Stránka 167 z 323
Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 17 zář 2012, 17:20
od Samothe
Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 17 zář 2012, 17:27
od vencator
ja myslim ze jedno horsi nez druhy...
Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 17 zář 2012, 19:19
od Nerez
Tááááák

Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 20 zář 2012, 22:06
od Juray
Dnes jsem dostal takovou radu, že s nafťákem se nemá jezdit bez kvaltu, že prý na volnoběh málo maže... Víte o tom někdo víc? Mě se to moc nezdá
Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 20 zář 2012, 23:09
od Gord
Juray píše:Dnes jsem dostal takovou radu, že s nafťákem se nemá jezdit bez kvaltu, že prý na volnoběh málo maže... Víte o tom někdo víc? Mě se to moc nezdá
někde jsem to taky slyšel, ale jezdím stejně pořad se zařazeným, takže je to jedno

Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 21 zář 2012, 13:14
od x-father
Predevsim u naftaku a jakehokoliv auta bez karburatoru je jezdeni bez kvaltu zbytecnost, respektive palivo tim zadne neusetris, naopak to bude zrejme spotrebu malinko zvysovat.
Trochu diskutabilni by to bylo v pripadech, kdy by bylo zpomalovani auta s kvaltem nezadouci (nedostatecny ssup dolu, pred semafory), ale zas na druhou stranu vyrazovani povede k vetsimu opotrebeni brzd.
Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 21 zář 2012, 14:40
od Oťas
Juray píše: že s nafťákem se nemá jezdit bez kvaltu, že prý na volnoběh málo maže... Víte o tom někdo víc? Mě se to moc nezdá
A co se jako málo maže?

Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 21 zář 2012, 17:15
od Mike.S
najde se mezi Háčkařema nějaký matematik? potřebuju podle jednoduchého výpočtu sestavit matematický vzorec, ve kterém je ale několik proměnných, víc info bych dal přes SZ
předem dík

Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 22 zář 2012, 11:31
od destroyer_svk
Bol by som velmi zvedavy na obchodne podmienky tejto "akcie" :
http://www.auto.cz/nespokojeni-zakaznic ... nize-69892
Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 23 zář 2012, 15:35
od power2
Prohlédněte si pořadí deseti nejúspěšnějších značek v zemích EU a EFTA za srpen 2012 podle počtu nově registrovaných aut na základně údajů Asociace evropských automobilových výrobců ACEA:
1. Volkswagen 104 179 (1. i v červenci 2012)
2. Audi 46 929 (6.)
3. Peugeot 46 147 (3.)
4. Opel 43 578 (4.)
5. Ford 43 401 (2.)
6. Renault 43 188 (5.)
7. BMW 35 877 (10.)
8. Mercedes 35 816 (9.)
9. Citroën 35 415 (7.)
10. Škoda 31 789 (12.)
V tom případě nechápu, proč je Opel pro GM ztrátovej