Stránka 16 z 35

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 05 zář 2011, 10:08
od dark
Takže si myslíte že můj problém je kvuli těm klapkám ? A jak je možný že mi to před těmi 5 ti mesící dělalo jeden den, pak 2 dny nic, pak týden v kuse, pak chvíli nic, potom to trvalo 3 měsíce v kuse !!! a potom asi zase 3 měsíce uplně bez problému ?

Dokážete mi to vysvětlit ? Když zajedu k někomu s OP comem a bude s tim umět tak mi řekne jestli jsou ty klapky v prdeli a řekne mi že je to kvuli tomu ???

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 05 zář 2011, 10:46
od swabel
V prvom rade sa pozri dokladne na cele tiahlo, v ktorych bodoch drzi a v ktorych je odpadnute.
Ak odpadnute nikde nie je, tak mas problem inde.

Obrázek

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 05 zář 2011, 14:34
od falconik
Chyba neni jen v tom ze dojde k vychozeni toho tahla ale i bohuzel k vychozeni toho vertikalniho cepu co ovlada tu klapku, tudy pak utika tlak turba. Pokud klapky nechodi jak maji dochazi k zaneseni egr ventilu a celeho modulu sani. Ty klapky maji vliv na splodiny, kourivost a i na "kvalitu" plneni takze pokud se clovek sveze s autem s funkcnima klapkama a pak nefunkcnima tak teprv pochopi rozdil. Ja osobne jsem to poznal ihned, kdyz mi spadlo tahlo, auto neslo za plynem a nejvic to bylo znat pri predjizdeni a nebo jizde do kopce na nizssi kvalt, auto normalne kuckalo jak svina. Klapky jsem delal na 2 zafirach jedna 160 tis druha 124 tis a to auto se 160 melo komplet zeneseny egr vcetne modulu sani sazema, ta dira na prirube egr byla nepruchozi, vertikalni vule byla na 1-3-4 klapce na aute se 120 byla vule jen na 1 klapce. Pred vymenou auto obcas samo spadlo do nouzoveho rezimu a skoro vubec nejelo, pokud se motorku klapek nedari klapky ovladat tzn. ze jsou zasekle a nebo uz moc zanesene padne auto do nouzoveho rezimu. Navic obe auta maji DPF takze diky kourivosti problem jen vzrustal. Jinak pres op-com china jde udelat test klapek kde je videt v % mira otevreni klapek. Navic pri spadlem tahlu je v provozu 2 klapka ktera je ovladana primo tim motorkem a zbytek si tam tak nejak putuje jak jse mu zachce takze .........proste to zakoncim tim ze vymena se rozhodne vyplati

Udelam fotky tech KO klapek a pak je sem dam

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 05 zář 2011, 19:06
od dark
Takže je možnost že ty klapky se někdy nějak přiseknou a proto mi jede auto v nouzáku a pak se to tam nějak profoukne zase jedou jak mají tak to funguje a pak zase někdy se to tam přisekne ?

Mám s tim táhlem zahýbat a pokud se někde kýve = je na hovno ?

Ještě chci dodat: auto více hulí při vyšších otáčkách napoví to někomu ???

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 05 zář 2011, 19:42
od falconik
dark

musel bys to tahlo vyndat a nejakyma klesteme zkusit chytit tu klapku, nesmi jit povytahnout viz video

http://www.youtube.com/watch?v=tqrpR4K2 ... r_embedded


ti polaci co to repasuji to maji celkem pekne ukazene jak to vypada kdyz to maji klapky zasebou

http://www.kolektorycdti.zafriko.pl/kat/1____wstEp

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 05 zář 2011, 19:55
od swabel

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 05 zář 2011, 19:58
od dark
Když zajedu na OP com tak ten mi řekne 100% jestli otevírají jak mají nebo ne ??

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 05 zář 2011, 20:00
od Oťas
To by mělo jít vidět, jestli choděj, když přidáš...nebo né?

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 05 zář 2011, 20:07
od dark
Ale třeba nechoděj tak jak mají a to pak už nepoznám..

Re: tiahlo na sacom potrubi

Napsal: 05 zář 2011, 20:14
od falconik
pokud mas stare provedeni klapek a mas najeto vic jak 80 tis tak jsou na 100% na ceste do pekla, jak hodne tezko rict. Urcite maji klapky vliv na zanaseni sani, egr a jinych veci okolo sani vliv negativni, to jestli je to ono ti asi nidko na 100% nepotvrdi, diky nefunkcnim klapkam se ti muze zanaset egr nebo je uz zaneseny.....utika tlak na turbu diky vuli na klapkach.....test ti pouze ukaze zda se klapky hybou a jestli je to krokovy motorek je schopen otevrit od 0% do 100%