Stránka 3 z 3
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Napsal: 02 říj 2010, 00:10
od Steve29
Nezabúdaj že objem ničím nenahradíš. 2,0 určite lepšie ťahá ale 1,6-ku asi za to isté budeš musieť viac vytáčať.......
http://auto.server.sk/automobily.asp?id=33489
Corsaczek: Nemyslel som to v zlom, chcel som povedať že možno pre mňa ostrý štýl je pre teba cúvanie.....

Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Napsal: 02 říj 2010, 11:09
od Adriano2
Corsaczek hold asi ukazateľ paliva a palubný PC klame

viac ti k tomu povedať nemôžem

Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Napsal: 02 říj 2010, 13:03
od Apikkk
K tý spotřebě, když honim mou 1,9CDTI 110KW, v tom smyslu, že ji opravdu honím, jedu plnej plyn a točím ji, tak mi jde spotřeba k 10l.
Jinak k výkonu, líbí se mi zátah ze spoda, ale to je tak všechno. S benzínem se vyřádím daleko víc.
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Napsal: 02 říj 2010, 13:12
od CandyX
Myslim ze nie je moc stastne tahat sem J-cko 1,6T, ktore je v tejto motorizacii o extremnych 160kg tazsie, ma o 4% vacsi priemer kolies - teda na asfalt sa dostane menej krutaku a posledna podstatna vec je, ze motor v J-cku uz nema overboost +40Nm. (ak si dobre pamatam tak podla papierov ma J-cko aj tych zakladnych 230Nm o 200 otaciek neskor ako H)
V pripade H-cka a jeho este iba Euro4 norme, je mozne bez rizika ze neprejde emisnou vymenit predny katalizator za cistu ruru (130€) a tym ziskat dalsich 8-12Nm, ale v skutocnosti bolo viac postrehnutelnejsie rychlejsie tlakovanie vzduchu po preradeni kedze vyfokove plyny uz nie su brzdene hned za lopatkami turba.
Werewolf mam pre teba este jednu dobru spravu (teda co sa dynamiky tyka), vlastne nie som si uplne isty ci vsetky 170PS dvojlitre maju tu dlhu verziu prevodovky (rovnako ako diesle), napr. na stvorku 1,6T tlaci proti o 12% lahsiemu prevodu ako spominany 2,0T. Tou blbou strankou veci je ze pri 140tacho toci sestka cez 3300ot.
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Napsal: 02 říj 2010, 13:27
od Werewolf
Tu šestku mohli udělat trochu líp. Ale o 1.6T jsme se bavili v H ne v J...
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Napsal: 02 říj 2010, 13:46
od CandyX
Jasna vec ze H, porovnanie som napisal len na margo linku od Steve-ho
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Napsal: 02 říj 2010, 20:53
od corsaczek
Apikkk píše:K tý spotřebě, když honim mou 1,9CDTI 110KW, v tom smyslu, že ji opravdu honím, jedu plnej plyn a točím ji, tak mi jde spotřeba k 10l.
Nó, tomu říkám spotřeba při sportovní jízdě!

Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Napsal: 12 bře 2011, 22:02
od irmscher
Werewolf píše:No na co to chci, chci jezdit za pár drobnejch, to asi každej že

Chci si užít živou jízdu, občas si zařádit, ale chci auto vzít taky na nějakej větší výlet (tím myslím 2000km) jet po dálnici trochu rychlejš. Ročně tak 15 000km. Ale většinou jezdim couračky typu do 25 km...
A k té nabídce, ano 1.9 je dost v německu. Zde v čr je 2008 za 330 tis. za tu cenu mám 1.9 z de v plný výbavě...
na couračky moc turbodiesely nejsou..spíše na dálniční akce...ani to neohřeješ

Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Napsal: 16 bře 2011, 14:43
od Kuči
Zdravím,
co se týče 2.0t a 1.9td 110kw jsou si hodně podobné co se týče nástupu krouťáku. Alespoň mě to tak přišlo. Naftě dochází dřív dech. 1.6T my příjde trochu línější (astra J). Nafta bude jezdit určitě za mín. Benzín zase méně starostí. u 2.0t by mělo být v základu IDS+ což musím vychválit. jsem s tím max spokojen a určitě až "odejdou" zas je tam dám. stojej sice mazec ale auto starší 7 let má u opla slevu na díly 30% tak vyjdou na 20-25tis

. Nic proti naftě ale doporučuji benzín.
Caravan 2.0T 125Kw