Stránka 3 z 3
Re: NÁVOD::Vrzání díky nepružnosti silenbloku u Opel Astra
Napsal: 08 říj 2011, 14:30
od vojtavojta
Normalne pomaha WD40.Aspon v mojem pripade
Re: NÁVOD::Vrzání díky nepružnosti silenbloku u Opel Astra
Napsal: 08 říj 2011, 14:41
od stanomata
WD40 sa mi zdá dosť agresívne na gumu
čiastočne to zakryje vrzanie,ale aj tak to treba vymeniť

Re: NÁVOD::Vrzání díky nepružnosti silenbloku u Opel Astra
Napsal: 05 led 2013, 21:56
od SubaroSti
ja som tam striekal vazelínu v spreji najskor ale bola príliš hustá na to aby sa všade dostala....raz som skúsil sprej Putoline (používam ho na mazanie reťaze na mojej KTM-mažu sa s tým reťaze na endurových O-ringových reťaziach) a ten pomohol.Navyše určite nieje agresivny na gumu kedže vo vnutri O-kružkovej reťaze so gumene kružky a tie by to rozlepatalo ak by to bolo agresívne
Re: NÁVOD::Vrzání díky nepružnosti silenbloku u Opel Astra
Napsal: 16 úno 2013, 13:02
od janda82
Oton píše:
Pokud máte auto v záruce, tak lze jednoduše zajet k nejbližšímu dealerovi a požádat jej at odstraní problém ze záruky. Na tento účet existuje nařízení GM (viz . nižší), v němž je psáno, že v případě ztěžování zákazníka na skřípot, je nutné vytáhnot nosník mostu z konzoly a stanovit nové speciální kroužky (číslo podrobnosti 13267216, katalogové číslo 54 02 639).
Ahojte, davali ste tam uz niekto tie opravne vymedzovacie gumene kruzky 13 267 216?
Ja som si ich uz kupil davnejsie ale neviem ci je vymena mozna aj v servise bez tych specialnych pomocok na zhodenie napravy podla TISu:
http://vauxhall.workshop-manuals.com/as ... hp?id=2626
Staci to hodit to na dvojstlpovy zdvihak v servise, podopriet zadnu napravu, odskrutkovat tie dve skrutky a vlozit tie medzikusy?
Myslite, ze to bude mozne aj takto jednoducho alebo bude treba nejak zafixovat struny alebo sa to musi dat naozaj cele dolu?
Pripadne nestacilo by uvolnit len jednu stranu? Pojde to uvolnit tak ze sa to tam bude dat vlozit?
Re: NÁVOD::Vrzání díky nepružnosti silenbloku u Opel Astra
Napsal: 16 úno 2013, 14:59
od Filipe
Ahojte. Pracujem v nemeckej firme na výrobu silentblokov a gumokovovo tlmiacich prvkov do aut, kamiónov, vlakov atď. Posledná úprava silentbloku je kúpel (tzv.) fosfát a preženie sa to ešte cez olejový kúpel podobný silikonovému.
TAKŽE SA NEMUSÍTE BÁŤ POUŤIŤ SILIKÓNOVÝ OLEJ NA SILENTBLOKY.
Za WD40 by som ruku do ohňa nedal ale možno by to neuškodilo.
Dúfam že som to trošku objasnil

Inak guma v silenbloku je z časti prírodný kaučuk aspom ZF to tak má neviem ako ine značky.
Re: NÁVOD::Vrzání díky nepružnosti silenbloku u Opel Astra
Napsal: 15 říj 2013, 17:06
od Launcha
Začalo mi vrzat v přední nápravě vlevo, když přejedu třeba retardér. Pohledově jsem nenašel nic, takže hádám silentblok. Nemám si ale pod to kde lehnout, asi to zkusím vzít k Romanovi.