Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Napsal: 01 dub 2011, 09:54
To ne.
Pred cistenim sem si toho nikdy nevsim. V sobotu sem ho procistil. Od nedele sem najezdil cca 700km a do stredy to zlobilo porad. Opravdu citelne nizsi vykon v nizkych otackach.
V tu stredu me to uz asi 2x pripadalo, jako ze se to srovnalo a od vcerejsiho odpoledne uz sem si toho nevsim. No uvidim.
Ja se snazil vycistit i ty dosedaci plochy, ale dozadu se moc sahnout nedalo (mam 120PS, tam to vypada jinac nez u tve 16v), tak si rikam, jestli to proste neprofukovalo tim, ze to nekde nedolehalo kvuli bordelu co tam zustal.
Co sem o EGR cet a jak jsem sledoval co dela pres opcom, tak v nizkych otackach je zavreny. Otvira se bud pri klesani otacek motoru po sundani nohy z plynu a pri vyssich otackach, kdyz turbo tlaci vic vzduchu a motor pracuje s prebytkem kysliku.
Pokud by egr propustel i pri nizkych otackach, tak by se to tak asi projevovalo.
Pred cistenim sem si toho nikdy nevsim. V sobotu sem ho procistil. Od nedele sem najezdil cca 700km a do stredy to zlobilo porad. Opravdu citelne nizsi vykon v nizkych otackach.
V tu stredu me to uz asi 2x pripadalo, jako ze se to srovnalo a od vcerejsiho odpoledne uz sem si toho nevsim. No uvidim.
Ja se snazil vycistit i ty dosedaci plochy, ale dozadu se moc sahnout nedalo (mam 120PS, tam to vypada jinac nez u tve 16v), tak si rikam, jestli to proste neprofukovalo tim, ze to nekde nedolehalo kvuli bordelu co tam zustal.
Co sem o EGR cet a jak jsem sledoval co dela pres opcom, tak v nizkych otackach je zavreny. Otvira se bud pri klesani otacek motoru po sundani nohy z plynu a pri vyssich otackach, kdyz turbo tlaci vic vzduchu a motor pracuje s prebytkem kysliku.
Pokud by egr propustel i pri nizkych otackach, tak by se to tak asi projevovalo.