Stránka 3 z 6
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Napsal: 13 pro 2010, 23:11
od Midzi
ja mam teplotu 85 a stale sa to okolo nej drzi
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Napsal: 14 pro 2010, 01:42
od miruna
Juraj díky za odpověď,dneska to půjdu vyzkoušet.
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Napsal: 14 pro 2010, 06:05
od Oťas
Juray píše:No pokud má motor 66° měl by být chladič studenej jak psí čumák

Pokud bude mít po ujetí cca 15km motor pořád 66 st. , tak podobnou teplotu bude mít i chladič......

tzn. termostat pořád otevřený a voda si cirkuluje jak kdyby tam nebyl.
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Napsal: 14 pro 2010, 08:01
od Adriano2
tak tak Oťas...rovnaké to mám aj ja....no musím čakať až sa uvolní dielna aby sme to mohli vymeniť

...
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Napsal: 15 pro 2010, 15:59
od pmo
patřím taky do skupiny , která má 66 stupnů a chladič je studenej, pokud je to teda chladič - můžete mně někdo potvrdit, že při přístupu z motorového prostoru je jako první chladič a ne výměník klimatizace, nějak to tam nevidím kde je to připojené a nechce se mně pod to teď lehat. Jak se tady řešil výměník klimy, tak jsem pochopil, že zepředu auta je první výměník klimatizace a za ním chladič nebo se pletu?
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Napsal: 15 pro 2010, 16:54
od Oťas
Jj, je to jak píšeš. Auto ti nejprve chce dopřát teplo v autě, proto to jde prvně do topení (né přes termostat) a pak až do chladiče, takže pokud máš 66st. a studenej chladič znamená to, že to stačí chladit přes těleso topení a chladič je pořád studenej, když ho pak trochu zatížíš delší jísdou, nebo v kopci, otevře se termostat a voda se ochladí. Jinak se to asi vysvětlit nedá.
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Napsal: 16 pro 2010, 22:00
od bubo
Asi bych se mezi vás diesely neměl s benzíňákem míchat , asi to bude s termostaty a teplotou jinak , ale přidám jen postřeh z dneška : u nás dnes -10° , vyjel jsem z garáže ( nevytápěná ) , po 8km teplota vyšplhala na 99° - otevřel se temostat , teplota klesla na 96° a držela se celou cestu ( jel jsem asi 40km ) .
Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Napsal: 16 pro 2010, 22:19
od Oťas
Někde jsem četl, že byl někdo v opelservisu v Německu s tím, že mu u ropáka teplota kolísá a řekli mu to, že to Astry dělaj a pokud to neklesá pod 70st. tak se na to má vykašlat.... tak nevím co si o tom myslet. Je pravda, že nafťák má menší tepelný ztráty než beňo, proto mu dýl trvá, než se ohřeje. Mně to taky kolísá 78 -83st. a dnes cesta po dálnici do kopce mi to vylezlo na 86st. při 2000ot, ale přišla rovina a hned tam bylo 83st......chtělo by to, aby někdo kdo má nový termostat napsal, jak mu to drží teplotu.

Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Napsal: 17 pro 2010, 07:21
od Adriano2
Postreh z dialnice - 6ka 140 km/h - 75 st -80st ....po nabehnuti na okresku pri plnom kureni a 90 km/h - bum 66-70 st...prečo akorát teraz musia byť všetky auta pokazené a plné servisy

Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW
Napsal: 18 pro 2010, 15:33
od miruna
Tak jsem včera vyměnil termostat (sehnal jsem starší) a dnes jizda cca 30 km venkovní teplota -9 a teplota vylezla na 85 stupňů, před výměnou se to neohřálo ani po 30 km víc jak na 68 stupnů tak snad to teď je již O.K. Dal jsem ještě před chladič karton, není to sice hezké,ale účelné.