Stránka 3 z 4
Re: Aditivum do benzínu
Napsal: 27 říj 2010, 19:56
od Westler
Nechapu proc davat do relativne novyho auta (tim myslim jakoukoliv benzinovou Astru H) prisady.
Na cisteni? Kdyz se rozpusti nejaky usazeniny, tak muzou poskodit vstrikovace - dekuji, nechci.
Proti zamrznuti? Benzin mrzne az pri takove teplote, kdy baterka nema sanci otocit starterem.
Pro zvyseni okt.cisla ci zlepseni horeni? Lepsi je si koupit primo aditivovane palivo (Carrera, V-Power apod.)
U nafty to chapu, v zime muze letni/nekvalitni nafta zmrznout snadno...
Neni nahodou nekde v "navodu na pouziti" Astry napsano, ze se nemaji pridavat aditiva?

Re: Aditivum do benzínu
Napsal: 27 říj 2010, 20:00
od corsaczek
Proč?
http://cs.wikipedia.org/wiki/Placebo
Stačí přečíst první část první věty

Re: Aditivum do benzínu
Napsal: 27 říj 2010, 20:09
od pueblo
To corzaczek:

Re: Aditivum do benzínu
Napsal: 27 říj 2010, 20:23
od vojta
hele ať si každej do nádrže třeba nasere, je to jeho věc
Re: Aditivum do benzínu
Napsal: 27 říj 2010, 21:29
od MrMarian
Zdravim,
To Vojta: presne tak ... nech si kazdt do nadrze aj nase*e. Ja si davam VIF. A niekedy STP nakolko mam snim dobre skusenosti.
To Westler: pnech sa usadeniny uvolnia kym je auto v zaruke... potom uz je neskoro
To corsaczek: neviem ci V-Power je o stupen alebo len o polovicu stupna - podla reklamy je to nieco viac.
Prajem pekny den.
M.
Re: Aditivum do benzínu
Napsal: 27 říj 2010, 21:45
od Solik
Dneska jsem zaditivoval VIFem první nádrž, tak uvidím co se bude dít - doufám že nic vážného.

Re: Aditivum do benzínu
Napsal: 27 říj 2010, 22:39
od Fritol
Westler píše:
Pro zvyseni okt.cisla ci zlepseni horeni? Lepsi je si koupit primo aditivovane palivo (Carrera, V-Power apod.)

aha a ty jako mysliš že ty vice oktanove benziny jsou jine než klasika ? ubec je to običejna klasika teda tady v CR kde se to mícha a buh ví co stim jeste pumpari dělaj..
todle o těch benzínech muzes říkat kdyby si bydlel v nemecku nebo nekde jinde mimo CR..

Re: Aditivum do benzínu
Napsal: 27 říj 2010, 22:55
od Westler
Fritol píše:aha a ty jako mysliš že ty vice oktanove benziny jsou jine než klasika ? ubec je to običejna klasika teda tady v CR kde se to mícha a buh ví co stim jeste pumpari dělaj..
todle o těch benzínech muzes říkat kdyby si bydlel v nemecku nebo nekde jinde mimo CR..

Nevim jak u ostatnich benzinek, ale u Shellu je to takhle: V-Power 95+ je obycejny natural 95 s pridanymi aditivy, pripravuje se tady v CR, ale takovy V-Power Racing se dovazi ze zahranici a zadna aditiva se do nej uz nedavaji.
Pokud by byly ty premiovy paliva uplne stejny jako obyc, tak proc v testech vychazi o trochu lepe nez bezna paliva? "Jak moc lepe" to je uz jina debata...
Re: Aditivum do benzínu
Napsal: 28 říj 2010, 01:13
od Fritol
no ja co jsem někde koukal na testy tak u sheelu zkoušely diesel extra a diesel V power a bylo to totožne

V power neměl zadne lepší vlastnosti.. a vyšla nejlepe Aral Ultimate diesel

a 2ha byla Benzina Verva

Re: Aditivum do benzínu
Napsal: 28 říj 2010, 10:19
od Solik
Westler píše:... ale takovy V-Power Racing se dovazi ze zahranici a zadna aditiva se do nej uz nedavaji. Pokud by byly ty premiovy paliva uplne stejny jako obyc, tak proc v testech vychazi o trochu lepe nez bezna paliva? "Jak moc lepe" to je uz jina debata...
Racing je určitě taky aditivovaný, ale už v zahraniční rafinérie. Ale hlavně je to "vysokooktanový" benzín (tuším že 98-99 oktanů). To má ale význam pouze pro auta, které mají motor nastavený na použití paliva s vyšším o.č. (vysoký kompresní poměr). Jinak se efekt nedostaví, neublíží ale ani nepomůže. A za ten rozdíl v ceně to podle mě rozhodně nestojí.