Stránka 3 z 27

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 11 říj 2009, 21:22
od Saša
Ja si na diesla teprve zvykám ale zatím jsem nic takového nevypozoroval a to už s ním načínám 3.000km. ;)

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 11 říj 2009, 21:27
od milosh
Saso ale taky ho nemaj vsechny motorizace ne? snad jen 1.9?

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 11 říj 2009, 21:31
od corsaczek
Spíš než na motoru záleží na ročníku, dneska už ho mají v Háčku všechny nafťáky.

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 11 říj 2009, 21:47
od Haczek
Ta "SHOW" s odlučováním je přímo úměrná kvalitě nafty jakou kdo tankuje. Pokud tankujete vysoce kvalitní naftu (Vervu a nebo něco podobného s 60cetany) tak SHOW není postřehnutelná -popřípadě jsem ji nezaznemal. Kvalitní nafta nad 55 cetanů (třeba nafta top Q) způsobuje lehkou SHOW na kterou se musí člověk soustředit aby si toho všiml. Méně kvalitní naftu bere táta -už jsem si párkrat všim že auto hučí tak jak zde někteří popisují. Zkuste do auta lít delší dobu kvalitní naftu (drahá neznamená kvalitní -třeba Shell....) a snad by to mělo být ok ;)

Můj interval vypalování je odhadem 1500 - 2000km

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 11 říj 2009, 23:17
od RomanK
corsaczek píše:Spíš než na motoru záleží na ročníku, dneska už ho mají v Háčku všechny nafťáky.
Můžou ho mít všechny kubatury diselovách Aster H, ale nemají ho všechna auta. Zvláště ta, co jsou určena pro český trh.

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 12 říj 2009, 06:36
od Saša
Tak a ted jsem z to jelen,mám ,nemám i když můj vůz byl vyroben ve Španělsku a tam také jezdil než jsem ho koupil. :roll:

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 12 říj 2009, 08:36
od Pepino_GH
Sašo, podívej se pod auto a budeš mít jasno hned, měl by být cca uprostřed vozu a je dost velký.. Já tam nemám nic.. ;) , tedy kromě trubky výfuku..

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 12 říj 2009, 16:43
od Saša
Jak bude trochu sucho tak to hned zkouknu,dík. ;)

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 20 říj 2009, 19:41
od Jirka156
Ahoj přátelé dieslů s DPF.
Mám Zafiru B 1,9CDTI 110kW Z19DTH. Jelikož jezdím vesměs couračky, regeneruje se mi DPF cca po ujetí 250km. Můj projev je ještě strašidelnější než váš. Při jízdě neslyším, že by se změnil zvuk motoru (jen spotřeba), ale za to po puštění plynu do volnoběhu..... To mám pocit, že se mi rozskočí auto. Chod motoru bych přirovnal k jednoválcovému dvoutaktu. Až mám strach, že mi přeskočí rozv.řemen (převalování s mezerama). Škoda, že se to slovy nedá popsat. Ale fakt souhra náhodných výbuchů. Další věc, která mě štve je ta, že ani nevím za jízdy, že se regenerace spustila. Až když vždycky dojedu na parkoviště u fabriky. Žádná kontrolka. A protože mám OP - COM, tak si vždy po kompletní regeneraci zjistím stav Saturation tedy zanesení a vždy tam zůstane 18%. Nikdy ne 0. Auto je model 2006 a najetých skutečných a servisovaných 92tis.km. Tankování pouze u Benziny na střídačku TopQ Diesel a Verva Diesel a V Power Diesel, žádná zemědělská. Někdy jsem fakt na rozpacích si auto s DPF nechat a nevrátit se k benzinům. Nevím o tom, že by 110kW bylo bez DPF.

Re: Odlučovač pevných částic

Napsal: 20 říj 2009, 20:50
od milans
... no chlapi, ja uz problemy s tymto filtom nemam a dufam, ze v najblizsej dobe ani ine problemy nebudem mat. Zatial som v tzv. testovacej faze, sledujem, ci vykonana uprava je OK. Potom sa rozpisem viacej. :mrgreen:

P.S. Zdravim RomanaK-a