Tu mám výsledky z mojej žiadosti o odstránenie častého vypaľovania filtrov.
Na základe týchto dvoch odpovedí vyjadrujem svoj názor, že spoločnosť Opel v Čechách ani na Slovensku sa týmto problémom nebudú zaoberať a budú sa vždy len vyhovárať na nejaké krátke trasy, ako je to uvedené dole, hoci som im zaslal hodnoverné výsledky a poznatky počas vlastníctva auta.
Na základe prvej odpovede som na zákaznícku linku odoslal svoj rozhorčený názor

a dostal som druhú odpoveď, ktorá nič nerieši. Predpokladám, že tú istú odpoveď dostali aj ďaľší ľudia, ktorí poslali na zákaznícku linku nejakú sťažnosť resp. žiadosť. Takže nič iné mi asi neostáva, len pokračovať ďalej a to priamo žiadať Adam Opel AG Bahnhofsplatz
65423 Rüsselsheim am Main v Nemecku.
1. odpoveď :
Dobrý den.
Obrátil jste se na naši zákaznickou linku ohledně dotazu na časté vypalování filtru pevných částic.
Situace prověřena na Technickém oddělení s tím, že je třeba obrátit se přímo na autorizovaný servis, kde situaci mohou prověřit.
Většinou se jedná o to, že se s vozem jezdí příliš krátké tratě a nestíhá se dočistit filtr, vytváří se příliš vysoká teplota a motor se musí regenerovat a na krátkých tratí nemá tuto možnost.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Zákaznický servis spol. Opel
2. odpoveď :
Dobrý den.
Je nám velice líto, že pro Vás nemáme vhodnější odpověď pro dořešení Vaší situace.
Tyto technické údaje Vám může přes technické oddělení ověřit pouze autorizovaný servis.
Výměna softwaru byla provedena na základě Evropských ustanovení ohledně splnění norem emisí.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Zákaznický servis spol. Opel