Stránka 20 z 29
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Napsal: 27 pro 2015, 20:18
od Hellrider
Mezi selenoidem a tělem s klapkamy EGRka je škvíra.
Tamtudy odchází tlak ze spalin který projde klapkovou osičkou k selenoidu.
Teda u 1.9CDTI to je, a u 1.7ček by to mělo také být.
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Napsal: 27 pro 2015, 21:00
od Ondra.
tak jsem vyčistil EGR, trubky do něj i od něj, škrtící klapku a senzor tlaku v sání kterej byl totál zalepenej. Trochu jsem okrouhal šroubovákem i nánosy v sání a vysál vysavačem, ale když jsem to složil zpátky tak mě auto nechce chytnout. zkusil jsem tedy zaslepit trubku mezi EGR a klapkou ale ani to nepomohlo. Někdo nějaký nápad? Popř někdo s OP-Com z okolí Plzně kdo by mi s tím pomohl? Myslím že s tímto Saabem by opcom měl mluvit. Díky
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Napsal: 27 pro 2015, 21:36
od pavelA
Aky senzor tlaku si cistil ? Mas foto ?
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Napsal: 27 pro 2015, 21:38
od pavelA
Hellrider píše:Mezi selenoidem a tělem s klapkamy EGRka je škvíra.
Tamtudy odchází tlak ze spalin který projde klapkovou osičkou k selenoidu.
Teda u 1.9CDTI to je, a u 1.7ček by to mělo také být.
Takze ten egr tade prepusta ten prebytocny tlak ? Je to divne ze to prepusta cez ten piestik ked ten asi priamo na to nesluzi
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Napsal: 27 pro 2015, 21:39
od Ondra.
pavelA píše:Aky senzor tlaku si cistil ? Mas foto ?
je tam jeden v cca polovině sání na zadní straně zvenku, aspoň u 8V. Byl úplně zalepený karbonem
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Napsal: 27 pro 2015, 23:33
od pavelA
Mozno to ma nieco s tym ze ti to teraz nechce naskocit.
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Napsal: 28 pro 2015, 11:41
od Ondra.
tak vyřešeno opravdu to chtělo točit točit. Vymlátil jsem tři baterky (i když jsou nic moc), nakonec jsem tomu dal trochu napít čističe brzd přes sání a už to chytá ok. Napadá mi že se možná musel adaptovat senzor tlaku po vyčištění nebo prostě něco.... Hlavně že už to chrochtá...
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Napsal: 28 pro 2015, 12:20
od pavelA
Tak urcite ten senzor po ocisteni vykazoval ine hodnoty ako ked bol zaneseny a rj to brala ako hodnoty mimo povoleny rozsah
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Napsal: 28 pro 2015, 13:36
od Hellrider
pavelA píše:Hellrider píše:Mezi selenoidem a tělem s klapkamy EGRka je škvíra.
Tamtudy odchází tlak ze spalin který projde klapkovou osičkou k selenoidu.
Teda u 1.9CDTI to je, a u 1.7ček by to mělo také být.
Takze ten egr tade prepusta ten prebytocny tlak ? Je to divne ze to prepusta cez ten piestik ked ten asi priamo na to nesluzi
Nepřepouští a neslouží, je to jen kuli netěsnosti a aby ty spaliny co projdou neprocházeli přes selenoid.
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Napsal: 28 pro 2015, 14:51
od pavelA
A kde sa nachadza teda pravy solenoidny ventil ktory ten tlak tzrba vypusta ? Ma niekto foto ?