Stránka 17 z 35
Re: tiahlo na sacom potrubi
Napsal: 06 zář 2011, 13:11
od dark
No a proč to tedy předtim furt bylo jednou to jelo, pak týden nejelo, pak tři měsíce jelo pak zase nejelo ???
Re: tiahlo na sacom potrubi
Napsal: 06 zář 2011, 13:53
od swabel
Zeby podla toho, v akej polohe zostali zaseknute klapky??
Re: tiahlo na sacom potrubi
Napsal: 06 zář 2011, 19:41
od dark
Hmmmmmm díky
Re: tiahlo na sacom potrubi
Napsal: 10 zář 2011, 16:38
od dark
Tak nechám vyndat sání a celé ho vyčistit v naftě, táhla se hýbou, okolo klapek je sice mastnota ale táhlo sedí. Uvidim co to bude dělat potom. Pokud problém bude přetrvávat dám auto do Opelu a prostě at mi řeknou jaká součástka je tam blbá..
Už jsem zoufalej

Re: tiahlo na sacom potrubi
Napsal: 17 zář 2011, 23:31
od Mayki
Tak jsem se i já dočkal a nastala výměna sání a výřivých klapek. Auto jsem už s upadlými klapkami kupoval, věděl jsem do čeho jdu. Najezdil jsem asi 2500 km bez nějakých problémů, ale nedalo mi to a nechal jsem sání pro jistotu vyměnit. Dlouho jsem uvažoval jak nejlépe to udělat. Mám koupit nové sání a nechat ho někde vyměnit? Kolik to celé bude stát? Nakonec má volba padla na renovované sáni z Polska. Vzhledem k dobrému kurzu je cena opravdu směšná. Celá výměna sání i s vyčištením a vypodložením EGR mě stála 850 zl což dneska je
5000 kč. Vybral jsem si servis na známé stránce,
vzhledem ke vzdálenosti padla volba na Rybnik.
Komunikace proběhla mejlem naprosto bez problému, objednal jsem se na dnešek a potvrdil cenu. Když jsem dorazil na místo, čekal tam už na mě mechanik a hned se pustil do práce. Polsky trochu umím, tak jsme mohli i pokecat. Bylo vidět že to nedělá poprvé a dobře ví co dělá. Nářadí měl nachystané přesně podle potřeby. Zdemontoval moje staré sání asi za hodinu a půl. Vyčisti mi EGR ventil, vypodložil děrovanou záslepkou a všechno zkompletoval zpátky. Palivovou pumpu z rozvodů vytahoval, ale rozvodové kolo zajistil šrouby proti pootočení. Celá operace trvala zhruba tři hodiny. Nakonec jsem se dozvěděl i perličku na závěr a to tu, že už měnil i "
inovované" sání které se prodává jako bezproblémové. Říkal že sice vydrží o 20 až 40t víc km, ale že se nakonec vysype úplně stejně jako to staré. No nekupte to za ty peníze. Já budu věřit soudruhům z polska, že to jejich
renovované vydrží navěky. Na závěr přidám pár fotek, jak to celé probíhalo...

Re: tiahlo na sacom potrubi
Napsal: 17 zář 2011, 23:34
od Mayki
A ještě trochu...
Re: tiahlo na sacom potrubi
Napsal: 18 zář 2011, 09:10
od Dalik
No vida, zajímavá zkušenost

Re: tiahlo na sacom potrubi
Napsal: 19 zář 2011, 07:23
od falconik
Mayki
No stou vydrzi tech inovovanych klapek se docela divim, pac jsem se ptal kluku co delaji na autor. servisu opel a oni mi zase potvrdily ze auto s novou verzi klapek nikdy nedelali a jezdi k nim auta ktera maji pres 200 tis a stale drzi. Doufam ze soudruzi z PL nemaji pravdu a ty nove klapky jsou taky vecne. Na druhou stranu by to bylo divne pac tenhle motor se dal vyrabi a jezdi ve vice autech a nikde po webu se to nepotvrdilo, ze by odchazeli to novy verze klapek. Takze ja verim ze to bude pouze obchodni tahanice ve stylu ja to mam lepsi a to druhe je ........
Re: tiahlo na sacom potrubi
Napsal: 19 zář 2011, 07:28
od Mayki
Jo, je možné že jsou to jen obchodní kecy a nové sání už vydrží. Já jsem spokojen s tím co mám, za ty peníze určitě. A kolik to vydrží? To ukáže čas. Chtěl jsem to jen přiblížit ostatním...

Re: tiahlo na sacom potrubi
Napsal: 19 zář 2011, 07:35
od swabel
Urcite su to len obchodne keci
