Stránka 3 z 3

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Napsal: 05 čer 2010, 20:41
od martas09
Ahoj, me nedavno taky odesek altik. Sel nejdriv smrad do kabiny jako kdyz se pali nejaky plasty s masem, hlavne pri popojizdeni po meste :). To trvalo tak 3 dny. Pak jsem se rozhod, ze auto odvezu na vesnici, aby se mi na to nekdo podival. Na puli cesty se rozsvitili kontrolka a altik prestal dobijet uplne. Nejdrive jsem patral po repasu, po rozebrani mi bylo receno, ze odesel stator a diodak, ale ze na tento 100A japonskej altik nemaji soucastky. Zkousel jsem i vrakac, kde chteli dost penez a s nejistou zarukou. Nakonec jsen sehnal novej altik za 7500Kc (zaruka 24 mesicu). Je to Hitachi nebo Cargo, ted presne nevim. Kdyz jsem to rikal tomu frajerovi na vrakaci, ze mam original Hitachi za 7,5k tak malem upad :), ze prej v Oplu se prodava za 20k.
Altik Starline sice stoji min a davaji zaruku 3 roky, ale prej se furt sere.

Zatim spokojenost, ale zacina se pro zmenu strat spojkove lozisko. Rozebrani spojky je prej u astry horor :? Hned jak najdu nejakyho nadsence coby do toho sel, necham vymenit spojkovou sadu s loziskem.

Zdravi Martin

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Napsal: 23 úno 2015, 20:44
od dr.bike
Zdarec, když mi spadnou otáčky do volnoběhu, tak klesne i napětí (pohasnou žárovky v kabině). Já tomu prd rozumím, ale Alzafír to vyčetl z diagnostiky a doporučil mi vyměnit regulátor napětí v altíku. Ptám se tedy, když půjdu kupovat ten regulátor, bude mi stačit, když vím, že má 100 A. Nebo po mně budou chtít i jiné údaje? Případně jaký altík je ve 1.7 cdti 92kw?

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Napsal: 01 bře 2015, 22:08
od dr.bike
DSCF8063 mala.jpg
Dnes se mi podařilo ten alternátor vytáhnout. Jinak ho nešlo identifikovat a bez toho neseženu, co potřebuji. Bohužel jsem musel rozebrat kus auta, abych se k němu dostal. Řemenice má mírnou vůli, je to důvod k výměně ložisek? Jde lehce, nikde se nepřidírá, ani nevydává žádné zvuky.

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Napsal: 02 bře 2015, 07:02
od vojtavojta
Merivu bych resil spis tady: http://www.opel-forum.cz/viewforum.php?f=7
a ne na H-vym foru.

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Napsal: 02 bře 2015, 09:57
od dr.bike
Jasně Vojto. Zkus si ale schválně zadat v tom Tvém odkazu motor 1.7cdti 92kw. Kdyby měl takový motor někdo na Gečku, tak bych to napsal tam. Znám osobně lidí z Gečka i Háčka, kteří mi pomohli a proto se obracím výhradně na tyto fóra. Nic ve zlým. Příště uvítám něco k tématu. Děkuji.

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Napsal: 04 bře 2015, 22:18
od dr.bike
Tak v mém altíku jdou vyměnit samostatně uhlíky. Nemusel jsem tedy měnit regulátor. Snad to už bude ok. Ložiska vypadají, že vydrží, ta vůle je minimální. Jo a regulátor cca 1300 kč a za uhlíky jsem dal 113 kč :D .

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Napsal: 05 bře 2015, 09:57
od pueblo
Ty vyndaný uhlíky nevypadaj ještě úplně špatně, myslíš, že to bylo jima? Viděl bych to přeci jen na ten regulátor. Abys to pak nedoloval za uta znovu.... :|