Stránka 3 z 12

Re: Nové GTC v reálu

Napsal: 27 dub 2011, 18:40
od Samothe
ne dobrý,ale krutý :mrgreen:

Re: Nové GTC v reálu

Napsal: 27 dub 2011, 22:10
od RomanK
Proti "starému" GTC je tohle auto úplně jinde a myslím, že nebude moc těch, kterým by se nelíbilo.

Re: Nové GTC v reálu

Napsal: 15 čer 2011, 17:43
od Samothe

Re: Nové GTC v reálu

Napsal: 15 čer 2011, 17:52
od power2
Nevím proč, ale nepříde mi tak "sportovní", jako to co je teď

Re: Nové GTC v reálu

Napsal: 15 čer 2011, 17:56
od Samothe
kde jsi nechal oči? :mrgreen:

Re: Nové GTC v reálu

Napsal: 15 čer 2011, 18:22
od power2
Na našem současným :D Mě se prostě líbí víc hranatý tvary, než všelijaký zaoblený a protáhlý. jako vůbec netvrdím, že by se mi nelíbilo, ale to současný je prostě hezčí. Teda kromě interiéru ;)

Re: Nové GTC v reálu

Napsal: 15 čer 2011, 18:24
od Nerez
Něco na tom bude. I klasický hatch se mi více líbí starší ne nový, ten nový je kulatý a tlustý :lol: :lol: :lol:

Re: Nové GTC v reálu

Napsal: 15 čer 2011, 18:27
od power2
tak u hatche zase musím oponovat, to se mi víc líbí ten novej :D :D

Re: Nové GTC v reálu

Napsal: 15 čer 2011, 18:32
od Nerez
Mně ne, je to tlustoch :lol:

Re: Nové GTC v reálu

Napsal: 15 čer 2011, 19:50
od CandyX
moj nazor je ze ludom sa paci len preto lebo je to "nove" auto - nieco ako ked fanta supne novy dizajn na flasu, zozaciatku ta v regali s pitim zaujme ale po mesiaci okom o nu ani neskrknes. Proti Calibre, Astre G coupe a predoslemu GTC, to auto vlastne nema stipku emocie v sebe a pochybujem ze sa za seriovou podobou niekto otoci viac ako 4krat :) Zadny naroznik tomu stoji v lufte ako keby to auto neustale stalo na plnych brzdach - predpokladam ze pokial tam clovek neda aspon o 5 cm nizsie pruziny tak to dobre vyzerat nebude.

A potom su tu tie veci ktore z J-ckoveho htb a GTC robia len vozitko pre tych co chcu "vyzerat", alebo minimalne su im uplne ukradnute jazdne vlastnosti. Kazdemu odporucam skusit par rychlejsich zakrut s dvojitym A-stlpikom a hned vas prejde chut vlastit akekolvek auto s takymto anti-driver riesenym stlpom.

Potom je tu ta obezitna hmotnost kvoli ktorej je len 150ps focus dynamickejsi ako najsilnejsie J-cko :( Co ta hmotnost robi s autom v zakrutach a so spotrebou je tiez asi kazdemu jasne.

Posledna vec co ma teraz napada su tie absurdne nezmyselne obutia na nove GTC. 17-19" su 235mm siroke s profilmi 55,50 a 45. 20" maju 245na40. Cize zakladne 17" disky maju o 16mm vyssiu bocnicu pneu ako nase 16" gumy. Pri 18" ma bocnica gumy este stale 117mm - takze pokial niekto bude chciet priamejsiu odozvu na volant, alebo cool look tak mu ostanu len 19 a 20" v ktorych budu tie 280mm brzdy vyzerat echt k urehotaniu. Jo a este je tu fakt ze pri kazdom z rozmerov sa oproti H-cku straca niekde v tych obr kolesach az 8%!!! krutaku - no nekup to ;)