Stránka 3 z 4

Re: Viking, Plzeň, Opel a samozřejmě Tatra.

Napsal: 29 čer 2012, 11:31
od vikingP
Dnes jsem byl zjišťovat kolik stojí nová stříbrná lišta přepínače světel a ta dlouhá před spolujezdcem. Takže ta krátká 1870 korun ,ta dlouhá 1040 :? Hoši asi něco hulili nebo v tom mají bordel .

Re: Viking, Plzeň, Opel a samozřejmě Tatra.

Napsal: 29 čer 2012, 13:10
od sauce
Bordel v tom nemají, měl ses zeptat na dřevěnou variantu... :D

Re: Viking, Plzeň, Opel a samozřejmě Tatra.

Napsal: 29 čer 2012, 14:54
od vikingP
Proč dřevěná varianta? To je nějaký cenový rozdíl ? Mě se líbí ta stříbrná varianta nebo variace :D
Jo a kolem dřeva to jenom prověhlo, už jsem viděl jednu z vrakoviště , kdyby to nebylo poškrábané, tak jsem to tam možná dal ,ale musel bych se hodně přemlouvat ..

Re: Viking, Plzeň, Opel a samozřejmě Tatra.

Napsal: 29 čer 2012, 18:29
od corsaczek
Rozhodně doporučuji Nedvěda v Plzenci. Sice je to trochu mimo, ale je to malý servis, takový rodinný přístup. Algon taky fajn, ale historicky (od roku 1998) se servisem rozhodně pozitivní zkušenosti nemám.

Re: Viking, Plzeň, Opel a samozřejmě Tatra.

Napsal: 29 čer 2012, 18:43
od vikingP
Znám a již jsem tam byl kvůli tempomatu , mám to tam blíž než na tu Rokycanskou .

Na dotaz proč u některých vozů po montáži a aktivaci tempomatu při zapnutí se nerosvítí kontrolka tempomatu mě bylo sděleno od zastoupení Opel ,cituji:

U většiny vozidel, které nejsou z výroby vybaveny tempomatem je použit jiný druh IPC (přístroje) , který neumožňuje aktivaci kontrolky tempomatu.

Re: Viking, Plzeň, Opel a samozřejmě Tatra.

Napsal: 15 črc 2012, 16:10
od vikingP
Takže tempomat po výměně páčky a aktivaci funkční, je to velmi příjemná a návyková záležitost. Háčko má nyní 2100 kilometrů a po každé jízdě dýchá pořád novotou.
Nijak výrazně ho ještě nemučím . Ve vyšších otáčkách ožije. Ten výkon je výš. Byl jsem zvyklý na eFko X16SZR kde výkon byl nepoměrně nižší,ale šlo více odspoda.
Jízdní vlastnosti velmi dobré .Auto je dostatečně tuhé a dobře drží a díky těm vyšším pneu dostatečně pohodlné. Jiná kola ani neplánuji, něco podobné jsem zkoušel na eFku, kdy jsem měl na zkoušku kola 17 alá 205 a tragédie. Auto sice vypadá dobře ,ale rány,tahání do volantu ,vyšší spotřeba. Nyní ještě lepší displej a stříbrné lišty palubovky.

Re: Viking, Plzeň, Opel a samozřejmě Tatra.

Napsal: 01 zář 2012, 18:47
od vikingP
Tak aktuální stav km a zcela nový GID s rovněž novým rámečkem . Nyní již jen stříbrné lišty palubky a mooožná podloketní opěrka.

Re: Viking, Plzeň, Opel a samozřejmě Tatra.

Napsal: 24 říj 2012, 14:14
od sauce
vikingP píše:Proč dřevěná varianta? To je nějaký cenový rozdíl?
Značný :D
Za tu "dřevěnou" lištu nad schránkou spolujezdce chtějí 2740 Kč vč. DPH, za tu u přepínače světel jenom 1925 Kč vč. DPH :D
Kdyby to aspoň za tu cenu bylo pravé dřevo... :(

Re: Viking, Plzeň, Opel a samozřejmě Tatra.

Napsal: 14 dub 2013, 17:39
od vikingP
Přidám si sem foto mého veterána F po přezutí na letní a po umytí po zimě .

Re: Viking, Plzeň, Opel a samozřejmě Tatra.

Napsal: 18 dub 2013, 14:45
od vikingP
Dnešní první servisní prohlídka při 8000 km v servisu Opel Algon Plzeň za 993,- Kč. Olej vlastní Dexos.