Stránka 17 z 35

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 06 zář 2011, 13:11
od dark
No a proč to tedy předtim furt bylo jednou to jelo, pak týden nejelo, pak tři měsíce jelo pak zase nejelo ???

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 06 zář 2011, 13:53
od swabel
Zeby podla toho, v akej polohe zostali zaseknute klapky??

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 06 zář 2011, 19:41
od dark
Hmmmmmm díky

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 10 zář 2011, 16:38
od dark
Tak nechám vyndat sání a celé ho vyčistit v naftě, táhla se hýbou, okolo klapek je sice mastnota ale táhlo sedí. Uvidim co to bude dělat potom. Pokud problém bude přetrvávat dám auto do Opelu a prostě at mi řeknou jaká součástka je tam blbá..

Už jsem zoufalej :(

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 17 zář 2011, 23:31
od Mayki
Tak jsem se i já dočkal a nastala výměna sání a výřivých klapek. Auto jsem už s upadlými klapkami kupoval, věděl jsem do čeho jdu. Najezdil jsem asi 2500 km bez nějakých problémů, ale nedalo mi to a nechal jsem sání pro jistotu vyměnit. Dlouho jsem uvažoval jak nejlépe to udělat. Mám koupit nové sání a nechat ho někde vyměnit? Kolik to celé bude stát? Nakonec má volba padla na renovované sáni z Polska. Vzhledem k dobrému kurzu je cena opravdu směšná. Celá výměna sání i s vyčištením a vypodložením EGR mě stála 850 zl což dneska je 5000 kč. Vybral jsem si servis na známé stránce,

Kód: Vybrat vše

www.kolektorycdti.zafriko.pl
vzhledem ke vzdálenosti padla volba na Rybnik.

Kód: Vybrat vše

http://www.in-car.pl/
Komunikace proběhla mejlem naprosto bez problému, objednal jsem se na dnešek a potvrdil cenu. Když jsem dorazil na místo, čekal tam už na mě mechanik a hned se pustil do práce. Polsky trochu umím, tak jsme mohli i pokecat. Bylo vidět že to nedělá poprvé a dobře ví co dělá. Nářadí měl nachystané přesně podle potřeby. Zdemontoval moje staré sání asi za hodinu a půl. Vyčisti mi EGR ventil, vypodložil děrovanou záslepkou a všechno zkompletoval zpátky. Palivovou pumpu z rozvodů vytahoval, ale rozvodové kolo zajistil šrouby proti pootočení. Celá operace trvala zhruba tři hodiny. Nakonec jsem se dozvěděl i perličku na závěr a to tu, že už měnil i "inovované" sání které se prodává jako bezproblémové. Říkal že sice vydrží o 20 až 40t víc km, ale že se nakonec vysype úplně stejně jako to staré. No nekupte to za ty peníze. Já budu věřit soudruhům z polska, že to jejich renovované vydrží navěky. Na závěr přidám pár fotek, jak to celé probíhalo... 8-)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 17 zář 2011, 23:34
od Mayki
A ještě trochu...

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 18 zář 2011, 09:10
od Dalik
No vida, zajímavá zkušenost 8-)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 19 zář 2011, 07:23
od falconik
Mayki

No stou vydrzi tech inovovanych klapek se docela divim, pac jsem se ptal kluku co delaji na autor. servisu opel a oni mi zase potvrdily ze auto s novou verzi klapek nikdy nedelali a jezdi k nim auta ktera maji pres 200 tis a stale drzi. Doufam ze soudruzi z PL nemaji pravdu a ty nove klapky jsou taky vecne. Na druhou stranu by to bylo divne pac tenhle motor se dal vyrabi a jezdi ve vice autech a nikde po webu se to nepotvrdilo, ze by odchazeli to novy verze klapek. Takze ja verim ze to bude pouze obchodni tahanice ve stylu ja to mam lepsi a to druhe je ........

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 19 zář 2011, 07:28
od Mayki
Jo, je možné že jsou to jen obchodní kecy a nové sání už vydrží. Já jsem spokojen s tím co mám, za ty peníze určitě. A kolik to vydrží? To ukáže čas. Chtěl jsem to jen přiblížit ostatním... 8-)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 19 zář 2011, 07:35
od swabel
Urcite su to len obchodne keci :)