Stránka 3 z 6
Re: Atomové Háčko :) 1,9 110KW
Napsal: 31 srp 2012, 16:58
od Frydex
Sundat nárazník a vyšrubovat světlo je robota tak na 15min.

Re: Atomové Háčko :) 1,9 110KW
Napsal: 31 srp 2012, 19:03
od Oťas
Jakej je přístup na ten spodní šroub? Jako u G-čka?
Re: Atomové Háčko :) 1,9 110KW
Napsal: 31 srp 2012, 22:08
od Frydex
Jo, je to podobné..
Re: Atomové Háčko :) 1,9 110KW
Napsal: 05 pro 2012, 20:53
od Atom
Tak padlo 150 000 km a rozvody uz ma hotove
Ale zjistuji ze asi mam v haji termostat
Koukl jsem pres BC a po ujeti cca 12 Km jsem se nedostal pres 50 C .. venku cca 0 C.
Jeste jedna perlicka

koukl jsem pod motor a nemam tam kryt motoru

to asi nebude normalni u nafty...
Nejake rady ?? S termostatem a co s tim krytem motoru ??
Predem Dik
Re: Atomové Háčko :) 1,9 110KW
Napsal: 05 pro 2012, 21:05
od Frydex
Záleží jestli si to lechtal, tak to ani možná víc nevyleze ta teplota. Každopádně, můžeš zkusit, po těch 12ti kilákách, jestli máš teplých chladič, respektive hadici od motoru k chladiči. Jestli jo, tak je termostat KO.
A ten kryt se nedával všude. Většina lidí ho nemá... buď vklidu..

Re: Atomové Háčko :) 1,9 110KW
Napsal: 05 pro 2012, 21:08
od Atom
Re: Atomové Háčko :) 1,9 110KW
Napsal: 05 pro 2012, 21:16
od Atom
Frydex píše:Záleží jestli si to lechtal, tak to ani možná víc nevyleze ta teplota. Každopádně, můžeš zkusit, po těch 12ti kilákách, jestli máš teplých chladič, respektive hadici od motoru k chladiči. Jestli jo, tak je termostat KO.
A ten kryt se nedával všude. Většina lidí ho nemá... buď vklidu..

Tenhle pokus byl rano ( 0 C ) , takze lechtal.. napadlo me sahnout na chladic a byl lehce vlazny ,ale hacice ( hruba na hore ) se mi zdala sudena ....
Jinak dik za rady i budouci

Re: Atomové Háčko :) 1,9 110KW
Napsal: 06 pro 2012, 18:18
od Atom
ted me napada ... mam DPF a kdyz nedosahnu 70 C tak neprobehne regenerace
Takze to asi budu muset resit co nejdriv ,ze ??
Otázka 3: Jaké podmínky jsou nutné pro zahájení regenerace DPF?
Odpověď: Pro to, aby regenerace mohla začít, musí být splněny následující podmínky.
a) Motor běží od začátku > 2 minuty.
b) Vypočítané nasycení > 80%.
c) Teplota chladicí kapaliny > 70 °C alespoň 2 minuty.
d) V systému nejsou uloženy závady související s DPF.
e) Musí být překročena mezní hodnota příslušného vozidla (např. pro >80% zatížení 100 km/h).
A JA ZA POSLEDNI 4 DNY NEPREKROCIL TEPLOTU VODY PRES 60 C .... a ani vic nedosahnu ani na dalnici
Nemam MKJ

skoda ... moc jsem se o nej nezajimal , ale je tam skoro 100 stran a to fakt nemam cas cist a hlavne par veci nrozumim , .tak mozna tady mi nekdo pisne jestli by mi fungoval a co to vlaste uz ted umi ???
CO TENHLKE BY MEL PASOVAT , ZE ???
http://www.mdily.cz/calorstat-vernet-69 ... 8-88j.html
Re: Atomové Háčko :) 1,9 110KW
Napsal: 06 pro 2012, 19:26
od Jakub
No zrejme budeš mat zlý termostat, lebo ja som teraz zohrial auto na 80 C a to som behal iba trochu po meste plus nieje čakanie na parkovisku nabehal som cca12km a vonku -2,5 C-a štýlom jazdenie zľahka- max. 2500 ot.
RomanK to tu písal aké podmienky musia nastať.Tu to je
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... it=#p12533
Re: Atomové Háčko :) 1,9 110KW
Napsal: 06 pro 2012, 19:43
od Atom
Jj myslim si taky ze je KO ..
Takze ho budu menit
Diky