Stránka 3 z 16
Re: Snížení podvozku
Napsal: 29 kvě 2010, 14:30
od vojtavojta
Dark: Vřele díky za pomoc

.
Teď jsem se díval do velkého techničáku a asi tam dám 215/45 R17

. Sice momentálně finančně nějak nestíhám, protože by se jednalo v mojem případě o koupi ALU 17" k tomu nové gumy + pružiny + práce, takže to cca vychází na nějakých 30 táců, což momentálně těžko budu ždímat! Ale určitě příjde doba, kdy to dám do kupy. Zatím díky a zdar.
A ještě jsem slyšel názor, že pokud se snižuje auto až o 30 mm na originálních tlumičích, takže prý rychlejc odejdou..je to pravda nebo teorie??

Re: Snížení podvozku
Napsal: 29 kvě 2010, 14:40
od Westler
Nevite nekdo o kolik je snizeny "originalni snizeny podvozek" ? Mohla by to byt dobra alternativa k snizovacim kitum.
Re: Snížení podvozku
Napsal: 29 kvě 2010, 15:07
od dark
vojtavojta píše:Dark: Vřele díky za pomoc

.
Teď jsem se díval do velkého techničáku a asi tam dám 215/45 R17

. Sice momentálně finančně nějak nestíhám, protože by se jednalo v mojem případě o koupi ALU 17" k tomu nové gumy + pružiny + práce, takže to cca vychází na nějakých 30 táců, což momentálně těžko budu ždímat! Ale určitě příjde doba, kdy to dám do kupy. Zatím díky a zdar.
A ještě jsem slyšel názor, že pokud se snižuje auto až o 30 mm na originálních tlumičích, takže prý rychlejc odejdou..je to pravda nebo teorie??

Vzhledem k tvojemu výkonu bych asi taky vybral tu nižší variantu 215, jinak bych u silnějšího motoru šel do 225, máš to i doporučený od výrobce. Já tam bohužel mám taky 215, koupil jsem je obutý na elektronech, který jsem kupova. Jinak půjdu co nejdřív do 225.
Do 35 mm výrobce udává a nejen Opel, že tlumiče vydrží. Logicky, když snížíš auto tak tlumiče jsou jakoby furt trochu více zatížený, tím dochází při jízdě k většimu namáhání, protože si to víc sedá, takže Ano, tlumiče ti odejdou třeba o pár tisic km dřív. To je prostě daň za krásu, chceš například chiptuning, hned je víc namáhaná spojka, turbo, jdou tam větší tlaky do motoru takže silent bloky jsou víc namáhaný, jezdíš s tim rychleji, takže víc brzdíš a projíždíš rychleji zatáčky - opotřebováváš více brzdy a pneu a dál a dál a dál. Když to snížíš tak taky, bude ti to více sedět, takže budeš rychleji řezat kruháče, zatáčky, protože ti to tak nepřijde = budeš více opotřebovávt gumy, je to nižší, takže čepy, stabilizační tyčky a hlavně tlumiče jsou více namýhaný, tak hold jejich opotřebení ti místo třeba ve 150 000, přijde ve 145 000 (kdybys bydlel v Německu, tak tam bys ani rozdíl nepoznal). Vše má svojí daň.
Ale neboj se, Však se podívej jak je Astra vysoká. Je to jak koza, takže se neboj o nějaký 3 cm, vydrží

Re: Snížení podvozku
Napsal: 29 kvě 2010, 15:15
od Westler
Dark: Pekne jsi to shnul, jen ten rozdil 150tis km a 145tis km bude v realu mnohem vetsi, cepy a tycky budes menit mnohem driv.
215/45/17 jsou mensi nez 225/45/17 (obvod o cca 3cm, vyska pneu o 5mm), takze zase o trochu hur filtruji diry.
Re: Snížení podvozku
Napsal: 29 kvě 2010, 15:24
od dark
To byl přiklad toho, jak ti to třeba bude odcházet o několik tisic km dřív než by to odešlo normálně, ta cifra je naprosto vymyšlená
215/45 R17 a 225/45 R17 je snad rozdíl jen v šířce, je delší o 10 mm, nebo se mílim ? Obvod zůstává stejný, protože je guma furt 17ti palcová s profilem 45 :X Jestli se mílim, oprav mě.
Re: Snížení podvozku
Napsal: 29 kvě 2010, 15:27
od Westler
Ano, 215 jsou o 1cm uzsi nez 225, ale 45 udava vysku pneu v % z sirky, takze 225*0,45 je vyska, obdobne u 215*0,45...
215 ma tedy mensi vysku gumy nez 225, no a u obvodu je to same, ten se pocita z velikosti rafku a vysky gumy.
Skoda ze Astra nema v technicaku 205/50/17, uz bych je mel na aute...
Re: Snížení podvozku
Napsal: 29 kvě 2010, 15:39
od dark
Westler píše:Ano, 215 jsou o 1cm uzsi nez 225, ale 45 udava vysku pneu v % z sirky, takze 225*0,45 je vyska, obdobne u 215*0,45...
215 ma tedy mensi vysku gumy nez 225, no a u obvodu je to same, ten se pocita z velikosti rafku a vysky gumy.
Skoda ze Astra nema v technicaku 205/50/17, uz bych je mel na aute...
By to tam nešlo dodělat?

Re: Snížení podvozku
Napsal: 30 kvě 2010, 10:14
od vojtavojta
A ještě tak přemýšlím, že bych si momentálně ulehčil peněžence, tak jestli mi vejdou 215/45 na 6,5" ráfky? Že o to bych měl zatím tu celou investici levnější.

Je to blbost!!!

Re: Snížení podvozku
Napsal: 01 čer 2010, 01:48
od bubo
Westler píše:...Skoda ze Astra nema v technicaku 205/50/17, uz bych je mel na aute...
A co by se stalo , kdyby jsi tam tu 50ku dal ? Anebo já mám 205/55/16" , může se tam dát ( kvůli změkčení ) výška 60 , nebo 65 ? Jde to , nebo ne ?
Re: Snížení podvozku
Napsal: 01 čer 2010, 07:31
od vojtavojta
Ahoj,
dát tam sice můžeš "co chceš" ale dost rozhodující je co máš napsané ve velkém techničáku,protože by mohli vzniknout problémy při kontrole "Pomáhají a chrání" anebo při technické kontrole

.