Stránka 3 z 4

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Napsal: 22 čer 2012, 13:47
od miruna
Adriano2, tak auto zatím šlape. Tu hadici od turba měli špatně nasazenou, na turbu sice nasazená a utažená sponou byla, ale byl problém v tom, že nebyla nasazená až na doraz tak se na to podívej a pak napiš jak si dopadl.

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Napsal: 27 črc 2012, 08:20
od Adriano2
Ja už tomu nechápem...tento týždeň jazdím do práce denne po dialnici. Dlho už sa mi nerozsvietilo auto s klúčom, ale vždy ostávalo na palubovke až než som naštartoval. Pred včerom to konečne uplne zmizlo. Tak som sa potešil. No hneď na druhý deň dobrzďovanie do kolóny a kontrolka opať svietila. Vypol som a zapol motor a zase nič. No v auguste už by mal mať kamarát v servise volno nech sa na to pozre , ozvali sa aj stabilizačné kosti (niet sa čomu čudovať) tak to porobím spolu.
Ale zaujímalo by ma čo to môže robiť , nechápem.....EGR alebo DPF to nemože byť?

EDIT: čo tak váha vzduchu? vyčistiť?

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Napsal: 04 srp 2012, 11:48
od Adriano2
Tak keďže už svieti auto s kľúčom stále tak mi vyhodí aj chybu :
ECN 19010F
Asi niečo s DPF zase...fakt už na to auto nemám nervy.....paráda

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Napsal: 04 srp 2012, 13:37
od Signum
Adriano2 píše:Tak keďže už svieti auto s kľúčom stále tak mi vyhodí aj chybu :
ECN 19010F
Asi niečo s DPF zase...fakt už na to auto nemám nervy.....paráda
Dobehni zajtra do Sološnice a pozriem Ti na to ;)

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Napsal: 04 srp 2012, 14:33
od Adriano2
Auto je bohuzial v nudzovom rezime takze do Solosnice by som s nim radsej nesiel :(

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Napsal: 04 srp 2012, 15:24
od denny
Chtělo by to lepší identifikaci a ne jen číselný kod chyby.
P1901 Čidlo tlaku čističe prachových částic, vysoké napětí C-032
P1901 Čidlo tlaku čističe prachových částic, nízké napětí C-032
P1901 Funkční porucha hadicového vedení čidla tlaku čističe prachových částic B-031
P1901 Čidlo tlaku čističe prachových částic, vysoký diferenciální tlak B-031
P1901 Čidlo tlaku čističe prachových částic, nízký diferenciální tlak B-031
P1901 Tlak čidla tlaku čističe prachových částic neodpovídá barometrickému tlaku B-031
P1901 Čidlo tlaku čističe prachových částic, vysoký tlak C-032
P1901 Čidlo tlaku čističe prachových částic, nízký tlak B-031

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Napsal: 04 srp 2012, 20:15
od Adriano2
Viac neviem nez to co mam na displeji..Vypalovanie nepodcenujem vzdy pojazdim okolie aby sa to vypalilo. Ale tym ze sa chyba zobrazovala pri spomalovano alebo zrychlovani by som to tipol ms nieco s tlakom.V utorok to veziem do servisu. :ugeek: b

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Napsal: 04 srp 2012, 20:51
od mach00
Adriano2 píše:Tak keďže už svieti auto s kľúčom stále tak mi vyhodí aj chybu: ECN 19010F
P1901 0F = Tlak čidla tlaku čističe prachových částic neodpovídá barometrickému tlaku

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Napsal: 09 srp 2012, 10:50
od Adriano2
Tak auto bolo dva krát v servise ...
Prvýkrát -
1.prasknutá hadica v motorovom priestore - auto ztrácalo výkon
2.prasknutá hadica u DPF takže čidlo zaznamenalo zmenu tlaku

PO 100 km opať chyba takže sa hladalo čo je zlé. Nakonec samotné čidlo vo výfuku.
Celé to stálo 190 eur

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku!

Napsal: 06 kvě 2015, 21:30
od zajacov
ahoj chlapi,
mám podobný(ne stejný problém)....
Moje auto Z19DTH....občas svítí kontrolka motoru a občas ne....jakmile se kontrolka objeví tak nouzák a auto jede jakoby líně,nechce jet zespoda občas zatáhne,občas ne při plném plynu...poslední dobou mi přijde že vážne nejde vytočit...ale dělá to jen občas...je třeba chvíle kdy kontrolka nesvítí a při zátěží motoru (např.kopec atd.) buch! a bez výkonu...diagnostika jako jedinou závadu udala též netěsnost v sacím potrubí...
chlapi co by to mohlo bejt??zbláznim se z toho

tady automechanici umí všichni VW a na tohle koukaj s otevřenou hubou....