jak se ten motor na me nevericne diva a hodne vycitavym pohledem se pta "co mi to delas ?! "

Každý máme nějaký styl jízdy

kdyby to motor nezvládal, samozřejmě bych ho zbytečně netrápil. Ať teda neslovíčkaříme, 1500rpm točí přesně v 85km/h. Nejsem žádnej spořílek, dálnici jezdím 140 - 150, průměrná spotřeba dle BC dlouhodobě 5,7/100km, ale v reálu to je o 0,5 litru víc, když si spočítám najeté km a natankované litry - to že BC kecá jsem si už zvykl.
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Napsal: 08 pro 2015, 20:28
od petrz
Napadá mě, jestli třeba ještě nemůže mít souvislost - když turbo odešlo, auto samozřejmě nemělo výkon, takže jsem domů a pak do servisu jel s plným plynem na podlaze a na rovince max. 80 km/h. Už tenkrát to hulilo, ale přikládal jsem to špatnému spalování když turbo netočilo. Tak jestli to tam někde nemůže být přicpané? můj servisák má kromě DPF podezření i na přicpaný katalyzátor, ale prý do něj nejde vidět, takže by to zjistil jen výměnou. V autorizáku zase tvrdili, že kdyby byl katík přicpaný, auto nepojede vůbec.
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Napsal: 10 pro 2015, 19:13
od Oťas
Romano77 píše:Ani z kopce netočím míň jak 1750 otáček.
Kolik máš najeto? Co tomu říká dvouhmota, jestli brzdíš motorem ve vysokejch otáčkách.
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Napsal: 11 pro 2015, 12:31
od honzap
Při brzdění motorem při vyšších otáčkách by se nemělo dvouhmotě dít nic špatnýho, ne? Vadit by jí mělo pod nějakých 1800-1600 otáček jak při zrychlování, tak brzdění?
S autem jezdím, až dvouhmota odejde, koupím novou... vždyť je to spotřebka, jako ostatně všechno na současných autech.
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Napsal: 12 pro 2015, 00:50
od Q-čko
podla mojho nazoru auto trpi najma pri malych otackach ked sa dlho nechava, radenie 1800 a menej si myslim a zotrvaku najviac vadi statie v kopci na rychlosti, podtacanie motora moj nazor

Hm nepocul som este o tom ze trpi zotrvak pri brzdenim motorom ale vsetko je mozne
