Stránka 16 z 16

Re: Snížení podvozku

Napsal: 19 led 2016, 14:19
od Shindo
swabel píše:Odrataj si ca. 30-35mm od standardneho podvozku. O tolko to pri Eibachu ide dole.
Inac vsetky Eibach Pro Kity mam dostupne v dobrych cenach. Kto ma zaujem, nech pise. Treba pozriet hlavne zatazenia v technickom preukaze a vybrat spravne.
To mi je jasne kedze mam Pro Kit na aute ale zda sa mi moc nizko oproti iynm co som tu videl fotol. Aj podla typu mam spravne. Preto chcem aby to niekto zmeral aby som vedel ci je to IDS-kovym podvozkom alebo cim

Re: Snížení podvozku

Napsal: 19 led 2016, 15:57
od sladas opc
co vim ja tak vsechny astry gtc byly od vyroby vybaveny sportovnim podvozkem...pokud je to IDS+ tak to neznamena ze by byl o neco nizsi nez klasicky sportovni podvozek..Podvozek IDS+ nema jinou vysku nez klasicky sportovni podvozek co byl montovan na astry gtc

Re: Snížení podvozku

Napsal: 02 úno 2016, 17:39
od Shindo
s nepytal by som sa len sa pozri mam IDS+ a EIBACH PRO KIT presne na moje auto aj motorovo aj karoseriovo a pozri ako je ten predok nizko.Obrázek

Re: Snížení podvozku

Napsal: 02 úno 2016, 18:20
od pivita
Shindo píše:s nepytal by som sa len sa pozri mam IDS+ a EIBACH PRO KIT presne na moje auto aj motorovo aj karoseriovo a pozri ako je ten predok nizko.Obrázek

A není ten předek nízko jenom proto, že máš těžší motor?
Je to teda jenom můj názor, kterej mi můžete vyvrátit, anebo potvrdit :)

Re: Snížení podvozku

Napsal: 02 úno 2016, 22:21
od irmscher
takhle vypadá OPC s pružinama HaR -30 mm... a kola jsou 18"..

Re: Snížení podvozku

Napsal: 03 úno 2016, 12:11
od Shindo
No pruziny su presne na tento typ motora aj karoserie,to som uz pisal. Ale ja mam len 17" disky a je to este nizsie ako ta OPC,lebo presne tie kolesa co mas chcem dat aj ja ale 18" mi tak stymito pruzinami nevojdu. Cize preto mi asi aj zacal tiect tlmic lebo to uz nema kam pruzit ked je to na tej sportovej pruzine tak nizko.

Re: Snížení podvozku

Napsal: 12 čer 2016, 17:58
od Wirda
Taky se rád informuji. Nyní po koupi projde Astrule pár drobnými servisnímy úkony a tak jako obvykle, koupené auto něco stojí. Mám IDS+ caravan 1.8i a co tu čtu, tak by měl mít seriové pružiny. Mám jednu přední pružinu prdlou dole u konce plochého uložení, v části, kde se začíná zvedat. Ono to v tomto místě funkci bránit nebude, ale nestrpím, když na autě není vše, jak má být. Jenže když koupím nové pera, tak se mi zvedne předek, páč stávající pera už jsou o něco umačkaný. A vypadat s kombíkem jak motorový člun nechci. Na VeBe jsem měl komplet podvozek Supersport -35/-35. S kolama 9x17 ET30 To bylo s "áčkama 215/40" na pohled luxus, mezi kastlí a kolem bylo prd a šíře ráfku byla akorát s lemem blatníků a áčko šlo dovnitř a nikde jsem nedřel. Jen plastový podběhy předku utrpěly pár cm prodření, to jsem eliminoval pěnou a po vybroušení v zatáčkách stříkl bodýčkem.
Ale to už bylo celkem dost tvrdý. Když zapnu IDS tak taková tuhost mi celkem vyhovuje, vozím baby... Ale nechci mít auto jak panelák... Jsou tedy v nabídce sériových pružin, nějaké, které lze použít? Co ty, co uvádějí pro sportovní podvozek? A případně značku. Je toho prevela. Díky moc ;)

Re: Snížení podvozku

Napsal: 19 led 2017, 16:35
od Wirda
Tak mi došel Eibach pro kit. E10-65-013-03-22 by měl pasovat podle vin a motoru. Po otevření krabice mi ale zadní pera přijdou, že mají hrozně utažený konce a neprostrčim tudy horní a spodní gumový podložky s dorazem. Oko v pružinách je 4,5-5cm a co jsem tal lehce mávnul metrem pod autem, tak horní doraz bude mít tak 6cm průměr. Máte s tím někdo zkušenost?
Sice mám podle vin sportovní podvozek, tj. kratší pera, ale snad provdení pružiny by mělo být stajný, jen se mění délka a tvrdost.
Díky za info. Jestli tam nepůjdou, tak už mě trefí.

Re: Snížení podvozku

Napsal: 06 úno 2017, 14:53
od Wirda
Dnes jsem naaplikoval pružiny na auto. Obavy ze silného zadního dorazu byly zbytečné. Onten gumovej špalek má v sobě vybrané uložení, do kterého pružina sedla A1. Nebylo to vidět při obhlídce.
Auto sedlo přesně dle mích představ a tuhost se zvětšila jen malinko. Na hroších cestách je to pořád přijatelný a při zapnutí sportu s ids, to je ta správná motokára do zatáček. Už se těším na letní gumy...
8-)